Pisanje besedil – ko besede prodajajo

Pot do poslovnega uspeha ima mnogo postaj, medtem ko je ena izmed pomembnejših gotovo trženje oziroma promocija izdelkov in storitev. Načinov in inovativnih pristopov je ogromno, vsem pa je skupna ena točka: učinkovita raba besed, ki prodajajo.
Forum 100% Start:up

Pisanje besedil ali copywriting je veščina, pri kateri lahko s pomočjo prodornih in prepoznavnih tekstov uspešno predstavite svoje storitve, povečate prodajo izdelkov ter moč besed v vseh pogledih obrnete sebi v prid. V poslovnem svetu je učinkovito pisno izražanje ena izmed pomembnih prednosti, saj so dobro napisana besedila odlična reklama in pritegnejo prave ciljne stranke ter jih spodbudijo k nakupu.

5 nasvetov za pisanje učinkovitih besedil

1. Premislite o interesih vaših ciljnih strank

Pri pisanju besedil je vedno zelo pomembno, da čim bolj jasno definiramo, komu so besedila namenjena. Vedeti moramo, kaj našo ciljno skupino zanima, ji v besedilu premišljeno podamo ciljne informacije ter vzbudimo občutek, da so ob branju prejeli odgovore na vsa vprašanja, ki si jih zastavljajo. Na ta način se poveča njihovo zaupanje in obstaja mnogo večja verjetnost, da se bodo odločili za nas.

2. Besedilo naj bo jasno in razumljivo

Kadar pišemo o stvareh, ki jih dobro poznamo, se hitro zgodi, da besedila niso dovolj jasna. Najpogostejše napake so, da pri opisu storitev izpustimo kakšne pomembne informacije, ki se nam zdijo samoumevne ali pa so besedila napisana tako, da za laičnega bralca niso razumljiva. S tega stališča je vedno dobro, da besedilo pred objavo prebere še kdo drug, ki tematike ne pozna tako dobro, da nas bo lahko opozoril na morebitne pomanjkljivosti besedila.

3. Upoštevajmo načelo manj je več

Pri pisanju besedil je običajno najtežje upoštevati načelo manj je več, saj nas hitro zanese in v besedilu nanizamo preveč informacij. Tako se v predolgem besedilu izgubijo ključni poudarki, poleg tega pa se marsikateremu bralcu ne ljubi prebirati dolge kače besedila in tako že na začetku po nepotrebnem izgubimo potencialno stranko.

4. Vsebina naj ustvari ustrezno sliko o podjetju

Besedila so na nek način ogledalo podjetja in so pogosto tista, na podlagi katerih si naše potencialne stranke ustvarijo prvi vtis. S tega stališča je zelo pomembno, da poskrbimo za slovnično korektna, razumljiva in učinkovita besedila, ki bodo stranke navdušila in jih pritegnila k sodelovanju z nami.

5. Poskrbimo, da bo besedilo dinamično

Pozornost bralcev bolj pritegne besedilo, ki je razgibano, saj so na primer alineje, podnaslovi in okvirji z izpostavljenimi informacijami pomembna sidrišča bralčeve pozornosti. To pomeni, da je na teh mestih smiselno izpostaviti informacije, ki jih želimo najbolj poudariti in pritegniti pozornost čim več bralcev. Še posebej pri pisanju za splet se izogibajmo suhoparnim in obsežnim besedilom, saj se v tem primeru branja loti manj potencialnih strank.

Avtorica Nina Barbič, pisanje besedil

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje