Pisanje besedil – ko besede prodajajo

Avtor Nina Barbič — 02.07.2013
Komentiraj!
Pot do poslovnega uspeha ima mnogo postaj, medtem ko je ena izmed pomembnejših gotovo trženje oziroma promocija izdelkov in storitev. Načinov in inovativnih pristopov je ogromno, vsem pa je skupna ena točka: učinkovita raba besed, ki prodajajo.
Pisanje besedil – ko besede prodajajo

Pisanje besedil – ko besede prodajajo. (Vir slike: sxc.hu)

Pisanje besedil ali copywriting je veščina, pri kateri lahko s pomočjo prodornih in prepoznavnih tekstov uspešno predstavite svoje storitve, povečate prodajo izdelkov ter moč besed v vseh pogledih obrnete sebi v prid. V poslovnem svetu je učinkovito pisno izražanje ena izmed pomembnih prednosti, saj so dobro napisana besedila odlična reklama in pritegnejo prave ciljne stranke ter jih spodbudijo k nakupu.

5 nasvetov za pisanje učinkovitih besedil

1. Premislite o interesih vaših ciljnih strank

Pri pisanju besedil je vedno zelo pomembno, da čim bolj jasno definiramo, komu so besedila namenjena. Vedeti moramo, kaj našo ciljno skupino zanima, ji v besedilu premišljeno podamo ciljne informacije ter vzbudimo občutek, da so ob branju prejeli odgovore na vsa vprašanja, ki si jih zastavljajo. Na ta način se poveča njihovo zaupanje in obstaja mnogo večja verjetnost, da se bodo odločili za nas.

2. Besedilo naj bo jasno in razumljivo

Kadar pišemo o stvareh, ki jih dobro poznamo, se hitro zgodi, da besedila niso dovolj jasna. Najpogostejše napake so, da pri opisu storitev izpustimo kakšne pomembne informacije, ki se nam zdijo samoumevne ali pa so besedila napisana tako, da za laičnega bralca niso razumljiva. S tega stališča je vedno dobro, da besedilo pred objavo prebere še kdo drug, ki tematike ne pozna tako dobro, da nas bo lahko opozoril na morebitne pomanjkljivosti besedila.

3. Upoštevajmo načelo manj je več

Pri pisanju besedil je običajno najtežje upoštevati načelo manj je več, saj nas hitro zanese in v besedilu nanizamo preveč informacij. Tako se v predolgem besedilu izgubijo ključni poudarki, poleg tega pa se marsikateremu bralcu ne ljubi prebirati dolge kače besedila in tako že na začetku po nepotrebnem izgubimo potencialno stranko.

4. Vsebina naj ustvari ustrezno sliko o podjetju

Besedila so na nek način ogledalo podjetja in so pogosto tista, na podlagi katerih si naše potencialne stranke ustvarijo prvi vtis. S tega stališča je zelo pomembno, da poskrbimo za slovnično korektna, razumljiva in učinkovita besedila, ki bodo stranke navdušila in jih pritegnila k sodelovanju z nami.

5. Poskrbimo, da bo besedilo dinamično

Pozornost bralcev bolj pritegne besedilo, ki je razgibano, saj so na primer alineje, podnaslovi in okvirji z izpostavljenimi informacijami pomembna sidrišča bralčeve pozornosti. To pomeni, da je na teh mestih smiselno izpostaviti informacije, ki jih želimo najbolj poudariti in pritegniti pozornost čim več bralcev. Še posebej pri pisanju za splet se izogibajmo suhoparnim in obsežnim besedilom, saj se v tem primeru branja loti manj potencialnih strank.

Avtorica Nina Barbič, pisanje besedil

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!