Pisanje besedil – ko besede prodajajo

Pot do poslovnega uspeha ima mnogo postaj, medtem ko je ena izmed pomembnejših gotovo trženje oziroma promocija izdelkov in storitev. Načinov in inovativnih pristopov je ogromno, vsem pa je skupna ena točka: učinkovita raba besed, ki prodajajo.
Forum 100% Start:up

Pisanje besedil ali copywriting je veščina, pri kateri lahko s pomočjo prodornih in prepoznavnih tekstov uspešno predstavite svoje storitve, povečate prodajo izdelkov ter moč besed v vseh pogledih obrnete sebi v prid. V poslovnem svetu je učinkovito pisno izražanje ena izmed pomembnih prednosti, saj so dobro napisana besedila odlična reklama in pritegnejo prave ciljne stranke ter jih spodbudijo k nakupu.

5 nasvetov za pisanje učinkovitih besedil

1. Premislite o interesih vaših ciljnih strank

Pri pisanju besedil je vedno zelo pomembno, da čim bolj jasno definiramo, komu so besedila namenjena. Vedeti moramo, kaj našo ciljno skupino zanima, ji v besedilu premišljeno podamo ciljne informacije ter vzbudimo občutek, da so ob branju prejeli odgovore na vsa vprašanja, ki si jih zastavljajo. Na ta način se poveča njihovo zaupanje in obstaja mnogo večja verjetnost, da se bodo odločili za nas.

2. Besedilo naj bo jasno in razumljivo

Kadar pišemo o stvareh, ki jih dobro poznamo, se hitro zgodi, da besedila niso dovolj jasna. Najpogostejše napake so, da pri opisu storitev izpustimo kakšne pomembne informacije, ki se nam zdijo samoumevne ali pa so besedila napisana tako, da za laičnega bralca niso razumljiva. S tega stališča je vedno dobro, da besedilo pred objavo prebere še kdo drug, ki tematike ne pozna tako dobro, da nas bo lahko opozoril na morebitne pomanjkljivosti besedila.

3. Upoštevajmo načelo manj je več

Pri pisanju besedil je običajno najtežje upoštevati načelo manj je več, saj nas hitro zanese in v besedilu nanizamo preveč informacij. Tako se v predolgem besedilu izgubijo ključni poudarki, poleg tega pa se marsikateremu bralcu ne ljubi prebirati dolge kače besedila in tako že na začetku po nepotrebnem izgubimo potencialno stranko.

4. Vsebina naj ustvari ustrezno sliko o podjetju

Besedila so na nek način ogledalo podjetja in so pogosto tista, na podlagi katerih si naše potencialne stranke ustvarijo prvi vtis. S tega stališča je zelo pomembno, da poskrbimo za slovnično korektna, razumljiva in učinkovita besedila, ki bodo stranke navdušila in jih pritegnila k sodelovanju z nami.

5. Poskrbimo, da bo besedilo dinamično

Pozornost bralcev bolj pritegne besedilo, ki je razgibano, saj so na primer alineje, podnaslovi in okvirji z izpostavljenimi informacijami pomembna sidrišča bralčeve pozornosti. To pomeni, da je na teh mestih smiselno izpostaviti informacije, ki jih želimo najbolj poudariti in pritegniti pozornost čim več bralcev. Še posebej pri pisanju za splet se izogibajmo suhoparnim in obsežnim besedilom, saj se v tem primeru branja loti manj potencialnih strank.

Avtorica Nina Barbič, pisanje besedil

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje