PivoGovori: kako se pišejo uspešne zgodbe na področju piva

»Pivo je bilo v Sloveniji dolgo zapostavljeno, šele v zadnjih letih se vrača nazaj na kulinarični oziroma gastronomski program,« pravi Davor Mišmaš iz Pivopisa, ki bo konec meseca organiziralo prvo slovensko konferenco o pivu, PivoGovori.
PivoGovori: kako se pišejo uspešne zgodbe na področju piva

31. marca bo na gradu Jable potekala 1. slovenska konferenca o pivu, PivoGovori (Vir slike: PivoGovori).

V Sloveniji se v zadnjih letih odpira vse več (mikro) pivovarn, kar potrošnikom prinaša vse več izbire, povečuje pa se tudi kakovost hmeljskih napitkov. Po oceni Mišmaša je tržni delež mikro pivovarn danes še precej majhen, njihov doseg naj bi bil nekje med 0,5 in 0,8 odstotki, a je opaziti močno rast. V ZDA, »ki kroji to novo obdobje, se lahko pohvalijo že z 12-odstotnim tržnim deležem«.

Italijani obožujejo butično pivo

Mnogi slovenski, tisti manjši pridelovalci piva, pa so pred zanimivim izzivom. Ker nimajo niti kapacitet za pokrivanje domačega trga, so se nekateri odločili pokukati onstran meja. »Verjetno bodo tukaj prvi orali ledino Peliconi in Reservoir Dogs, ki jim lokacija in kulturna bližina nudi prednost za nove trge – zlasti Italija, ki je močno vzljubila butično pivo,« ocenjuje sogovornik.

Bo letos presečno leto za pivo?

»To pivo je dražje in za marsikoga tudi nedostopno zaradi pomanjkanja ponudbe. Ko pa se odloči soočiti z njim, ponavadi pusti nanj močan vtis, saj so okusi in arome bolj izrazite od klasičnih komercialnih zvarkov. Za zdaj kaže, da so ga novi potrošniki močno vzljubili, največji izziv pa bo doseči nove potrošnike. Glede na trend vseh dogodkov in ponudbe, ki so dosegljive, bo verjetno letos presečno leto za pivo,« napoveduje.

Konferenca bo potekala v četrtek, 31. marca ob 19. uri na gradu Jable v okolici Ljubljane. Mesto konference ima poseben pomen: v njegovi okolici je namreč najdeno eno najstarejših, še ohranjenih piv na svetu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu!

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Iz prve roke: Preizkušene marketinške metode

Dostikrat je marketing tisto področje, ki podjetnikom povzroča največ preglavic. Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, nas je zanimalo, katerih marketinških metod se poslužujejo nekateri slovenski podjetniki, ki v svoji panogi uspešno delujejo. Preberite več >>

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

5 slovenskih podjetnic zasnovalo nov izdelek za nego las

Z namenom, da na trg lansirajo nov izdelek za nego las, je moči združilo 5 slovenskih podjetnic. Nastala je linija kozmetike, ki nosi podpis dveh znanih slovenskih blogerk. Preberite več >>

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Value Add Games – namizne igre z dodano vrednostjo

Poslanstvo podjetja Value Add Games je ljudem ponovno približati namizne družabne igre. Ekipa se ne ukvarja zgolj z izdajo in prodajo družabnih iger, ampak predvsem razvija svoje lastne. Prav tako skupaj z zainteresiranimi podjetji snujejo namizne igre, ki lahko služijo kot sredstvo promocije. Preberite več >>

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger – 12. najboljši burger v Evropi

Projekt Burger je postal prava atrakcija. Glas o najboljšem burgerju daleč naokrog se hitro širi. Ustanovitelja podjetja Žiga Antolin in Klemen Bassanese sta namreč iznašla recepturo odličnega okusa, pri pripravi burgerjev pa so vedno uporabljene najbolj kakovostne sestavine. Preberite več >>

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Platforma Influee povezuje podjetja z influencerji

Urban Cvek in Sebastjan Novinšek Jelovšek sta zasnovala platformo, prek katere lahko podjetja enostavno dostopajo do influencerjev, v sodelovanju s katerimi bi rada izvajala vplivnostni marketing. Preberite več >>

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Iz prve roke: Izkušnje s Štartaj Slovenija

Ker izkušnje iz prve roke največ štejejo, smo vprašali nekatere udeležence preteklih sezon Štartaj Slovenija, kaj jim je prinesla ta izkušnja. Projekt Štartaj Slovenija sicer poteka že 3 leta. Še neuveljavljenim podjetnikom ponuja možnost, da na Sparovih policah predstavijo svoje izdelke. Preberite več >>

Oznake: