PivoGovori: kako se pišejo uspešne zgodbe na področju piva

»Pivo je bilo v Sloveniji dolgo zapostavljeno, šele v zadnjih letih se vrača nazaj na kulinarični oziroma gastronomski program,« pravi Davor Mišmaš iz Pivopisa, ki bo konec meseca organiziralo prvo slovensko konferenco o pivu, PivoGovori.
PivoGovori: kako se pišejo uspešne zgodbe na področju piva

31. marca bo na gradu Jable potekala 1. slovenska konferenca o pivu, PivoGovori (Vir slike: PivoGovori).

V Sloveniji se v zadnjih letih odpira vse več (mikro) pivovarn, kar potrošnikom prinaša vse več izbire, povečuje pa se tudi kakovost hmeljskih napitkov. Po oceni Mišmaša je tržni delež mikro pivovarn danes še precej majhen, njihov doseg naj bi bil nekje med 0,5 in 0,8 odstotki, a je opaziti močno rast. V ZDA, »ki kroji to novo obdobje, se lahko pohvalijo že z 12-odstotnim tržnim deležem«.

Italijani obožujejo butično pivo

Mnogi slovenski, tisti manjši pridelovalci piva, pa so pred zanimivim izzivom. Ker nimajo niti kapacitet za pokrivanje domačega trga, so se nekateri odločili pokukati onstran meja. »Verjetno bodo tukaj prvi orali ledino Peliconi in Reservoir Dogs, ki jim lokacija in kulturna bližina nudi prednost za nove trge – zlasti Italija, ki je močno vzljubila butično pivo,« ocenjuje sogovornik.

Bo letos presečno leto za pivo?

»To pivo je dražje in za marsikoga tudi nedostopno zaradi pomanjkanja ponudbe. Ko pa se odloči soočiti z njim, ponavadi pusti nanj močan vtis, saj so okusi in arome bolj izrazite od klasičnih komercialnih zvarkov. Za zdaj kaže, da so ga novi potrošniki močno vzljubili, največji izziv pa bo doseči nove potrošnike. Glede na trend vseh dogodkov in ponudbe, ki so dosegljive, bo verjetno letos presečno leto za pivo,« napoveduje.

Konferenca bo potekala v četrtek, 31. marca ob 19. uri na gradu Jable v okolici Ljubljane. Mesto konference ima poseben pomen: v njegovi okolici je namreč najdeno eno najstarejših, še ohranjenih piv na svetu.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Delavnica: Optimizacija spletnih strani – povzpnite se višje na Googlu! (nov termin)

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani oziroma z drugimi besedami: Kako biti na Googlu višje od konkurence.

Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

MP delavnica: Kadrovski in drugi pravni vidiki poslovanja podjetja

Je vaš posel v vzponu in boste zaposlovali? Morda vaše podjetje že sedaj sestavlja številčna ekipa in se zavedate, da ste s kadrovskimi evidencami nekoliko odlašali? Poleg tega se vam glede poslovanja vašega podjetja še vedno porajajo vprašanja glede pogodb, kako varovati poslovne skrivnosti ali kako odpovedati delovno razmerje? Pred vami je izobraževanje, kjer izveste odgovore ravno na takšna in podobna vprašanja! Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

Marin Medak: “Cilje, postavljene za letošnje leto, smo konkretno presegli.”

V začetku tega leta je Marin Medak z ekipo Gigodesign ustanovil startup Della Spina. Gre za optiko, ki ponuja kakovostna dioptrijska očala po ugodnih cenah. Posebnost je v tem, da lahko stranka tri pare očal en teden brezplačno preizkuša na domu, preden se odloči, če jih bo kupila. Kako optika posluje danes? Preberite več >>

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Jaka Ažman: “Lushna hiške želimo približati konceptu hotelskih sob v naravi.”

Slovenski startup Lushna se ukvarja z razvojem glamping turističnih destinacij ter z oblikovanjem in izdelavo glamping hišk. Največ objektov prodajo v ZDA, Španijo in na Portugalsko, letos pa so poskrbeli tudi za ureditev slovenske turistične glamping destinacije Chocolate Village v Mariboru. Preberite več >>

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija H2O Globe za potapljače je na voljo v prvi stabilni verziji

Aplikacija za potapljače H2O Globe, za katero je slovenski startup letos poleti uspešno zbral sredstva prek Kickstarterja, je zaživela v prvi stabilni verziji. Zaenkrat ima že prek 280 uporabnikov. Preberite več >>

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

David Žalec: “Vizija je pomagati širši skupnosti do boljšega zdravja.”

Vse več je govora o pomenu zdravega načina življenja. Sem spada tudi zdravo prehranjevanje. Hiter tempo življenja in dolgi delovniki so dostikrat razlog za to, da ljudem zmanjka časa za zdrav obrok. To problematiko rešuje startup Sadje v pisarni, ki v podjetja dostavlja sveže sadje. Preberite več >>

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif – naprava, ki slepim omogoča, da digitalno spregledajo

Feelif ponuja slepim in slabovidnim uporabnikom nov način doživljanja digitalnega sveta. Gre za veččutno napravo, ki informacije podaja v obliki vibracij, zvoka in slike. Preberite več >>

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Gašper Korinšek: »Stremimo k temu, da so naše naprave z vsako generacijo boljše.«

Visionect je slovensko visokotehnološko podjetje, ki zaposluje že več kot 70 ljudi. Gre za vodilnega razvijalca programske in strojne opreme za digitalne prikazovalnike z izjemno nizko porabo. Njihove rešitve uporabljajo tudi Disney, Tesla, Amazon in NASA. Preberite več >>

Oznake: