Po 250 tisoč evrov težki investiciji avstrijsko-slovenski startup išče novo

Ekipa PowUnity, ki razvija NeverLose, bluetooth napravo za iskanje in varovanje smuči, se v teh dneh intenzivno pripravlja na kampanjo na platformi IndieGoGo. Začetek kampanje bo 10. novembra.
Po 250 tisoč evrov težki investiciji avstrijsko-slovenski startup išče novo

Tričlanska ekipa, med njimi je tudi Slovenec Grega Gostinčar, je konec maja letos prejela investicijo v višini 250 tisoč evrov. Namenili so jih nadaljnjemu razvoju naprave, ki pomaga smučarjem zavarovati opremo pred krajo ali izgubo, izboljšanju funkcionalnosti, porodila se je tudi ideja o množičnem financiranju kot možnost dodatne promocije in pridobivanja odzivov podpornikov. Ekipa je trenutno v iskanju nove investicije, meri še na večjo.

Številne novosti naprave

Z izpopolnitvijo naprave je zdaj 100-odstotno vodoodporna, odporna na tresljaje, v primeru oddaljitve od lastnika pa sproži alarm z jakostjo 96 debicelov. »Ključne spremembe so bile narejene v primeru ekstremnih pogojev, na primer če je naprava cel dan na smučeh, doživlja preskoke v temperaturi in nenehne tresljaje med vožnjo,« pojasnjuje Gostinčar, ki dodaja, da je naprava namenjena predvsem freeriderjem. So pa med testiranjem ugotovili, da lahko napravo ponudijo še širšemu krogu rekreativcev in športnikov, in sicer da lahko z manjšimi spremembami razvoja nosilca podobno rešitev ponudijo tudi gorskim kolesarjem in voznikom downhilla, ki klasičnih ključavnic ne marajo.

Startup PowUnity se je udeležil švedskega tekmovanja Venture Cup in avstrijskega Alpine Challenge. Startup sestavljata še dva Avstrijca, Stefan Sinnegger in Christian Strassel, ki ju je Gostinčar spoznal med magistrskim študijem na švedski univerzi Lund. Na sliki z desne proti levi Stefan Sinnegger, Christian Strassl, Johan Carlberg in Grega Gostinčar (Vir slike: PowUnity).

Testirali so jo na Novi Zelandiji, tam vzpostavili tudi mrežo potencialnih podpornikov, pa na ledenikih v Avstriji in v komorah. »Naslednji teden bo zadnji teden testiranja pred resnim začetkom naše blagovne znamke,« v pomoč pa so jim (bili) tudi ambasadorji, večinoma gre za profesionalce iz Avstrije, med vidnejšimi je David Fretche, Tim Mastnak in Matic Golob pa zastopata slovenske barve. Dogovarjajo se tudi z enim od najboljših smučarjev svetovnega pokala, imena katerega ne razkriva.

Ekipa bo na IndieGoGo (za pomoč so se obrnili na agencijo v San Franciscu, specializirano za IndieGoGo) zbirala 50 tisoč dolarjev z namenom promocije v ZDA in Evropi. »ZDA nam predstavlja velik trg, predvsem za freeriderje. Del sredstev bomo namenili tudi stroškom proizvodnje,« ki bo potekala v Avstriji.

Na IndieGoGo bodo podpornikom ponudili 40-odstotni popust napram redni ceni, ki bo 55 evrov, tvorili bodo tudi različne možnosti za t.i. early birde. Podporniki bodo produkte prejeli že januarja prihodnje leto. V prosti prodaji bo naprava za iskanje smuči najverjetneje od oktobra prihodnje leto, za kolesarje pa prihajajočo pomlad.

Delo se med kampanjo ne bo ustavilo

»Vsem, ki grejo na platforme za množično financiranje, se stvari ustavijo. Ves fokus je na kampanji, tega pa si startupi ne smejo privoščiti. Tudi pri nas bo tako,« zato so poiskali še dodatno pomoč in okrepili ekipo. Pred kratkim so ekipo z nekdanjim senior managerjem za prodajo in strategijo v podjetju Swarovski.

Vabljeni k branju intervjuja z ekipo PowUnity >>

»Pogovarjamo se z različnimi trgovinami višjega cenovnega razreda na Tirolskem, v Švici, Nemčiji, na Švedskem, tudi v Sloveniji. Glede poznejših načrtov je zdaj še prehitro govoriti, vse bo odvisno od kampanje. Imamo še dve novi napravi v mislih, ena je povsem nova za to skupnost, ki bo stekla ne glede na kampanjo,« pravi soustanovitelj startupa, ki se je v preteklosti udeležil številnih tekmovanj v tujini, kjer so dobili nov pogled na napravo.

Konkurence je nekaj, med bolj vidnimi je Atomic, ki v Avstriji velja za tradicionalno podjetje, kar pa predstavlja tudi težavo: »Mladi freeriderji se zelo izogibajo takšnim podjetjem, tudi Fischerju. Raje preizkušajo produkte podjetij, kot so Poc, A2 in Armada, zato vidimo to kot priložnost, da Atomicu vzamemo še nekaj smučarjev.«

Na sliki Grega Gostinčar (Vir slike: PowUnity).

Po njegovih ocenah Atomic, ki je pred kratkim predstavil podoben, a precej pomanjkljiv produkt za iskanje smuči v celem snegu, meri na 15 odstotkov trga, oni pa na preostalega, tudi na račun sistema za varovanje smuči. »Isto rešitev, ki so jo pri Atomicu predstavili, smo mi že pred časom opustili, ker v snegu ne deluje tako dobro. Bili smo presenečeni nad predstavitvijo. Ni še 100-odstotno, a kaže, da nadgradnje letos ne bodo predstavili. Iz vseh kontaktov kaže, da bodo razvoju namenili dodatno leto.«

Kako je nastal NeverLose? >>

Za boj z velikim konkurentom potrebuješ tudi denar

Vsaka konkurenca je lahko nevarna, dodaja. »Mi smo startup, Atomic pa je velik. Če se želiš boriti s konkurentom, kot je Atomic, moraš biti tudi finančno dovolj močan,« pa vendar bi jim prisotnost Atomica na tem trgu bolj pomagala kot škodovala, ocenjuje. Preostali, sicer precej močni brandi v alpinskem segmentu, kot sta Head in Rossignol, so še precej šibki na tem področju. Prepričan pa je, da tudi če sedaj še ni prave konkurence, bo le-ta še prišla. Sledil bo hud boj, v tem svetu pa so marže nizke, potrebne so tudi dobre zveze. »Brez teh te hitro vržejo ven,« še dodaja.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>

Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>


Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Slovenski kriptosvet kmalu na velikem platnu

Pestro dogajanje v povezavi s kriptovalutami in blockchain tehnologijo v Sloveniji bo kmalu predstavljeno z dokumentarnim filmom v angleškem jeziku Crypto Nation Slovenia. Preberite več >>

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

10 podjetniških ekip bo razvijalo projekte z vrhunskimi blockchain strokovnjaki

Mentorski program ICOrelator desetim izbranim ekipam omogoča, da dobijo vse potrebne informacije za zagon ICO kampanje.   Preberite več >>

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Raje kot v nakup Ferrarija investirata v razvoj

Zgodba sežanskega podjetja TNG Oprema in njihove blagovne znamke KingsBox je nedvomno zgodba o uspehu. Glede na vnemo Luke Železnika in Dejana Kobala je pred podjetjem novo uspešno obdobje. Preberite več >>

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

Raziskava GEM – Kako zagreti za podjetništvo smo Slovenci?

V okviru konference PODIM v Mariboru so bili širši javnosti predstavljeni rezultati raziskave Global Entrepreneurship Monitor. Ti kažejo, da je kar dobra polovica Slovencev prepričana v svoje podjetniške sposobnosti. Preberite več >>

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

“Ljudje se ponovno učijo tujih jezikov za zabavo”

S sodobnimi metodami poučevanja Jezikovna akademija skrbi za kakovostno učenje tujih jezikov za celoten spekter prebivalstva - od otrok do najzahtevnejših poslovnežev. Finalisti izbora Mladi podjetnik leta 2016 želijo postati vodilni ponudnik jezikovnih tečajev in prevajalskih storitev na slovenskem trgu. Preberite več >>

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Slovenski start-up leta 2018 je Beeping

Prestižno lovoriko Slovenski start-up leta 2018 je prejelo zagonsko podjetje NEXT, ki je razvilo spletno platformo Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje