Poceni CRM orodja

Avtor Ursa Kostic — 07.05.2009
Komentiraj!
Programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je pogosto zelo draga, vendar pa je mogoče najti tudi bolj dostopne različice. Z njeno pomočjo lahko zaznate sledi, ki jih pustijo obiskovalci na vaši spletni strani, kar lahko nato uporabite za ciljno trženje in pridobivanje novih strank.
Poceni CRM orodja

CRM

Zaradi gospodarske krize je taka oprema še manj dostopna, vendar pa obstajajo izjeme, ki si jih lahko privošči skoraj vsak podjetnik. Ena izmed teh je na voljo preko Salesforce.com, kjer morajo uporabniki za uporabo njihovih CRM storitev odšteti 100 dolarjev mesečno. Mogoče je najti še cenejše rešitve, ki izpolnjujejo pomembne kriterije kot so npr. skladnost s spletnim trženjem, omogoča poročanje in enostaven uvoz ter izvoz podatkov, je enostavna za uporabo in  poceni. V nadaljevanju sledijo štiri CRM orodja, za katera ni potrebno odšteti veliko denarja:

1. FreeCRM

Vse funkcije, ki jih ponuja so brezplačne, vendar pa ima tudi veliko neuporabnih funkcij in se ne ujema z mnogimi programi. Če imate na voljo kodirni sistem, ki omogoča vnos stikov pridobljenih pri trženju v FreeCRM, boste lahko s programom ustvarjali e-sporočila in uporabljali njegove sledilne funkcije. Med drugim vsebuje tudi orodje za raziskovanje, ki pomaga pri zbiranju podatkov o uporabnikih. Poleg tega je enostaven za uporabo, saj se je potrebno le registrirati in ustvariti račun. Na voljo je brezplačna različica, ki vsebuje oglase in ponuja 10 MB prostora, ali plačljiva verzija brez omejitev za 14,95 dolarjev mesečno.

2. CiviCRM

To orodje brezplačno ponuja mnoge funkcije, ki jih je mogoče najti v dosti dražjih CRM sistemih. Omogoča načrtovanje in upravljanje dogodkov, ustvarjanje in upravljanje e-mail akcij in upravljanje ter sledenje programom članstva. Ker pa program uporablja odprto kodo, boste potrebovali strokovnjaka, ki vam ga bo pomagal namestiti in ga prilagodil vašim potrebam. Program je tudi zelo prilagodljiv in se ujema z mnogimi CMS rešitvami kot sta npr. Joomla in Drupal. Ne da pa se ga neposredno povezati z SEM ali programi za sledenje, vendar lahko prosite strokovnjaka, da ga poveže z vašo SQL podatkovno bazo. Omogoča tudi lahko delo z e-sporočili, uvoz podatkov iz različnih formatov, ima dober sistem poročanja in še mnogo drugih uporabnih funkcij.

3. Brezplačna različica Salesforce.com

To je okrnjena verzija že omenjenega Salesforce.com, ki omogoča uvoz stikov, a ne njihovega izvoza in če sklepamo po plačljivi verziji omogoča tudi lahko upravljanje akcij in sledenje ter druge funkcije. Za uporabo se je potrebno le registrirati in ustvariti račun, zato je primeren za začetnike na tem področju.

4. ZohoCRM

Od predstavljenih CRM orodij se ta verzija ponaša z najboljšo zmožnostjo povezovanja z vašimi oglaševalskimi akcijami, odličnimi zmožnostmi poročanja in lahkim uvozom ter izvozom podatkov. Poleg tega je na voljo brezplačna različica programa z nekaterimi omejitvami, ali pa plačljiva verzija za 12 do 25 dolarjev mesečno.

CRM orodja torej niso vedno draga, uporabne funkcije pa je mogoče najti tudi v brezplačnih različicah, zato preizkusite katerega od predstavljenih programov.

 

Vir: ClickZ

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice