Poceni CRM orodja

Programska oprema za upravljanje odnosov s strankami (CRM) je pogosto zelo draga, vendar pa je mogoče najti tudi bolj dostopne različice. Z njeno pomočjo lahko zaznate sledi, ki jih pustijo obiskovalci na vaši spletni strani, kar lahko nato uporabite za ciljno trženje in pridobivanje novih strank.
Poceni CRM orodja

CRM

Zaradi gospodarske krize je taka oprema še manj dostopna, vendar pa
obstajajo izjeme, ki si jih lahko privošči skoraj vsak podjetnik. Ena
izmed teh je na voljo preko Salesforce.com,
kjer morajo uporabniki za uporabo njihovih CRM storitev odšteti 100
dolarjev mesečno. Mogoče je najti še cenejše rešitve, ki izpolnjujejo
pomembne kriterije kot so npr. skladnost s spletnim trženjem, omogoča
poročanje in enostaven uvoz ter izvoz podatkov, je enostavna za uporabo
in  poceni. V nadaljevanju sledijo štiri CRM orodja, za katera ni
potrebno odšteti veliko denarja:

1. FreeCRM

Vse funkcije, ki jih ponuja so brezplačne, vendar pa ima tudi veliko
neuporabnih funkcij in se ne ujema z mnogimi programi. Če imate na
voljo kodirni sistem, ki omogoča vnos stikov pridobljenih pri trženju v
FreeCRM, boste lahko s programom ustvarjali e-sporočila in uporabljali
njegove sledilne funkcije. Med drugim vsebuje tudi orodje za
raziskovanje, ki pomaga pri zbiranju podatkov o uporabnikih. Poleg tega
je enostaven za uporabo, saj se je potrebno le registrirati in
ustvariti račun. Na voljo je brezplačna različica, ki vsebuje oglase in
ponuja 10 MB prostora, ali plačljiva verzija brez omejitev za 14,95
dolarjev mesečno.

2. CiviCRM

To orodje brezplačno ponuja mnoge funkcije, ki jih je mogoče najti v
dosti dražjih CRM sistemih. Omogoča načrtovanje in upravljanje
dogodkov, ustvarjanje in upravljanje e-mail akcij in upravljanje ter
sledenje programom članstva. Ker pa program uporablja odprto kodo, boste
potrebovali strokovnjaka, ki vam ga bo pomagal namestiti in ga prilagodil
vašim potrebam. Program je tudi zelo prilagodljiv in se ujema z mnogimi
CMS rešitvami kot sta npr. Joomla in Drupal. Ne da pa se ga neposredno
povezati z SEM ali programi za sledenje, vendar lahko prosite
strokovnjaka, da ga poveže z vašo SQL podatkovno bazo. Omogoča tudi
lahko delo z e-sporočili, uvoz podatkov iz različnih formatov, ima
dober sistem poročanja in še mnogo drugih uporabnih funkcij.

3. Brezplačna različica Salesforce.com

To je okrnjena verzija že omenjenega Salesforce.com, ki omogoča uvoz
stikov, a ne njihovega izvoza in če sklepamo po plačljivi verziji
omogoča tudi lahko upravljanje akcij in sledenje ter druge funkcije. Za
uporabo se je potrebno le registrirati in ustvariti račun, zato je
primeren za začetnike na tem področju.

4. ZohoCRM

Od predstavljenih CRM orodij se ta verzija ponaša z najboljšo
zmožnostjo povezovanja z vašimi oglaševalskimi akcijami, odličnimi
zmožnostmi poročanja in lahkim uvozom ter izvozom podatkov. Poleg tega
je na voljo brezplačna različica programa z nekaterimi omejitvami, ali
pa plačljiva verzija za 12 do 25 dolarjev mesečno.

CRM orodja torej niso vedno draga, uporabne funkcije pa je mogoče
najti tudi v brezplačnih različicah, zato preizkusite katerega od
predstavljenih programov.

 

Vir: ClickZ

Zaradi gospodarske krize je taka oprema še manj dostopna, vendar pa
obstajajo izjeme, ki si jih lahko privošči skoraj vsak podjetnik. Ena
izmed teh je na voljo preko Salesforce.com,
kjer morajo uporabniki za uporabo njihovih CRM storitev odšteti 100
dolarjev mesečno. Mogoče je najti še cenejše rešitve, ki izpolnjujejo
pomembne kriterije kot so npr. skladnost s spletnim trženjem, omogoča
poročanje in enostaven uvoz ter izvoz podatkov, je enostavna za uporabo
in  poceni. V nadaljevanju sledijo štiri CRM orodja, za katera ni
potrebno odšteti veliko denarja:

1. FreeCRM

Vse funkcije, ki jih ponuja so brezplačne, vendar pa ima tudi veliko
neuporabnih funkcij in se ne ujema z mnogimi programi. Če imate na
voljo kodirni sistem, ki omogoča vnos stikov pridobljenih pri trženju v
FreeCRM, boste lahko s programom ustvarjali e-sporočila in uporabljali
njegove sledilne funkcije. Med drugim vsebuje tudi orodje za
raziskovanje, ki pomaga pri zbiranju podatkov o uporabnikih. Poleg tega
je enostaven za uporabo, saj se je potrebno le registrirati in
ustvariti račun. Na voljo je brezplačna različica, ki vsebuje oglase in
ponuja 10 MB prostora, ali plačljiva verzija brez omejitev za 14,95
dolarjev mesečno.

2. CiviCRM

To orodje brezplačno ponuja mnoge funkcije, ki jih je mogoče najti v
dosti dražjih CRM sistemih. Omogoča načrtovanje in upravljanje
dogodkov, ustvarjanje in upravljanje e-mail akcij in upravljanje ter
sledenje programom članstva. Ker pa program uporablja odprto kodo, boste
potrebovali strokovnjaka, ki vam ga bo pomagal namestiti in ga prilagodil
vašim potrebam. Program je tudi zelo prilagodljiv in se ujema z mnogimi
CMS rešitvami kot sta npr. Joomla in Drupal. Ne da pa se ga neposredno
povezati z SEM ali programi za sledenje, vendar lahko prosite
strokovnjaka, da ga poveže z vašo SQL podatkovno bazo. Omogoča tudi
lahko delo z e-sporočili, uvoz podatkov iz različnih formatov, ima
dober sistem poročanja in še mnogo drugih uporabnih funkcij.

3. Brezplačna različica Salesforce.com

To je okrnjena verzija že omenjenega Salesforce.com, ki omogoča uvoz
stikov, a ne njihovega izvoza in če sklepamo po plačljivi verziji
omogoča tudi lahko upravljanje akcij in sledenje ter druge funkcije. Za
uporabo se je potrebno le registrirati in ustvariti račun, zato je
primeren za začetnike na tem področju.

4. ZohoCRM

Od predstavljenih CRM orodij se ta verzija ponaša z najboljšo
zmožnostjo povezovanja z vašimi oglaševalskimi akcijami, odličnimi
zmožnostmi poročanja in lahkim uvozom ter izvozom podatkov. Poleg tega
je na voljo brezplačna različica programa z nekaterimi omejitvami, ali
pa plačljiva verzija za 12 do 25 dolarjev mesečno.

CRM orodja torej niso vedno draga, uporabne funkcije pa je mogoče
najti tudi v brezplačnih različicah, zato preizkusite katerega od
predstavljenih programov.

 

Vir: ClickZ

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje