Poceni oglaševanje

Avtor — 15.05.2008
Oglaševanje je za mladega podjetnika in za novo ustanovljeno podjetje nujno potrebno. Samo z oglaševanjem vas imajo bodoče stranke možnost spoznati.
Poceni oglaševanje

Oglaševanje je lahko poceni in učinkovito obenem.

Promoviranje podjetja je torej nujno potrebno. Vendar pa je
oglaševanje preko najširše uporabljenih medijev kot so televizija, radio,
časopisi in oglasni panoji, za mladega podjetnika pogosto prevelik strošek. Tako
oglaševanje je drago, ker je publika širša. Med to publiko je tudi
izjemno velik delež ljudi, ki jih vaš proizvod ne zanima. Kar je potrebno
storiti je torej zmanjšati količino ciljne publike in oglaševati le tistim
ljudem, ki kažejo potencialno zanimanje za vaš proizvod. Take metode
oglaševanja bodo obdržale veliko učinkovitost, obenem pa bodo precej bolj
primeren finančni zalogaj za novo podjetje.

Ena izmed takih metod je oglaševanja preko internetnih
strani, ki se posebej osredotočajo na vašo stroko. Preglejte vse pomembnejše
strani, ki se ukvarjajo z istim področjem kot vaše podjetje in izberite eno stran
na kateri boste potem oglaševali.

Druga metoda pa je tako imenovano “pay-per-click” (plačilo-po-kliku) oglaševanje.
To pomeni, da boste na določeni strani ponujali svoj oglas in boste za to
oglaševanje plačali sorazmerno številu klikov na vaš oglas. Drugače rečeno: več
pridobljenih potencialnih strank – večji strošek oglaševanja; manj pridobljenih potencialnih strank –
manjši strošek oglaševanja.

Enega izmed ugodnih načinov promocije vašega podjetja vam omogoča tudi Zavod mladi podjetnik. Za več informacij pišite na info@mladipodjetnik.si.

Vir: Business Opportunities