Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Avtor — 06.02.2015
Podatke, ki nam jih razkrivajo družbena omrežja, moramo uporabiti, da bolje razumemo ravnanja uporabnikov. S tem o njih pridobimo specifična znanja, na primer, katera je starostna skupina, ki prisega na posamezna omrežja, prek tega pa lahko lažje prilagodimo oglaševanje.
Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Kdo bo uporabnik družbenih omrežjih v naslednjih letih (Vir slike: YouTube)?

Infografika Carlosa Monteira iz eMarketerja predstavlja, katere starostne skupine bodo krojile usodo družbenih omrežjih leta 2015 in 2016.

Večina Instagramovih uporabnikov je stara od 18 do 34 let. To omrežje ima kar 11,4 milijonov uporabnikov mlajših od 17 let. Facebook, kupec Instagrama leta 2012, ima še vedno največjo bazo uporabnikov, a je njihova starost višja od ostalih omrežjih. Mladi Facebooka »nočejo« uporabljati, ker je tam preveč staršev. Najhitreje rastoča starostna skupina Facebooka je nad 65 let.

Koliko bodo stari vaši potencialni kupci?

Poglejmo podrobneje. V letošnjem letu analitiki pričakujejo, da bo na družbenih omrežjih kar 179,7 milijonov ljudi. Od tega bo skoraj tretjino (28,3) predstavljala starostna skupina od 18 do 34 let, dobrih 35 odstotkov starostna skupina od 25 do 34 let, slabih 30 odstotkov uporabniki, stari od 35 do 44 let, 26 odstotkov starostna skupina od 45 do 54 let, slabih 20 odstotkov od 55 do 64 let in 14,6 odstotkov tistih, starejših od 65 let. Slednja skupina bo v naslednjem letu dosegla največji porast. Leta 2016 naj bi jih tako našteli 16,6 milijonov.

Facebook bo leta 2015 naštel 156,5 milijonov uporabnikov, leto pozneje 160,9 milijonov. Njegove »karte« se bodo precej premešale, v boj za njegove uporabnike se bodo še naprej vmešavala druga omrežja.

Mladi gredo na Pinterest, še raje pa …

Twitter bo do leta 2016 povečal število uporabnikov iz 52,9 na 57,3 milijonov, velik porast uporabnikov pa pričakujejo v starostni skupini od 18 do 24 let. Podobne napovedi pričakujejo tudi pri Pinterestu. Ta bo sicer do prihodnjega leta pridobil manjše število uporabnikov kot Twitter, saj naj bi se število dvignilo iz 44,5 na 47,6 milijonov. A pomembnejši je podatek, da se bodo največji delež njegovih uporabnikov predstavljale starostne skupine od 18 do 24 let, od 25 do 34 let pa tudi od 35 do 44 let.

… na Instagram!

Instagram se bo še krepil. V letu 2015 naj bi na njem našteli 60,3 milijonov, leto pozneje 65,3 milijonov uporabnikov. Njegovi glavni starostni skupini so najmlajši uporabniki, katerih število se bo še naprej povečevalo. Vanjo sicer niso zavzeti tisti, mlajši od 17 let, a tudi ti pomembno krojijo njegovo prihodnost. Izredno slabo pa je zastopan v najstarejši starostni skupini, ki očitno še ni vzljubila selfieje, ki so precej priljubljeni na tem družbenem omrežju.

Tumblr v pozabo?

Iz teh napovedi bi lahko rekli, da biti na Facebooku res ne bo več »in«. Pinterest bo prehitel Instagram, Tumblr pa bo šel vse bolj v pozabo. Slednji bo svoje občinstvo okrepil le za dva milijonoma v naslednjem letu, na 21,1 milijona. Njegov tržni delež se bo v vseh starostnih skupinah zmanjšal, razen pri najstniki, mlajših od 17 let.

Ste pripravljeni na spremembe na družbenih omrežjih?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

So lokacijsko omejeni oglasi na Facebooku primerni za vas?

Lokacijsko omejeni oglasi predstavljajo možnost, da ciljno publiko svojega oglaševanja omejite na določeno geografsko območje. Tako lahko svoj oglas usmerite le na določeno področje in povečate njegovo učinkovitost. Vse skupaj zveni odlično, kajne? Vendar ni tako preprosto. Preberite več >>

Decembrske novosti na Facebooku

Decembrske novosti na Facebooku

Mraz in praznično vzdušje sta upočasnila Facebookove predstavitve novosti in prihajajočih funkcij. Kljub temu v prispevku predstavljamo zanimive novice in ponujamo nekaj nasvetov, kako lahko v zadnjih dneh pred novim letom pridobite zadnje stranke, ki še niso nakupile vseh daril. Preberite več >>

Decembrske novosti na Instagramu

Decembrske novosti na Instagramu

V zadnjih tednih je Instagram začel predstavljati nekatere novosti v svoji aplikaciji. Nekaterim uporabnikom sta na voljo funkciji prenašanja v živo in izginjajočih fotografij. V prispevku predstavljamo ti funkciji in razmislek o prihodnjem razvoju aplikacije Instagram. Preberite več >>

Oznake: , , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje