Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Podatke, ki nam jih razkrivajo družbena omrežja, moramo uporabiti, da bolje razumemo ravnanja uporabnikov. S tem o njih pridobimo specifična znanja, na primer, katera je starostna skupina, ki prisega na posamezna omrežja, prek tega pa lahko lažje prilagodimo oglaševanje.
Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Kdo bo uporabnik družbenih omrežjih v naslednjih letih (Vir slike: YouTube)?

Infografika Carlosa Monteira iz eMarketerja predstavlja, katere starostne skupine bodo krojile usodo družbenih omrežjih leta 2015 in 2016.

Večina Instagramovih uporabnikov je stara od 18 do 34 let. To omrežje ima kar 11,4 milijonov uporabnikov mlajših od 17 let. Facebook, kupec Instagrama leta 2012, ima še vedno največjo bazo uporabnikov, a je njihova starost višja od ostalih omrežjih. Mladi Facebooka »nočejo« uporabljati, ker je tam preveč staršev. Najhitreje rastoča starostna skupina Facebooka je nad 65 let.

Koliko bodo stari vaši potencialni kupci?

Poglejmo podrobneje. V letošnjem letu analitiki pričakujejo, da bo na družbenih omrežjih kar 179,7 milijonov ljudi. Od tega bo skoraj tretjino (28,3) predstavljala starostna skupina od 18 do 34 let, dobrih 35 odstotkov starostna skupina od 25 do 34 let, slabih 30 odstotkov uporabniki, stari od 35 do 44 let, 26 odstotkov starostna skupina od 45 do 54 let, slabih 20 odstotkov od 55 do 64 let in 14,6 odstotkov tistih, starejših od 65 let. Slednja skupina bo v naslednjem letu dosegla največji porast. Leta 2016 naj bi jih tako našteli 16,6 milijonov.

Facebook bo leta 2015 naštel 156,5 milijonov uporabnikov, leto pozneje 160,9 milijonov. Njegove »karte« se bodo precej premešale, v boj za njegove uporabnike se bodo še naprej vmešavala druga omrežja.

Mladi gredo na Pinterest, še raje pa …

Twitter bo do leta 2016 povečal število uporabnikov iz 52,9 na 57,3 milijonov, velik porast uporabnikov pa pričakujejo v starostni skupini od 18 do 24 let. Podobne napovedi pričakujejo tudi pri Pinterestu. Ta bo sicer do prihodnjega leta pridobil manjše število uporabnikov kot Twitter, saj naj bi se število dvignilo iz 44,5 na 47,6 milijonov. A pomembnejši je podatek, da se bodo največji delež njegovih uporabnikov predstavljale starostne skupine od 18 do 24 let, od 25 do 34 let pa tudi od 35 do 44 let.

… na Instagram!

Instagram se bo še krepil. V letu 2015 naj bi na njem našteli 60,3 milijonov, leto pozneje 65,3 milijonov uporabnikov. Njegovi glavni starostni skupini so najmlajši uporabniki, katerih število se bo še naprej povečevalo. Vanjo sicer niso zavzeti tisti, mlajši od 17 let, a tudi ti pomembno krojijo njegovo prihodnost. Izredno slabo pa je zastopan v najstarejši starostni skupini, ki očitno še ni vzljubila selfieje, ki so precej priljubljeni na tem družbenem omrežju.

Tumblr v pozabo?

Iz teh napovedi bi lahko rekli, da biti na Facebooku res ne bo več »in«. Pinterest bo prehitel Instagram, Tumblr pa bo šel vse bolj v pozabo. Slednji bo svoje občinstvo okrepil le za dva milijonoma v naslednjem letu, na 21,1 milijona. Njegov tržni delež se bo v vseh starostnih skupinah zmanjšal, razen pri najstniki, mlajših od 17 let.

Ste pripravljeni na spremembe na družbenih omrežjih?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Najboljša družbena omrežja za gradnjo blagovne znamke v letu 2023

Družbena omrežja so postala nepogrešljiv del poslovnega sveta, saj podjetjem omogočajo neposredno povezavo s ciljno publiko, izgradnjo blagovne znamke in povečanje prodaje. V letu 2023 se za poslovno rabo nekatera družbena omrežja kažejo kot še posebej učinkovita. Preberite več >>

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

5 načinov, kako družabni mediji škodujejo ugledu podjetja

Oglaševanje na družabnih medijih je pametna poteza, ki bo vašemu podjetju dala konkurenčno prednost. Vendar pa bodite previdni glede tega, kaj počnete in objavljate na družabnih medijih. Preberite več >>

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Uporabnika družbenih omrežij spremenite v lojalnega kupca

Vsako podjetje, ki je aktivno na družbenih omrežjih, s ponosom gleda na svoje oboževalce in stranke, zlasti, ko hvalijo njihove izdelke in objavljajo različna sporočila na njihovih zidovih družbenih omrežij. Pomembno pa je, da znajo to preobraziti tudi v učinkovito prodajo. Preberite več >>

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

Kako socialna omrežja še vplivajo na poslovanje podjetij?

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

Vpliv socialnih omrežij na poslovanje podjetij

V zadnjih letih preživimo čedalje več časa na družabnih omrežjih. Pozitivni in negativni učinki tega fenomena se kažejo na vseh področjih človekovega delovanja. Družabna omrežja so pomembno spremenila tudi način poslovanja podjetij. Pa si poglejmo, na kakšne načine. Preberite več >>

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry v tožbo proti Twitterju zaradi kršitve patenta

BlackBerry je letošnjega februarja proti Twitterju vložil tožbo, v kateri ga obtožuje kršitve patentov, ki ščitijo njihovo tehnologijo mobilnega sporočanja. Preberite več >>

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Gradnja blagovne znamke na družbenih omrežjih: pravila igre

Ker prepoznavnost blagovne znamke gradimo tudi preko družbenih omrežij, je pomembno, da vsak podjetnik pozna pravila igre. Pomembna sta čas in strategija! Kdaj, kako pogosto in kako konsistentno objavljamo novice na družabnih medijih, namreč ni vseeno. Prav tako pa ni vseeno, kdo nas spremlja. So to zainteresirane stranke in potencialni kupci ali zgolj muhe enodnevnice? Preberite več >>

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Social CEO: Kaj mora podjetnik vedeti o komunikaciji na družbenih omrežjih?

Dandanes ne komuniciramo zgolj na sestankih in poslovnih srečanjih. Prav tako ne komuniciramo samo preko elektronske pošte. Velik del komunikacije se je preslikal med družbena omrežja, vendar je le-ta prikrita in ne vedno samoumevna. Preberite več >>

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Psihološki triki, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih

Zaradi hude konkurence na tržišču boste morda morali storiti prav vse, da bi svoje podjetje lahko predstavili kar najširši možni množici potencialnih strank. Spoznajte nekaj zanimivih psiholoških sprožilcev, ki vam lahko pridejo prav pri marketingu na družabnih omrežjih. Preberite več >>

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Instagram ostaja ključni medij influencerskega marketinga

Vplivneži z družbenih omrežij so v zadnjem obdobju za potrošnike precej bolj prepričljivi kot standardni oglaševalski prijemi. Takoimenovani influencerski marketing je doživel “boom” predvsem s pomočjo komunikacijskih kanalov. Preberite več >>

Oznake:, , , ,

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje