Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Podatke, ki nam jih razkrivajo družbena omrežja, moramo uporabiti, da bolje razumemo ravnanja uporabnikov. S tem o njih pridobimo specifična znanja, na primer, katera je starostna skupina, ki prisega na posamezna omrežja, prek tega pa lahko lažje prilagodimo oglaševanje.
Podatki, s katerimi boste razumeli uporabnike na družbenih omrežjih

Kdo bo uporabnik družbenih omrežjih v naslednjih letih (Vir slike: YouTube)?

Infografika Carlosa Monteira iz eMarketerja predstavlja, katere starostne skupine bodo krojile usodo družbenih omrežjih leta 2015 in 2016.

Večina Instagramovih uporabnikov je stara od 18 do 34 let. To omrežje ima kar 11,4 milijonov uporabnikov mlajših od 17 let. Facebook, kupec Instagrama leta 2012, ima še vedno največjo bazo uporabnikov, a je njihova starost višja od ostalih omrežjih. Mladi Facebooka »nočejo« uporabljati, ker je tam preveč staršev. Najhitreje rastoča starostna skupina Facebooka je nad 65 let.

Koliko bodo stari vaši potencialni kupci?

Poglejmo podrobneje. V letošnjem letu analitiki pričakujejo, da bo na družbenih omrežjih kar 179,7 milijonov ljudi. Od tega bo skoraj tretjino (28,3) predstavljala starostna skupina od 18 do 34 let, dobrih 35 odstotkov starostna skupina od 25 do 34 let, slabih 30 odstotkov uporabniki, stari od 35 do 44 let, 26 odstotkov starostna skupina od 45 do 54 let, slabih 20 odstotkov od 55 do 64 let in 14,6 odstotkov tistih, starejših od 65 let. Slednja skupina bo v naslednjem letu dosegla največji porast. Leta 2016 naj bi jih tako našteli 16,6 milijonov.

Facebook bo leta 2015 naštel 156,5 milijonov uporabnikov, leto pozneje 160,9 milijonov. Njegove »karte« se bodo precej premešale, v boj za njegove uporabnike se bodo še naprej vmešavala druga omrežja.

Mladi gredo na Pinterest, še raje pa …

Twitter bo do leta 2016 povečal število uporabnikov iz 52,9 na 57,3 milijonov, velik porast uporabnikov pa pričakujejo v starostni skupini od 18 do 24 let. Podobne napovedi pričakujejo tudi pri Pinterestu. Ta bo sicer do prihodnjega leta pridobil manjše število uporabnikov kot Twitter, saj naj bi se število dvignilo iz 44,5 na 47,6 milijonov. A pomembnejši je podatek, da se bodo največji delež njegovih uporabnikov predstavljale starostne skupine od 18 do 24 let, od 25 do 34 let pa tudi od 35 do 44 let.

… na Instagram!

Instagram se bo še krepil. V letu 2015 naj bi na njem našteli 60,3 milijonov, leto pozneje 65,3 milijonov uporabnikov. Njegovi glavni starostni skupini so najmlajši uporabniki, katerih število se bo še naprej povečevalo. Vanjo sicer niso zavzeti tisti, mlajši od 17 let, a tudi ti pomembno krojijo njegovo prihodnost. Izredno slabo pa je zastopan v najstarejši starostni skupini, ki očitno še ni vzljubila selfieje, ki so precej priljubljeni na tem družbenem omrežju.

Tumblr v pozabo?

Iz teh napovedi bi lahko rekli, da biti na Facebooku res ne bo več »in«. Pinterest bo prehitel Instagram, Tumblr pa bo šel vse bolj v pozabo. Slednji bo svoje občinstvo okrepil le za dva milijonoma v naslednjem letu, na 21,1 milijona. Njegov tržni delež se bo v vseh starostnih skupinah zmanjšal, razen pri najstniki, mlajših od 17 let.

Ste pripravljeni na spremembe na družbenih omrežjih?

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Google Adwords

Delavnica: Google Adwords

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno upoštevanje splošnih smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Prav zato vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Preberite več >>


Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Katere metrike na družabnih omrežjih morate upoštevati?

Danes je na voljo ogromno orodij, s pomočjo katerih lahko spremljate rezultate svojih spletnih trženjskih kampanj. Katere metrike je smiselno analizirati? Preberite več >>

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Najpomembnejše metrike na družabnih omrežjih

Dobro trženje zahteva dobre podatke. Sami namreč ne morete vedeti, ali so vaše odločitve pravilne in ali vaše strategije delujejo, če ne spremljate svojih rezultatov. Preberite več >>

Poživite svoje Facebook oglase!

Poživite svoje Facebook oglase!

Ste opazili, da vaši oglasi na Facebooku sledijo točno določenemu vzorcu? Ste naveličani »strokovnjakov«, ki menijo, da so našli odgovor na vprašanje, kakšen oglas vam bo prinesel največ dobička? Na pravem mestu ste! Ponujamo vam nekaj idej za poživitev vaših Facebook kampanj. Preberite več >>

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Facebookova ID koda, ki pozna prav vsakega vašega obiskovalca

Je tudi vaš obisk na spletni strani velik, a beležite le majhen delež opravljenih nakupov? Se pogosto sprašujete, zakaj vaši oglasi ne dosegajo konverzij in kaj oziroma kdo v zastavljenem procesu je kriv, da ne dosegate rezultatov, kot bi si jih želeli? Preberite več >>

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

Infografika: Kakšni so 10 letni načrti Facebooka?

V dobrih desetih letih obstoja Facebooka je Mark Zuckerberg iz majhnega popoldanskega projekta uspel ustvariti večmilijardno podjetje, ki še vedno raste in se razvija. A v katero smer bo Facebook ponesla prihodnost? Napovedi si oglejte v infografiki. Preberite več >>

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Kaj vse razkrivajo naše objave na družabnih omrežjih

Podjetja, ki se ukvarjajo z analizo podatkov, so igrala pomembno vlogo pri oblikovanju javnega mnenja v povezavi z zadnjimi ameriškimi predsedniškimi volitvami. Če vas zanima, kaj vse o vas ve umetna inteligenca na podlagi vaših objav na družabnih omrežjih, berite naprej. Preberite več >>

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

Zakaj morate priti na delavnico Blog marketing? Ker tako pravijo udeleženci!

V sredo je Blaž Kos prvič vodil delavnico Blog marketing. Mi smo vedeli, da bo vsebina nabito polna uporabnih informacij. A drugega kot naše besede in Blaževega renomeja vam nismo mogli ponuditi. Sedaj imamo o kvaliteti delavnice dokaze: odzive prve skupine udeležencev! Preberite več >>

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Najboljša orodja za uspeh na družabnih omrežjih

Ne glede na to, ali gre za majhno podjetje ali veliko korporacijo, je upravljanje s profili na družabnih omrežjih zahtevno delo. Redno oblikovanje in objavljanje odličnih vsebin predstavlja le en vidik, nato pa je treba analizirati še uspešnost objav in angažma sledilcev. Preberite več >>

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Kako v Facebooku skrbijo za zvestobo svojih zaposlenih

Si želite, da bi bili vaši zaposleni zelo zvesti vašemu podjetju? Tako zvesti, da bi jim zaupali celo informacije, ki bi vam lahko škodile, če bi prišle v napačne roke? Ustanovitelj Facebooka Mark Zuckerberg je odkril čudežno formulo, ki jo predstavljamo v prispevku. Preberite več >>

Oznake: , , , ,