Podjetje, ki skrbi za vaš ugled

Ste morda na kakšni zabavi pregloboko pogledali v kozarec in izrekli kaj neprimernega? Se je to pojavilo na internetu? Ni problema. Obstaja podjetje, ki za plačilo odstranjuje negativne vsebine o vas z interneta.
Podjetje, ki skrbi za vaš ugled

Ohranite vaš ugled.

Take izjave namreč lahko škodijo razvoju nadaljne kariere. Zato je diplomirani pravnik Michael Fertik ustvaril podjetje, ki se ukvarja z odstranjevanjem nezaželenih vsebin o določenih posameznikih. Poimenoval ga je ‘Reputation defender’.

Podjetje za plačilo od 10 do 16 dolarjev na mesec (odvisno od trajanja pogodbe) po internetu išče vsebine, ki so naročniku potencialno škodljive v prihodnosti. Če naletijo na tako objavo vas o tem obvestijo in za dodatno plačilo 30 dolarjev poskušajo to vsebino odstraniti. Za 30 dolarjev vas olajšajo v vsakem primeru, tudi če vsebine ne uspejo odstraniti.

Vir: Venture Beat

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje