Tesla je zavrnila Googlove milijarde

V začetku leta 2013, ko se je Tesla ukvarjala s številnimi težavami svojih električnih avtomobilov, je bil njen prvi mož, Elon Musk, tik pred sklenitvijo posla s svojim prijateljem, direktorjem Googla, Larryjem Pageom.
Tesla je zavrnila Googlove milijarde

Tesna prijatelja, Larry Page in Elon Musk, sta bila leta 2013 tik pred sklenitvijo posla (Vir slike: YouTube).

Google je takrat želel Teslo kupiti za 11 milijard dolarjev, Musk pa bi po dogovoru na čelu podjetja ostal še nadaljnjih osem let. Medtem ko so se pogajanja nadaljevala, se je prodaja Teslinih avtomobilov bistveno izboljšala, zato se je Musk počutil dovolj samozavestnega, da pogovore prekine. Lani, poročajo tuji mediji, je Musk prejel 70 tisoč dolarjev visoko plačo in bonus. Vse je vrnil podjetju, razen enega dolarja.

Google največ odštel za Motorolo Mobility

Če bi se posel oziroma prodaja dejansko zgodila, bi to pomenilo Googlov drugi največji nakup v zgodovini. Več je odštel le za Motorolo Mobility, in sicer 12 milijard dolarjev. Danes vsota 11 milijard dolarjev, ki jo je ponudil Page, ne odraža več Tesline ocenjene vrednosti, ki se giblje okoli 25 milijard dolarjev.

Predstavljajte si znanje Tesle in Googla v enem podjetju!

Vsekakor bi bilo zanimivo videti, kako bi dva ambiciozna podjetnika, kot sta Page in Musk, združila svoje znanje in moči v eno podjetje. Zagotovo bi prinesla zajeten kup znanja s področja avtomobilizma in električnih avtomobilov. Google je eden od številnih velikanov, ki si v zadnjem času vse bolj prizadeva vstopiti v avtomobilsko industrijo. Lani je namreč predstavil svoj samovozeči se avtomobil.

Page bi raje kot dobrodelni ustanovi premoženje zapustil Musku

Tuji mediji namigujejo, da bi pri nakupu šlo predvsem za prijateljski dogovor. Page je namreč večkrat poudaril, da je Musk njegov prijatelj, v nekem intervjuju lani je celo dejal, da bi svoje premoženje raje kot dobrodelni organizaciji predal Musku: »Želi si iti na Mars. To je vreden cilj. Na Googlu imamo kar nekaj zaposlenih, ki so postali izjemno bogati. Delaš zato, ker si želiš spremeniti svet in ga narediti boljšega; če je podjetje, v katerem delaš, vredno tvojega časa, zakaj ne bi bilo tudi tvojega denarja,« je pripomnil.

Tesla s številnimi načrti

Dve leti po pogajanjih se je vrednost Teslinih delnic povzpela na več kot 200 dolarjev, četrtletna prodaja pa presegla 10 tisoč avtomobilov. Muskovo podjetje ima v načrtu tudi samovozeči avtomobil ter projekt, ki pa ga podjetje še ne želi razkriti.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje