Podjetje z rabljenimi oblačili prejelo 81 milijonov dolarjev

Posel z rabljenimi oblačili ni nekaj novega, a redkim uspe tako, kot je uspelo startupu ThredUP. Pred kratkim je ta spletna trgovina z rabljenimi oblačili prejela kar 81 milijonov investicije. Preverite, zakaj je uspelo ravno njim.
Podjetje z rabljenimi oblačili prejelo 81 milijonov dolarjev

Podjetje z rabljenimi oblačili prejelo 81 milijona dolarjev investicije (Vir: Unsplash.com)

Startup ThredUp je bil ustanovljen leta 2009, ko je odprl spletno trgovino za izmenjavo rabljenih oblačil med uporabniki. Kmalu so doživeli grenko spoznanje, da dobra ideja še ne pomeni dobrega posla. Po ne preveč uspešnih rezultatih so se usmerili na izmenjavo otroških oblačil. Otroci oblačila hitreje prerastejo, zato so pričakovali, da bo povpraševanje večje.

Čeprav so z novim poslovnim modelom dobili pozornost nekaterih investitorjev, pa to še vedno ni bil recept za pravi uspeh. Leta 2012 so zato način poslovanja povsem spremenili in postali spletna trgovina z oblačili iz druge roke. Danes ima spletna trgovina mesečno 1,8 milijona različnih obiskovalcev, do konca leta pa pričakujejo, da bodo mesečno prodali milijon kosov oblačil.

Nasveti za gradnjo uspešnega podjetja

Zadnji poslovni model je pritegnil nove investitorje, ki so pred kratkim v podjetje vložili 81 milijonov dolarjev, od katerih je največ prispevalo podjetje Goldman Sachs. Do sedaj je podjetje skupno prejelo že 125 milijonov investicije.

Prodaja rabljenih oblačil ni nova ideja, vendar je težko ugotoviti, kako iz tega napraviti uspešen posel. Obstajajo fizične trgovine, kjer ljudje za denar prodajo rabljene kose oblačil, a te trgovine so omejene le z lokalno dobavo blaga in ljudi. Spletne strani z rabljenimi oblačili po drugi strani večinoma delujejo po principu malih oglasov, kjer se mora lastnik rabljenih oblačil sam ukvarjati s prodajo končnemu kupcu.

Rabljena oblačila v spletni trgovini so kot nova

Spletna trgovina ThredUP poskrbi za odkup in prodajo oblačil končnemu kupcu. Pri tem se trudijo, da je postopek za prodajalca rabljenih oblačil čim bolj preprost. Na dom mu najprej pošljejo posebno torbo, ki jo napolni z oblačili. Torbo, ki ima že vključeno poštnino in naslov trgovine, nato le še odda na uradnem poštnem uradu.

Ko ThredUP prejme paket oblačila pregleda, oceni in objavi v spletni trgovini. Ta je zasnovana tako, da obiskovalec, nima občutka da pregleduje rabljena oblačila. Oblačila pred objavo v studiu fotografirajo profesionalni fotografi, nekatera tudi z modeli.

Podjejte se pri pregledu prejetih oblačil drži visokih standardov. Oblačila morajo biti čista, nepoškodovana in v modi, poleg tega pa sprejemajo le nekatere znamke. V procesu pregleda zato ThredUP zavrne okoli polovico vseh oblačil, ki jih prejmejo. Oblačila, ki jih zavrnejo, po želji lahko vrnejo prodajalcu ali pa jih reciklirajo.

Vir: businessinsider.com in thredup.com

Poslovno idejo testirajte še pred razvojem produkta

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Registracija blagovne znamke

Registracija blagovne znamke

Blagovna znamka je tako rekoč srce in duša vsakega uspešnega podjetja. Lahko predstavlja ugled, prestiž, kakovostno blago ali storitve, obljubo po napredku in nečem novem, zvestobo, konsistentnost. Njen bistveni element, celo cilj, je prepoznavnost. Preberite več >>

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna / sedež podjetja v Ljubljani

Virtualna pisarna je odlična rešitev za vse podjetnike, ki ne potrebujete lastne pisarne ali ne morete pridobiti dovoljenja za registracijo naslova. MP virtualna pisarna v Ljubljani omogoča dovoljenje za poslovanje na našem naslovu, hkrati pa lahko na interni VEM točki odprete podjetje oziroma spremenite njegov sedež. Preberite več >>

Startup pravnik

Startup pravnik

Startup pravnik pogosto naleti na primere mladih podjetnikov ali ekip, ki imajo razvito idejo ali produkt in so pred kratkim vstopili na trg z odličnim produktom, zagreto ekipo in rastočo prodajo. Kaj pa, če na podjetje pogledamo s formalnopravnega vidika: je res vse tako, kot mora biti? Preberite več >>


0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

0xcert nad ponarejene listine z blockchain tehnologijo

Slovensko visokotehnološko podjetje 0xcert d.o.o. je uspešno razvilo prvi protokol za upravljanje nedenarnih sredstev na blockchainu. Na ta način bi lahko rešilo problem ponarejenih diplomskih listin. Preberite več >>

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Mali junaki želijo osvojiti tudi ameriški trg

Finalisti izbora Mladi podjetnik 2016, Mali junaki, so se uspešno prebili na nemški in italijanski trg. Že v letošnjem letu nameravajo s pomočjo konkretnega finančnega vložka osvojiti tudi zahtevno tržišče v Združenih državah Amerike. Preberite več >>

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Bo VentureEU pripomogel k zagonu evropskih startupov?

Sklad VentureEU naj bi pripomogel k konkurenčnosti Evropske unije v višini tveganega kapitala na trgu v primerjavi z ZDA. Na ta način bodo evropski podjetniki lažje prišli do sredstev, ki jih potrebujejo za inovacije in rast svojih zagonskih podjetij. Preberite več >>

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Sklad CEFoF z 200-milijonsko investicijo v regijo

Za slovenska mala in srednje velika podjetja se z vstopom Slovenskega podjetniška sklada v novo naložbeno pobudo CEFoF odpirajo nove priložnosti. Podjetjem v srednjeevropski regiji bo v naslednjih štirih letih na voljo vsaj 200 milijonov evrov lastniškega kapitala.   Preberite več >>

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Kako zagnati uspešno ICO kampanjo?

Prva javna ponudba kriptožetonov oziroma ICO kampanja je priljubljen način za zbiranje sredstev. Žal vedno več projektov oziroma podjetij ne doseže zastavljenih ciljev. Kako lahko zagotovite, da bo vaša kampanja uspešna? Pogovarjali smo se z Vanjo Čas in dr. Petrom Mercem. Preberite več >>

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Tudi v Sloveniji imamo kripto milijonarje

Na letošnji lestvici najbogatejših Slovencev časnika Finance sta se pojavila tudi ustanovitelja borze za trgovanje s kriptovalutami Damijan Merlak in Nejc Kodrič. Preberite več >>

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

2,3-milijonska investicija v slovensko-ameriški Genialis

Slovensko-ameriški start-up Genialis, zmagovalec investicijskega dela letošnje konference PODIM, je v začetku oktobra zaprl 2,3 milijone dolarjev težko semensko naložbo. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje