Podjetnica, ki zmaga na vsakemu startup tekmovanju

Že večkrat smo govorili o tem, da je odlična predstavitev podjetja ključnega pomena za uspešno pridobivanje investitorjev. Pomaga pa vam lahko tudi v primeru, da se udeležite startup tekmovanja. Candace Klein je podjetnica, ki se pomena dobre predstavitve zelo dobro zaveda.
Podjetnica, ki zmaga na vsakemu startup tekmovanju

Podjetnica, ki zmaga na vsakemu startup tekmovanju (Vir slike: sxc.hu)

Najprej si poglejmo zanimivo življenjsko zgodbo, ki je iz Candace napravila odločno in močno žensko, ki dobro ve, kaj hoče.

Candace je po težkem otroštvu, rodila se je namreč najstniški mami, ki je svojo družino le stežka preživljala, uspešno dokončala študij. Ima kar štiri diplome: iz komunikacije, političnih znanosti, marketinga in managementa. Med samim študijem je Candace vneto varčevala tudi za vpis na pravno fakulteto, kar je bila njena velika želja. Ko je privarčevala velik znesek, jo je presenetila novica, da je zbolela za rakom na jajčnikih. Težko privarčevani denar je morala porabiti za zdravljenje, ki je bilo uspešno. Ker je bila njena želja do vpisa na pravno fakulteto neomajna, je poiskala mentorja, ki ji je bil pripravljen financirati stroške študija.

Candace se je z rakom borila kar dvakrat. Po že drugi uspešno prestani bitki, je ustanovila svoje prvo podjetje – Bad Girl Ventures, ki se ukvarja s posojanjem denarja podjetjem, katerih lastnice so pripadnice nežnejšega spola. Kmalu za tem je ustanovila še drugo podjetje – SoMoLend (Social Mobile Local Lending), ki posoja denar startup-om in manjšim podjetjem.

Da bi pridobila denarna sredstva za zagon svojih dveh startup podjetij, se je Candace začela udeleževati startup tekmovanj. In predstavitev podjetja investitorjem je nekaj, kar Candace zares obvlada. Do danes je zmagala na 25 tekmovanjih – skupno je tekmovala na 27 tekmovanjih, a rezultati dveh še niso znani. Skupno je pridobila sredstva v višini 1,2 milijona dolarjev, ostalih nagrad pa je bilo za 500 tisoč dolarjev.

Danes Candace tudi sama prireja tekmovanja za startup podjetja. Trenutno se ukvarja z organizacijo tekmovanja, kjer bo zmagovalec prejel denarno nagrado v višini 5 tisoč dolarjev in poslovni sestanek s Candace.

V nadaljevanju si preberite nasvete podjetnice Candace Klein glede udeležbe na startup tekmovanjih. Podjetniki imajo omejen čas za svojo predstavitev, saj prejmejo le slabih 5 minut časa, da kar najbolje predstavijo vizijo svojega podjetja.

Glavni elementi potrebni za zmago na startup tekmovanjih

  • Pokažite strast in zanos
  • Najprej predstavite problem, šele nato rešitev
  • Predstavite svojo ekipo tako, da se bo videlo, da je zaupanja vredna
  • Stik najprej vzpostavite s sodniki, šele nato z občinstvom
  • Pokažite samozavest
  • Natančno morate vedeti, o čem govorite

Če ste pred poslovnimi dogodki in predstavitvami prestrašeni, naj vas nikar ne skrbi. Candace pravi, da je bila sama pri 23 letih, ko je šla na njen prvi poslovni dogodek, tako prestrašena, da je na stranišču čakala prav do začetka prireditve, saj se je bala vzpostaviti stik z morebitnimi poslovnimi partnerji ali investitorji, ki so bili prisotni na prizorišču. Z malo vaje je strah premagala in postala odlična govornica.

In kaj Candace svetuje, da podjetnik napravi pred in med samo predstavitvijo?

  • Tik pred predstavitvijo vzemite bonbonček za osvežitev daha.
  • Če med predstavitvijo opazite, da ste izgubili zanimanje poslušalcev, pomeni, da ste jih zdolgočasili. Predstavitev tokrat ni bila dovolj zanimiva, kar naj vam bo v opomin za naslednjič!
  • Sodnike in občinstvo morate prepričati, da si bodo o vas želeli izvedeti več. Podobno kot pri osvajanju – najprej morate pridobiti telefonsko številko, šele nato prvi zmenek.

Ključ za dobro predstavitev je natančno poznavanje svojega podjetja, konkurence in panoge nasploh.

  • Zavedajte se, da vsakdo lahko zmaga. Bodite samozavestni in zaupajte vase.
  • Pred predstavitvijo natančno preučite prav vsak korak vašega poslovanja, konkurence in industrije nasploh. Spoznajte svoje področje in se vnaprej pozanimajte tudi o osebi, s katero se pogovarjate.
  • Ugotovite, česa si ljudje najbolj želijo. Nato to znanje uporabite na poslušalcih – spomnite jih, da si vašega produkta ali storitev zares želijo, šele nato jim pustite čas za vprašanja.
  • S publiko in sodniki delite tudi svoje osebne zgodbe. Ne bojte se preveč razgaliti pred javnostjo – ljudje radi vedo, s kom imajo opravka in ne marajo skrivnostnosti. Povejte jim tri najpomembnejše dogodke v življenju, ki so iz vas napravili tako močno osebo, kot ste danes.

Kaj pa je tisto, čemur se morate izogibati pri predstavitvi?

  • Nimate načrta za izhod iz stiske – med vsako javno predstavitvijo vas lahko zalotijo nepripravljenega, saj se na prav vsako vprašanje sodnikov in publike zagotovo ne morete pripraviti. Zato že vnaprej vadite humoren način, s katerim se boste izvlekli iz nerodne situacije.
  • Trdite, da nimate konkurence – prav vsaka panoga na svetu ima konkurenco. Nikoli ne trdite, da vaše podjetje nima konkurence!
  • Uporaba žargona in neznanih besed
  • Power point predstavitev s preveč besedila in premalo slik
  • Ne poveste, kako boste zaslužili
  • Nerealistični projekti
  • Trditev “če bi dobil le 1% trga…” – tudi najbolj izkušeni podjetniki danes težko obvladujejo več kot 1% trga. Takšne trditve investitorjem pomenijo zgolj prazne besede, zato jih čimprej črtajte iz svojega besednega zaklada.
  • Branje zapiskov ali power point predstavitve – pri predstavitvi je pomembno, da gledate sodnike in poslušalce v oči. Če ste se na predstavitev dobro pripravili, vam zapiskov zagotovo ne bo treba brati.
  • Napake v prezentaciji

Vir: Forbes

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje