Podjetnik ali obrtnik?

Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije je pred kratkim sama sestavila seznam obrtnih in obrti podobnih dejavnosti, zato so se nekateri podjetniki naenkrat znašli med njenimi člani in morajo temu primerno plačevati članarino ter davek na dejavnost, ki naj bi jo opravljali.
Podjetnik ali obrtnik?

Na ministrstvu razpravljajo o odpravi obveznega članstva v OZS. (Vir: mojevro.si)

Po podatkih razburjenih podjetnikov naj bi na seznam obrtnih dejavnosti, ki so ga na podlagi novega obrtnega zakona ponovno sestavili na obrtno-podjetniški zbornici, uvrstili kar 99 odstotkov vseh dejavnosti in tako povečali število svojih članov ter s tem tudi skupno višino prejetih prispevkov.

To naj bi bila posledica uvedbe neobveznega članstva v gospodarski zbornici, ki temelji na načelu svobodnega odločanja gospodarskih subjektov. Temu je sledilo preimenovanje obrtne zbornice v obrtno-podjetniško, kar je v kombinaciji s samovoljno razlago predpisov omogočilo uvrstitev najrazličnejših dejavnosti na seznam obrtnih in obrti podobnih dejavnosti.

 

Vir: Delo

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje