Podjetnik – glavni krivec za slabo motivacijo svoje ekipe!

V kolikor sklepamo, da noben podjetnik ne bi namenoma uničil motivacije svoje ekipe – zakaj se potem to dogaja tako pogosto? Največkrat zato, ker podjetniki in vodje velikokrat ne vidijo, kaj se dogaja okoli njih in kakšne posledice imajo njihova dejanja na motivacijo ekipe.
Podjetnik - glavni krivec za slabo motivacijo svoje ekipe!

Podjetnik-glavni krivec za slabo motivacijo svoje ekipe! (Vir slike: sxc.hu)

Kako se izogniti temu, da ste glavni krivec za slabo motivacijo v podjetju?

1. Vaši zaposleni morajo vedeti, kakšne so vaše prioritete.

V kolikor vaši zaposleni ne vedo, kaj je za vas res pomembno in v kolikor večkrat na dan spreminjate svoje mnenje – s tem močno zmanjšujete motivacijo svoji ekipi.

2. Vedno argumentirajte svoja dejanja.

Samo zato, ker ste vi šef, še ne pomeni, da vam ni treba razložiti zakaj ste določeno stvar naredili. Vaša ekipa ne more vedeti, kaj se dogaja v vaši glavi.

Prav tako se morate znebiti nejasnih ukazov, kot so »naredite boljše«, »naslednjič naredite tako, da bo prav«. Takšna nenatančna in nejasna navodila ne motivirajo zaposlenih.

3. Spodbujajte predloge za drugačen način dela.

Ne najemajte zgolj ljudi, ki slepo sledijo vašim navodilom – takšni ljudje bodo pridni delavci, ki vam bodo hvaležni, da imajo službo v teh težkih časih, vendar ne bodo motivirani. Ne bodo pripravljeni tvegati, da bi stvari izboljšali ali spremenili in ne bodo pripravljeni razmišljati drugače.

4. Nikar ne grozite s kaznijo, ki je ne nameravate uresničiti in ne obljubljajte nagrad, ki jih ne boste podelili.

Ne bodite skopuški z nagradami, priložnostmi in pohvalami. Vaša ekipa mora vedeti, da ste resni in dosledni tako pri nagrajevanju kot pri kazni.

5. Vključujte svojo ekipo v končne odločitve.

Nikar ne skličite sestanka samo zato, da poveste svoji ekipi kaj ste se odločili. Sestanki, kjer si vaša ekipa zgolj zapisuje in posluša vaš govor ne bodo motivirali nikogar.

Mnenja ekipe morate upoštevati in na sestankih spodbujati pogovor, saj boste s tem prišli do veliko novih in kreativnih rešitev za nastali problem.

6. Držite se zastavljenih ciljev.

V kolikor se z ekipo dogovorite za zastavljen kratkoročni cilj, ga nikar ne spreminjajte.

Velikokrat se zgodi, da podjetnik, potem ko sliši kakšni so bili tedenski rezultati prodaje, doda nov cilj za prodajo, zgolj zato, da jih še malo bolj privije. Morda se ideja v tistem trenutku zdi odlična, vendar takšne odločitve slabo vplivajo na motiviranost vaše ekipe.

7. Pohvalite zaposlene za dobro opravljeno delo.

Nikar ne skoparite s pohvalami.

Nekateri podjetniki se znajo zahvaliti zaposlenim zgolj za osebne usluge »Hvala, ker si popravil prenosnik moje žene.« in za opravljene nalge, ki sploh niso povezane s poslom, kot na primer »Hvala, ker si včeraj vnašal vse podatke ročno, še reden je prispel nov računalnik.«

8. Upoštevajte cilje vaših zaposlenih.

Napačno je mišljenje, da v kolikor boste zaposlenim pomagali in jih naučili tistega kar si želijo, vas bodo zapustili.

Vedno imejte v mislih, da imajo vaši zaposleni svoje življenje, zato jim nikar ne pošiljajte elektronske pošte v nedeljo popoldan s pripisom »Nujno!!!«.

Vir: businessinsider.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje