Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani

Avtor Saba Resnik — 22.11.2011
Komentiraj!
Ste se kot podjetnik podali v svet socialnih omrežij? Sedaj pa niste prepričani kako aktivni morate biti. Kaj hitro se vam lahko zgodi, da pričnete objavljati preveč vsebin ali pa premalo. V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, kako lahko ohranite ravnovesje.
Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani

Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani. (Vir slike: sxc.hu)

Zakaj ste se odločili za socialno omrežje?

  • Nekateri podjetniki se odločijo za vstop v svet socialnih omrežij zaradi popolnoma egoističnih razlogov: ne zanimajo jih mnenja ljudi in ne sodelujejo v pogovorih. Tam so zato, da pridobijo kontakte in morebitne stranke.
  • Nekateri se socialnim omrežjem pridružijo, ker se jim zdi, da to preprosto morajo storiti. Takšni se s profilom ukvarjajo nekaj dni, nato pa svojo energijo preusmerijo drugam.
  • Pravi odgovor pa bi moral biti – zaradi stika z ljudmi (med drugim tudi s strankami in kupci). Enostavno morate imeti željo po kontaktu z ljudmi, le na tak način boste resnično želi sadove socialnih omrežij.

Ključ do uspeha na socialnih omrežjih je, da ne ignorirate ljudi. Prav tak ljudi ne smete zasipati z nepomembnimi informacijami in konstantnim objavljanjem novih ponudb ter akcij. Tako kot pri ostalih delovnih nalogah morate biti tudi tukaj organizirani, imeti urnik in plan, ter se tega tudi držati.

Predstavljamo osnutek urnika, ki si ga lahko prilagodite tako, da bo kar najbolje ustrezal vam in vašim strankam:

Dvakrat na dan – zjutraj in popoldne

  1. Preverjajte Twitter in sledite smiselnim @odgovorom.
  2. Odgovarjajte na vprašanja, komentarje in e-pošto.
  3. Preverite, če se na Twitter-ju odvija kakšna zanimiva in relevantna debata.
  4. Preverite Facebook stran za kakršna koli vprašanja ali pogovore ter na njih odgovorite oz. se udeležite pogovora.
  5. Preverite Google Alerts za omembo vašega podjetja ali blagovne znamke.

Enkrat na teden ali med vikendom

  1. Preverite vprašanja vaših povezav na LinkedIn-u in na njih odgovorite.
  2. Preverite za morebitne aktualne diskusije na LinkedIn-u in v njih sodelujte.
  3. Pošljite LinkedIn povabila strankam in morebitnim poslovnim partnerjem.
  4. Na Facebook dodajte novo vsebino v obliki teksta ali video vsebine.
  5. Preverite morebitne novosti na trgu, ki naredijo izkušnjo na socialnem omrežju bolj preprosto in bolj učinkovito.
  6. Morda se na spletu ustvarjajo nove mreže na poznanih socialnih omrežjih ali nova socialna omrežja – preverite njihovo relevantnost in se jim pridružite.

Skozi teden

  1. Ponedeljek: Naredite si razpored objav na Facebooku in Tweeterju
  2. Ponedeljek, sreda in petek: udeležite se ene zanimive in vroče razprave na Twitterju in objavite novo vsebino na Facebooku.
  3. Torek in četrtek: odgovorite na komentarje na blogu
  4. Petek: Preverite promet na blogu in vaši spletni strani.

Vir: linkedin.com

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice