Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani

Ste se kot podjetnik podali v svet socialnih omrežij? Sedaj pa niste prepričani kako aktivni morate biti. Kaj hitro se vam lahko zgodi, da pričnete objavljati preveč vsebin ali pa premalo. V nadaljevanju si preberite nekaj nasvetov, kako lahko ohranite ravnovesje.
Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani

Podjetnik in socialna omrežja – bodite organizirani. (Vir slike: sxc.hu)

Zakaj ste se odločili za socialno omrežje?

  • Nekateri podjetniki se odločijo za vstop v svet socialnih omrežij zaradi popolnoma egoističnih razlogov: ne zanimajo jih mnenja ljudi in ne sodelujejo v pogovorih. Tam so zato, da pridobijo kontakte in morebitne stranke.
  • Nekateri se socialnim omrežjem pridružijo, ker se jim zdi, da to preprosto morajo storiti. Takšni se s profilom ukvarjajo nekaj dni, nato pa svojo energijo preusmerijo drugam.
  • Pravi odgovor pa bi moral biti – zaradi stika z ljudmi (med drugim tudi s strankami in kupci). Enostavno morate imeti željo po kontaktu z ljudmi, le na tak način boste resnično želi sadove socialnih omrežij.

Ključ do uspeha na socialnih omrežjih je, da ne ignorirate ljudi. Prav tak ljudi ne smete zasipati z nepomembnimi informacijami in konstantnim objavljanjem novih ponudb ter akcij. Tako kot pri ostalih delovnih nalogah morate biti tudi tukaj organizirani, imeti urnik in plan, ter se tega tudi držati.

Predstavljamo osnutek urnika, ki si ga lahko prilagodite tako, da bo kar najbolje ustrezal vam in vašim strankam:

Dvakrat na dan – zjutraj in popoldne

  1. Preverjajte Twitter in sledite smiselnim @odgovorom.
  2. Odgovarjajte na vprašanja, komentarje in e-pošto.
  3. Preverite, če se na Twitter-ju odvija kakšna zanimiva in relevantna debata.
  4. Preverite Facebook stran za kakršna koli vprašanja ali pogovore ter na njih odgovorite oz. se udeležite pogovora.
  5. Preverite Google Alerts za omembo vašega podjetja ali blagovne znamke.

Enkrat na teden ali med vikendom

  1. Preverite vprašanja vaših povezav na LinkedIn-u in na njih odgovorite.
  2. Preverite za morebitne aktualne diskusije na LinkedIn-u in v njih sodelujte.
  3. Pošljite LinkedIn povabila strankam in morebitnim poslovnim partnerjem.
  4. Na Facebook dodajte novo vsebino v obliki teksta ali video vsebine.
  5. Preverite morebitne novosti na trgu, ki naredijo izkušnjo na socialnem omrežju bolj preprosto in bolj učinkovito.
  6. Morda se na spletu ustvarjajo nove mreže na poznanih socialnih omrežjih ali nova socialna omrežja – preverite njihovo relevantnost in se jim pridružite.

Skozi teden

  1. Ponedeljek: Naredite si razpored objav na Facebooku in Tweeterju
  2. Ponedeljek, sreda in petek: udeležite se ene zanimive in vroče razprave na Twitterju in objavite novo vsebino na Facebooku.
  3. Torek in četrtek: odgovorite na komentarje na blogu
  4. Petek: Preverite promet na blogu in vaši spletni strani.

Vir: linkedin.com

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

MP delavnica: Trening javnega nastopanja

15.11.2017 od 17:00 do 19:30
MP delavnica: Trening javnega nastopanja

Se vam zatakne v grlu, ko morate stopiti pred občinstvo? Vabimo vas na 4-tedenski trening javnega nastopanja, kjer bomo obdelali prvine dobrega javnega nastopa, pogledali tremi v oči, se ji globoko nasmejali in skupaj izboljšali vaš javni nastop.
Preberite več >>

Vse za podjetje