Podjetniki, ne počnite vsega sami!

Avtor Maja Borštnik — 18.11.2011
Komentiraj!
Veliko podjetnikov, ki ustanovijo svoje podjetje je prepričanih, da so edini, ki lahko zastavljene naloge opravijo brez napak. A s tem izgubljajo dragocen čas, saj bi lahko za večino nalog najeli zunanje izvajalce ali zaposlili sodelavca, sami pa bi imeli več časa za pomembnejše opravke.
Podjetniki, ne počnite vsega sami!

Podjetniki, ne počnite vsega sami! (slika: sxc.hu)

Ste se že kdaj lotili ustvarjanja spletne strani za vaše podjetje in vam delo nikakor ni šlo od rok? Nato pa ste po dveh tednih neuspešnega poizkušanja le priznali, da niste spletni oblikovalec in najeli zunanjega sodelavca, ki je delo kvalitetno opravil v samo dveh urah?

Verjamemo, da niste edini. Mnogo podjetnikov težko izpusti vajeti iz rok in odgovornost prenese na tretjo osebo. A slej ko prej se vsi podjetniki začnejo zavedati, da potrebujejo pomoč in zaposlijo sodelavca ali zunanjega izvajalca, sami pa se posvečajo pomembnejšim opravkom. Ugotovijo namreč, da uspešnega podjetja ne more voditi le ena oseba.

Preberite si nekaj nasvetov, kako uspešno delegirati opravke svojim zaposlenim. Poskrbite, da vam bodo novi sodelavci življenje olajšali in ne še dodatno otežili. V teoriji bi morali z vsakim zaposlenim pridobiti več časa in, če to ne drži, zagotovo delate nekaj narobe.

  1. Zaposlite kvalificirane osebe.Pogosto se zgodi, da podjetje zaposli osebo, ki zgolj potrebuje delo in ne ve nič o ciljih in načinu poslovanja podjetja. Pomembno je, da zaposlite osebe, ki se spoznajo na svoj posel, se hitro učijo in, ki poznajo delovanje vašega podjetja. Pojasnite jim, kaj od njih pričakujete in jih podučite o ciljih, za katerimi se ženete.
  2. Spoznajte prednosti vaših zaposlenih in jim temu primerno določite naloge. Preden osebo zaposlite, jo pozorno poslušajte in si zapomnite kaj vam je povedala. Vsak človek je drugačen in vam lahko ponudi nekaj novega. Poleg tega pa so ljudje veliko bolj motivirani, če delajo na projektih, ki so jim pisani na kožo.
  3. Zaposlenim natančno razložite njihove naloge. Nikar ne predvidevajte, da zaposleni sami od sebe vedo, kaj morajo storiti. Razjasnite jim vaša pričakovanja in zastavljene cilje. Poleg tega pa jim dajte svoj kontakt, da v primeru nejasnosti skupaj rešite problem.

Vir: YEC

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice