Podjetniki, ne počnite vsega sami!

Veliko podjetnikov, ki ustanovijo svoje podjetje je prepričanih, da so edini, ki lahko zastavljene naloge opravijo brez napak. A s tem izgubljajo dragocen čas, saj bi lahko za večino nalog najeli zunanje izvajalce ali zaposlili sodelavca, sami pa bi imeli več časa za pomembnejše opravke.
Podjetniki, ne počnite vsega sami!

Podjetniki, ne počnite vsega sami! (slika: sxc.hu)

Ste se že kdaj lotili ustvarjanja spletne strani za vaše podjetje in vam delo nikakor ni šlo od rok? Nato pa ste po dveh tednih neuspešnega poizkušanja le priznali, da niste spletni oblikovalec in najeli zunanjega sodelavca, ki je delo kvalitetno opravil v samo dveh urah?

Verjamemo, da niste edini. Mnogo podjetnikov težko izpusti vajeti iz rok in odgovornost prenese na tretjo osebo. A slej ko prej se vsi podjetniki začnejo zavedati, da potrebujejo pomoč in zaposlijo sodelavca ali zunanjega izvajalca, sami pa se posvečajo pomembnejšim opravkom. Ugotovijo namreč, da uspešnega podjetja ne more voditi le ena oseba.

Preberite si nekaj nasvetov, kako uspešno delegirati opravke svojim zaposlenim. Poskrbite, da vam bodo novi sodelavci življenje olajšali in ne še dodatno otežili. V teoriji bi morali z vsakim zaposlenim pridobiti več časa in, če to ne drži, zagotovo delate nekaj narobe.

  1. Zaposlite kvalificirane osebe.Pogosto se zgodi, da podjetje zaposli osebo, ki zgolj potrebuje delo in ne ve nič o ciljih in načinu poslovanja podjetja. Pomembno je, da zaposlite osebe, ki se spoznajo na svoj posel, se hitro učijo in, ki poznajo delovanje vašega podjetja. Pojasnite jim, kaj od njih pričakujete in jih podučite o ciljih, za katerimi se ženete.
  2. Spoznajte prednosti vaših zaposlenih in jim temu primerno določite naloge. Preden osebo zaposlite, jo pozorno poslušajte in si zapomnite kaj vam je povedala. Vsak človek je drugačen in vam lahko ponudi nekaj novega. Poleg tega pa so ljudje veliko bolj motivirani, če delajo na projektih, ki so jim pisani na kožo.
  3. Zaposlenim natančno razložite njihove naloge. Nikar ne predvidevajte, da zaposleni sami od sebe vedo, kaj morajo storiti. Razjasnite jim vaša pričakovanja in zastavljene cilje. Poleg tega pa jim dajte svoj kontakt, da v primeru nejasnosti skupaj rešite problem.

Vir: YEC

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje