Podjetniki obračajo Maslowo hierarhijo potreb na glavo

Poznate Maslowo hierarhijo potreb? To je psihološka teorija, ki naj bi razložila človeško motivacijo po zadovoljitvi potreb. Človek mora najprej zadovoljiti osnovne potrebe, da lahko zadovolji potrebam po osebni rasti. Zdi pa se, da za podjetnike ta teorija ne drži.
Podjetniki obračajo Maslowo hierarhijo potreb na glavo

Podjetniki obračajo Maslowo hierarhijo potreb na glavo (Vir slike: Pixabay.com)

Hierarhijo predstavlja piramida, razdeljena na štiri osnovne potrebe, ki so pomembne za preživetje in tri višje potrebe, pomembne za osebno rast. Glede na njihovo pomembnost jih je Maslow razvrstil po piramidi od najnižje do najvišje.

Na dnu so fiziološke potrebe, sledijo potreba po varnosti, temu potreba po pripadanju in ljubezni, nato po spoštovanju in nazadnje tri potrebe po osebni rasti. Maslow pravi, da morajo biti najprej zadoščene potrebe na nižji ravni, če človek želi zadostiti potrebe na višji ravni. To pomeni, da mora nekdo, ki želi imeti zadoščene potrebe po osebni rasti, imeti najprej zadoščene fiziološke potrebe. A v resnici to ne more držati, vsaj ne za podjetnike. Zakaj ne, lahko preverimo tako, da pogledamo vsak nivo potrebe.

Kako najti stranke na družbenih omrežjih?

1. Fiziološke potrebe

Podjetniki žrtvujejo svoje osnovne potrebe zato, da lahko sledijo svoji strasti. Veliko podjetnikov zaradi prezaposlenosti pozabi na hrano, ali pa žrtvujejo svoje zdravje s hitro pripravljenimi jedmi, da lahko zdržijo skozi dan. Podjetniki so se poleg tega pripravljeni do skrajne meje soočiti s stresom in se soočiti z neznanim.

2. Varnost

Prva stvar, ki se je ljudje znebijo, ko vstopijo v svet podjetništva, je finančna varnost. Marsikdo je za svoje sanje pripravljen zapustiti dobro plačano službo ali vzeti kredit na hipoteko.

3. Pripadnost in ljubezen

Podjetniki žrtvujejo svoj čas, ki bi ga lahko namenili za druženje z družino in prijatelji, zato da lahko uresničijo svoje sanje. Še posebej na začetku poslovne poti, so osamljeni in odrezani od sveta samo zato, da bi svoje podjetje spravili k življenju in uspehu.

4. Spoštovanje

Podjetniki so na začetku poslovne poti malokrat deležni spoštovanja. Ljudje jih imajo za čudake, idealiste in sanjače. Družina in prijatelji ne morejo razumeti, zakaj se zaradi poslovnih sanj odrekajo toliko stvarem.

5. Osebna rast – samoaktualizacija

Za podjetnike se hierarhija začne s samoaktualizacijo. Imajo sanje in želje, ki se jih trudijo doseči z žrtvovanjem prvih štirih osnovnih potreb. Kljub pomanjkanju teh, je podjetništvo del njihove sreče.

Vir: entrepreneur.com

Vas zanima, kaj se o vas piše na spletu?

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje