Se v Silicijevi dolini zares cedita zgolj med in mleko?

Podjetniška elita, ki je v zadnjih letih preplavila območje Silicijeve doline, s seboj prinaša ne le bogastvo in prestiž, temveč tudi uničenje okolice in življenj lokalnih prebivalcev. Prebivalstvo je čedalje očitneje razdeljeno na revne in bogate, razmere pa se le še poslabšujejo.
Ali je čas za novo poslovno idejo?

Ali je čas za novo poslovno idejo? (Vir slike: sxc.hu)

Silicijeva dolina, meka visokotehnoloških podjetij, v kateri so svoje mesto na svetovnem poslovnem trgu našla tudi nekatera slovenska podjetija, ni kraj, kjer naj bi se cedila zgolj med in mleko – je predvsem območje velike bede in hude segregacije revnih in bogatih. 

Veliko število prestižnih zasebnih avtobusov in kombijev, ki na delo vsakodnevno prevažajo množice zaposlenih v uspešnih visokotehnoloških podjetjih, domačine opominja na slabe razmere, v katerih so se znašli prav po njihovi krivdi. Kmalu po tem, ko je Silicijeva dolina postala svetovno središče informacijskih tehnologij, se je življenje za lokalne prebivalce namreč močno spremenilo, v veliki večini primerov na slabše. Znižale so se njihove povprečne plače, po drugi strani pa so se v okolici močno povišali stroški bivanja, celo do te mere, da si večina domačinov najema stanovanja danes ne more več privoščiti.

Visokotehnološka podjetja vsakršno krivdo zanikajo in še naprej nadaljujejo s popolno dominacijo nad Silicijevo dolino in okolico. Ločnica med njimi in domačini se zato še kar povečuje, in sicer na področju plačevanja davkov, transporta ali življenjskega stila. 

Se pa načrtne segregacije zavedajo nekateri izmed podjetnikov, ki so tudi sami del elite. 27-letni poslovnež Michael Veremans iz podjetja San Francisco Food Not Bombs segmentacijo med revnimi in bogatimi opaža na vsakem koraku. In ni edini. Tudi Duncan Logan, ustanovitelj podjetja RocketSpace, se zaveda razmer, v katere so lokalne prebivalce prisilile slabe okoliščine. Krivdo pripisuje predvsem neprimernemu načrtovanju širitve mesta.

Resnica čudežnega kraja v Združenih državah Amerike torej ni tako rožnata, kot se zdi na prvi pogled. Številni revni se v Silicijevi dolini vsakodnevno borijo za preživetje, medtem ko ob istem času in na istem kraju bogati svoje premoženje le še povečujejo. 

Vir: Guardian

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje