Podjetniška miselnost malo drugače

Vsako podjetje potrebuje pametne glave. Preberite si nekaj besed o vlaganju v zaposlene in o pravilnem vodenju tega najpomembnejšega dejavnika vašega podjetja.
Podjetniška miselnost malo drugače

International service group.

Vsako podjetje potrebuje pametne glave! Čeprav gre za WIN-WIN projekt, se pomembnosti in odgovornosti vlaganja v zaposlene in ravnanja z ljudmi pri delu zaveda le peščica podjetij. Zraven strateških, vodstvenih in kontrolnih funkcij je za vsako organizacijo pomembno, da ima skupen cilj, h kateremu so usmerjena dejanja vseh zaposlenih. Govorimo o vizijah, vodilih in strategijah podjetja. Vsak vrh podjetja potrebuje zraven jasno zastavljenih ciljev tudi zemljevid in določeno pot za dosego tega cilja, ne glede na to, kaka je osnovna organizacijska struktura.

Zaposleni pa potrebujejo za uspešno realizacijo usmerjevalno komunikacijo. Vizije, vodila in strategije so najpomembnejši elementi za orientacijo v vsakdanjem delovniku, saj pomagajo sprejemati boljše odločitve. V ospredju je proces sistematičnega sprejemanja in implementacije vizije in identitete podjetja, načina vodenja in drugih funkcij v podjetju, usmeritve podjetja na organizacijske enote, položaja na trgu in s tem povezanih strategij.

Uspešen vodja sodelavce vzpodbuja, razvija in dobro vodi. Dobro vodenje v praksi pomeni:

– Situacijsko obnašanje vodilne osebe

– Ciljno in kritično pogovarjanje

– Postavljanje prioritet in vzorov

– Razvoj kompetenc v smeri kvalitetnega razvoja kvalifikacij in dela

– Razgovori s sodelavci z uporabo vzorca in tehnike

– Osnove psihologije in analiza obnašanja

– Vodja kot trener: uporaba primernega orodja in tehnike

– Uspešna komunikacija

– Izvajanje skozi dinamičnost skupine.

Interno vlaganje v kader omogoča varno prihodnost podjetja. Zaposlene je potrebno motivirati, da se identificirajo s podjetjem. Vodilna oseba pa mora predstavljati v času pozitivnih sprememb njihov podporni steber. Potreben je proaktivni in odgovorni pristop do lastnega razvoja in razvoja zaposlenih. S t.i. Development centrom kot postopkom ugotavljanja potencialov, prednosti in slabosti zaposlenih, je omogočena individualna ocena, ki služi podjetju kot instrument kontrole razvoja ter ukrep razvijanja kadrov, posamezniku pa nudi samospoznanje o lastnem napredku.

Znotraj procesa uresničevanja ciljev in vizij podjetja je potrebno strukturirano reševanje konfliktov, saj nerešeni konflikti zavirajo uspešno sodelovanje, ker ohromijo obe strani in delujejo moteče na celotno okolje. Ne zavirajo le razvoja potencialov, temveč zahtevajo veliko delovnega časa in tako ustvarjajo velik strošek podjetja. V iskanju konstruktivne rešitve konflikta je velikokrat potreben zunanji svetovalec kot mediator, ki posreduje med sprtima poloma.

Pomembno je, da je rešitev hitra in trajna. Ne posega se v vprašanje krivde, ampak se določi pot za prihodnost, da do takih konfliktov več ne prihaja. Proces mediacije poteka v naslednjih korakih: izlušči se tema obravnave, povpraša se po pozicijah in interesih, zbere se možne rešitve in realne rezultate, v končni fazi se določi rešitev in konkretna pravila.

 

Članek je prispevala univ. dipl. pravnica Tjaša Makoter iz našega partnerskega podjetja ISG.

Oznake: ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje