Podjetniška potrpežljivost = uspeh

Avtor Maja Borštnik — 26.08.2014
Komentiraj!
Če bi sestavljali seznam podjetniških vrlin, bi vanj vključili lastnosti, kot so vizionarstvo, pogum in organiziranost, zagotovo pa tu ne bi našli potrpežljivosti, saj ta pogosto ni zapisana v dedni zapis podjetnika. A kot kažejo izkušnje najuspešnejših podjetnikov, bi morala biti.
Podjetniška potrpežljivost = uspeh

Podjetniška potrpežljivost = uspeh (Vir slike: Freeimages.com)

Med vsemi ljudmi so prav podjetniki tisti, ki niso naklonjeni čakanju na nove izume, ki jih bo nekdo drug predstavil svetu in uporabnikom olajšal delo. Raje ukrepajo in inovacije kar sami predstavijo svetu.

Nestrpnost je tako že skorajda pravilo, ki spremlja mnoge podjetnike, a kot kaže, ne najuspešnejših, saj so se ti tekom svoje kariere že naučili, da bližnjice v podjetništvu ne obstajajo in da mora od ustanovitve podjetja pa do uspeha na tržišču preteči določen čas.

Ko ustanovite podjetje in pričnete s poslovanjem, nikoli ne smete pričakovati takojšnjega uspeha. Potrebovali boste precej časa, da si boste zgradili bazo stalnih kupcev, pri tem pa bo potrpežljivost igrala ključno vlogo, da ne boste odnehali prehitro. Vedeti morate, da je večina podjetij, ki so "uspela čez noč", pred tem vložila veliko dela, da so zgradila dovolj trdne temelje, ki so jim nato omogočali hitro in uspešno rast. Še posebej to velja za podjetja, ki se ukvarjajo s spletno dejavnostjo.

Gradnje podjetja se lotite premišljeno in sistematično. V pomoč pri tem vam je lahko dobro spisan poslovni načrt. Čas po ustanovitvi podjetja nikakor ne sme biti zgolj trošenje časa, denarja in energije. Uspešni podjetniki so ugotovili, da vsako obdobje pred rastjo zaznamuje trdo delo podjetniške ekipe, šele na koncu pa sledi nagrada.

Včasih je pot do uspeha še posebej dolgotrajna in podjetnik začne postajati pesimističen. V tem primeru se je dobro posvetovati z drugimi, izkušenejšimi podjetniki, ki bodo znali oceniti, ali je pred podjetjem svetla prihodnost, ali pa je morda bolje, da se zgodba tu zaključi. Morda pa boste izvedeli, da morate le spremeniti katerega izmed postopkov poslovanja in kmalu boste prejeli opazne rezultate.

Vir: Age of The Customer

shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice