Podjetniška potrpežljivost = uspeh

Če bi sestavljali seznam podjetniških vrlin, bi vanj vključili lastnosti, kot so vizionarstvo, pogum in organiziranost, zagotovo pa tu ne bi našli potrpežljivosti, saj ta pogosto ni zapisana v dedni zapis podjetnika. A kot kažejo izkušnje najuspešnejših podjetnikov, bi morala biti.
Podjetniška potrpežljivost = uspeh

Podjetniška potrpežljivost = uspeh (Vir slike: Freeimages.com)

Med vsemi ljudmi so prav podjetniki tisti, ki niso naklonjeni čakanju na nove izume, ki jih bo nekdo drug predstavil svetu in uporabnikom olajšal delo. Raje ukrepajo in inovacije kar sami predstavijo svetu.

Nestrpnost je tako že skorajda pravilo, ki spremlja mnoge podjetnike, a kot kaže, ne najuspešnejših, saj so se ti tekom svoje kariere že naučili, da bližnjice v podjetništvu ne obstajajo in da mora od ustanovitve podjetja pa do uspeha na tržišču preteči določen čas.

Ko ustanovite podjetje in pričnete s poslovanjem, nikoli ne smete pričakovati takojšnjega uspeha. Potrebovali boste precej časa, da si boste zgradili bazo stalnih kupcev, pri tem pa bo potrpežljivost igrala ključno vlogo, da ne boste odnehali prehitro. Vedeti morate, da je večina podjetij, ki so “uspela čez noč”, pred tem vložila veliko dela, da so zgradila dovolj trdne temelje, ki so jim nato omogočali hitro in uspešno rast. Še posebej to velja za podjetja, ki se ukvarjajo s spletno dejavnostjo.

Gradnje podjetja se lotite premišljeno in sistematično. V pomoč pri tem vam je lahko dobro spisan poslovni načrt. Čas po ustanovitvi podjetja nikakor ne sme biti zgolj trošenje časa, denarja in energije. Uspešni podjetniki so ugotovili, da vsako obdobje pred rastjo zaznamuje trdo delo podjetniške ekipe, šele na koncu pa sledi nagrada.

Včasih je pot do uspeha še posebej dolgotrajna in podjetnik začne postajati pesimističen. V tem primeru se je dobro posvetovati z drugimi, izkušenejšimi podjetniki, ki bodo znali oceniti, ali je pred podjetjem svetla prihodnost, ali pa je morda bolje, da se zgodba tu zaključi. Morda pa boste izvedeli, da morate le spremeniti katerega izmed postopkov poslovanja in kmalu boste prejeli opazne rezultate.

Vir: Age of The Customer

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje