Podjetništvo je več kot le zaposlitev

Ste ustanovili podjetje, ker ste želeli več svobode, prostega časa in bolj fleksibilen delovni čas, sedaj pa ste ugotovili, da ste zgolj ujetnik svojega podjetja, ki od vas neprestano zahteva popolno predanost?
Kako pogledati strahu v oči?

Kako pogledati strahu v oči. (Vir slike: sxc.hu)

Veliko ljudi ustanovi svoje podjetje predvsem zato, ker menijo, da bodo tako imeli več svobode, bolj fleksibilen delovni čas in obilico prostega časa. Toda neredko se zgodi, da je podjetnik oropan vsega naštetega, saj mora delati veliko več in veliko dlje kot bi delal na katerem koli drugem delovnem mestu. Lahko bi rekli, da je podjetnik postal ujetnik svojega startupa.

Kaj lahko storite v primeru, da niste zadovoljni s svojim podjetniškim življenjem? Pomembno je, da se zavedate, da boste morali spremeniti nekaj svojih navad, ki so vas pahnile v ta navidez brezizhoden položaj. To pa morate storiti čimprej! Podjetništvo je namreč veliko več kot le zaposlitev – gre za način življenja. 

Michael E. Gerber, poslovnež z več kot 25 letnimi izkušnjami v podjetništvu, svetuje, da čim prej začnete delati na razvoju vašega podjetja, ne pa da zgolj vsakodnevno opravljate ene in iste naloge, ki vas ne bodo pripeljale nikamor. 

Še pred tem pa si zastavite naslednja vprašanja:

  1. Kako bi lahko podjetje uspešno poslovalo brez moje nenehne prisotnosti?
  2. Kako lahko zaposlene pripravim do tega, da bi delali brez mojega neprestanega vmešavanja?
  3. Kako lahko sistematiziram poslovne procese v podjetju, da bodo potekali povsem avtomatično in kljub temu še vedno brez napak?
  4. Kako sem lahko lastnik podjetja, a hkrati zanj porabim minimalno število ur na teden?
  5. Kako se lahko organiziram tako, da bom opravljal delo, ki ga imam rad, namesto delo, ki ga moram opraviti?

S pomočjo teh vprašanj boste enostavneje spremenili pogled na svoje dosedanje podjetniško življenje in začeli razmišljati na način, ki vam bo v prihodnosti omogočil, da se rešite hudega bremena s svojih ramen in lažje zadihate.

Bistveno je, da sistematizirate poslovne procese v podjetju, da bodo le-ti lahko potekali avtomatično in brez vaše prisotnosti. To lahko storite tako, da vsako nalogo razdelite na posamezne segmente, nato pa poiščete najlažje in najhitrejše načine za dokončanje vsakega izmed delčkov končne celote. 

Na koncu morate samo še napisati navodila za opravljanje opravil in že ste se močno približali svojemu cilju! Toda poskrbeti morate, da bodo navodila razumljiva in enostavna, saj jih mora znati razbrati vsak zaposleni, tudi v primeru, da dotlej še nima izkušenj s tovrstnim delom.

V kolikor ste sistematizacijo naredili dobro, boste že kmalu opazili, da lahko poslovni procesi v podjetju odlično funkcionirajo tudi brez vaše nenehne prisotnosti, vi pa boste lahko z občudovanjem opazovali rast in razvoj podjetja, ki ste ga ustvarili.

Vir: Inc.com

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje