Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Avtor — 18.04.2017
Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje.
Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje (Vir: Bigstockphoto.com)

Kaj so seznami ponovnega trženja v Google AdWords?

So funkcija, s katero prilagajamo oglasne kampanje uporabnikom v iskalnem omrežju, ki so že obiskali našo spletno stran, in prilagajamo ponudbe in oglase istim obiskovalcem, medtem ko iščejo v Googlu. Na seznamih hranimo piškote uporabnikov obiskovalcev, seznami začnejo delovati takoj, ko na spletno stran dodamo oznako za ponovno trženje.

Seznami in število uporabnikov

Seznami morajo imeti najmanj 100 aktivnih uporabnikov v zadnjih 30 dneh, da lahko oglase prikazujemo uporabnikom s seznama, medtem ko obiščejo spletno stran v prikaznem omrežju.

Seznami morajo imeti najmanj 1000 piškotkov (oz. dejavnih obiskovalcev), da ga lahko uporabimo za prilagajanje oglasov v iskalnem omrežju. Na tak način zaščitimo uporabnike na seznamu.

Seznami nimajo zgornje meje za število obiskovalcev. Število se poveča na podlagi števila obiskovalcev spletne strani z oznako za ponovno trženje.

Kako hitro sezam zabeleži obiskovalca?

Obiskovalec se prišteje na seznam nekaj sekund po obisku strani. Po obisku se uporabnikov časovni žig posodobi in na seznamu ostane toliko časa, kolikor smo nastavili v nastavitvah seznama. Če smo nastavili trajanje članstva na primer na 30 dni, se mora na seznam vpisati najmanj 100 obiskovalcev, da ga lahko uporabimo za ciljanje na prikaznem omrežju.

Je lahko en uporabnik na več seznamih?

Da. Če uporabnik obišče več podstrani ene spletne strani z oznako za ponovno trženje, ga bo sistem lahko umestil v več seznamov. V takšnem primeru lahko prikažemo vse oglase, ki so vključeni v kampanje za te sezname.

6 Googlovih strategij za oglasne kampanje ponovnega trženja

Vas je ponovno trženje že prepričalo?

Remarketing je način oglaševanja, ki ga bomo morali v prihodnje vzeti za svojega, podobno, kot smo Google in Facebook oglase. Slednji so del marketinške strategije že veliko podjetij, že letos pa se jim mora pridružiti tudi ponovno trženje.

Če še niste povsem prepričani, naj vam postrežem še z nekaj statističnimi dokazi, da bo remarketing postal neizogiben (podatki veljajo za Evropo; vir: poročilo eMarketer):

  • 88 % tržnikov poroča, da so oglasne kampanje ponovnega trženja enako učinkovite ali bolj kot kampanje na iskalnem omrežju;
  • 64 % tržnikov načrtuje povečanje finančnih sredstev za ponovno trženje v letu 2015;
  • 56 % tržnikov uporablja ponovno trženje za mobilne naprave;
  • 60 % tržnikov uporablja remarketing za povečanje zavedanja blagovne znamke, 57 % za povečanje prodaje in 51 % za zadrževanje obstoječih kupcev. 

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook bo kaznoval mobilnim napravam neprilagojene strani

Facebook je pred kratkim predstavil novo spremembo svojega algoritma. Tokratna prilagoditev bo zmanjševala doseg spletnih strani, ki niso prilagojene mobilnim napravam. Kako lahko optimizirate svojo spletno stran, da jo bo Facebook prikazal čim večjemu številu uporabnikov? Preberite več >>

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Kako ustvariti kvaliteten meta opis spletne strani?

Meta opis je kratek, ne več kot 160 znakov dolg sestavek, ki na kratko povzame bistvo spletne strani. Prikazuje se na strani z rezultati iskanja in postane viden po tem, ko posameznik v spletni iskalnik vtipka željeno ključno besedo ali besedno zvezo. Optimiziranje meta opisov je zelo pomemben vidik vsake dobro optimizirane spletne strani. Preberite več >>

Oglaševanje na Facebooku

Oglaševanje na Facebooku

V letu 2017 prevladuje splet. Vsak dan se povečata število uporabnikov družabnih omrežij in delež prodaje, ki je ustvarjena preko oglasov na Facebooku. Če bi radi povečali spletno prodajo ali pridobili nove kontakte, je Facebook zagotovo eno najbolj ugodnih in učinkovitih orodij. Preberite več >>

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

SEO optimizacija za prodajne spletne strani

Prodajne spletne strani se od klasičnih bistveno razlikujejo in temu primerno mora biti prilagojen tudi sam postopek SEO optimizacije le-teh. Prodajna spletna stran namreč ne sme biti privlačna zgolj za potencialne kupce, temveč tudi za Googlove iskalne pajke. Preberite več >>

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Izkoristite vse potenciale ciljnih skupin v okviru Facebook oglaševanja

Da je Facebook oglaševanje učinkovito orodje za trženje, je splošno znano. Na spletu so na voljo različni priročniki za vzpostavljanje oglasov, v prispevku pa se osredotočamo na to, kako lahko čim bolj učinkovito izkoristite vse potenciale različnih ciljnih skupin. Preberite več >>

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Svoje trženjske strategije prilagodite različnim generacijam

Ljudje se razlikujemo glede na spol, starost, izobrazbo, zanimanja, višino prihodkov … Vse to morajo tržniki upoštevati pri oblikovanju svojih strategij in kampanj. Pri tem je izjemno koristna segmentacija potrošnikov – v prispevku obravnavamo segmentacijo glede na starost. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Kolumna: Pri 19 letih do svoje spletne trgovine

Spletno trgovino Top izbira sva ustanovila dva najboljša prijatelja. Že v prvem letniku srednje šole sva sanjala, da bova nekoč skupaj odprla podjetje. Želja je iz letnika v letnik naraščala, z njo pa so se rojevale tudi nove poslovne ideje. Preberite več >>

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

Kaj smo se naučili na delavnici Optimizacija spletnih strani?

V petek, 26. maja 2017, smo v NLB Centru inovativnega podjetništva prisluhnili Igorju Bajsiču iz podjetja SEOPRO. Udeleženci smo izvedeli kopico novih informacij o optimizaciji spletnih strani in spoznali, kako lahko svojemu poslu zagotovimo konstantno rast na dolgi rok. Preberite več >>

Oznake: , , ,
Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Vabljeni na MP delavnico: Facebook oglaševanje

Tokrat se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje, Juretom Knehtlom, osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje