Pogodba o sponzorstvu [članek]

Avtor Borut Borštnik — 09.11.2008
Komentiraj!
Kar nekaj bralcev našega portala se ob poslovanju sreča tudi z oglaševanjem. Predpogoj za uspešno vzpostavitev odnosa oglaševalec in ponudnik storitve oglaševanje pa je pogodba o sponzorstvu.
Pogodba o sponzorstvu [članek]

Pogodba o sponzorstvu

Slovenska zakonodaja sponzorske pogodbe izrecno ne ureja. Ne določa obveznih elementov ali oblike sponzorske pogodbe, to je oblikovala praksa sama, zato sta pri sklepanju pogodbe v veliki meri stranki prepuščeni svoji volji, željam in možnostim uporabe elementov določb iz drugih pogodb. Pogodba je dvostransko obvezna, gre za pogodbeno razmerje v katerem imata oba udeleženca medsebojno korist. Sponzor (lahko jih je tudi več) se zaveže, da bo finančno, s storitvami ali materialom podprl dejavnost sponzoriranega (posameznik ali organizacija), ta pa bo oglaševal blagovno znamko sponzorja po dogovoru.

Povezava na članek >>

Komentarji na podjetniškem forumu >>

XR06 - single static MP coworking
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!