Pogoste napake mladih podjetnikov

Za uspešen začetek poslovanja vašega mladega podjetja se morate izogniti vzrokom za neuspeh. Na tisoče ljudi je pred vami že ustanovilo lastno podjetje in mnogi so uspeli. Preberite si seznam stvari, ki jih ne bi smeli narediti, če si želite postati eden izmed njih.

En ustanovitelj

Kolikokrat ste že slišali za podjetje, ki ga je ustanovil samo en človek? Celo za gigante kot so Apple, Microsoft in socialno omrežje Facebook, se izkaže, da je bilo ustanoviteljev več. In nenazadnje, tudi Mladi podjetnik je nastal potem, ko je moči združilo več ljudi. V čem je problem? Ko podjetje ustanovi več ljudi, ki se med sabo dobro poznajo, se o težavah lahko pogovorijo in jih skušajo rešiti skupaj. Dobro vedo, kaj gre nekomu bolje od rok kot drugemu. Začetek je nedvomno bistveno težji, kadar vso odgovornost nosi ena oseba.

Slaba lokacija

Ustanovitev podjetja, ki za razcvet storitev potrebuje dobre prometnice, je nesmiselna v krajih, ki nimajo dobrih cestnih povezav in možnosti preprostega dostopa. Tako kot je v ZDA ustanovitev tehnološkega podjetja skoraj nujna v Silicijevi dolini, tako je v Sloveniji najbolje začeti v prestolnici in njeni bližini, saj lokacija v sredini države zagotavlja približno enako oddaljenost do vseh preostalih mest. V večjem mestu so strokovnjaki in večja možnost novih poznanstev, ugodnih za posel. Poveča se tudi povpraševanje.

Trma

Pot do uspeha se skriva v jasni viziji, kaj si želite doseči. Pri tem vas ovire nikakor ne smejo ustaviti, saj samo preko njih lahko pridobite izkušnje in železno voljo, ki vam zagotavlja močnejšo predanost in posledično večji uspeh. Vendar pa morate biti pripravljeni videti tudi druge ideje, ki se včasih izkažejo celo za boljše. Najtežje je zavreči svoje stare ideje in se pogumno podati naprej.

Najem neučinkovitih oseb

Spletna stran je dandanes zelo pomembna in oglaševanje prav tako. Nezanesljivi ljudje, ki se vam sprva predstavijo v najlepši luči, lahko kaj kmalu postanejo razlog za neuspeh podjetja. Včasih se celo kljub dejstvu, da imate v mislih odlično idejo, obeta polom, saj je ljudje, ki ste jih najeli za uresničevanje ideje, ne znajo pravilno in uspešno udejanjiti. K zagotovljenemu uspehu lahko torej vodi le dobra ideja in še boljša izvedba.

(Pre)počasen ali prehiter začetek

V mislih imate idejo, v katero dvomite in zato iščete izgovore, zakaj vam ne bi uspelo. Postavljanje spletne strani vam bi vzelo preveč časa, papirnate vojne je neskončno preveč in stranke znajo biti zelo muhaste…

Nasprotno se zgodi, če se v idejo prehitro zaletite. Ker ideja ni dodelana, prve stranke ugriznejo v nepopolno in še ne dokončno razvito idejo. Prvi vtis je najpomembnejši in, če je negativen, je izjemno težko slabi storitvi kasneje oprati ime in zadovoljiti skeptične stranke.

Specifičnost uporabnikov

Vprašajte se, katere so vaše ciljne skupine in se jim v celoti prilagodite. Če namreč ustanovite podjetje, ki prodaja poslovna darila, nanje ni smiselno tiskati najstniških motivov, saj niso vaš ciljna skupina. Logično seveda, vendar so prav tako malenkostne napake včasih vzrok, da je odziv ljudi slabši od vaših pričakovanj.

Premalo denarja

Večni problem, vendar rešljiv! Obstaja nepregledno število vlagateljev, ki so pripravljeni sponzorirati vaše podjetje, če ta ima potencial ali ste ga sami sposobni neverjetno dobro predstaviti. V Sloveniji lahko pridobite pomoč Poslovnih angelov, morda pa lahko pridobite sredstva iz razpisov ministrstev, ki podpirajo razvoj samozaposlovanja.

Prevelika poraba.

Nadzor nad porabo je absolutno nujen že pred samim začetkom poslovanja. Zanesljivo načrtovanje prihodkov in odhodkov vam pomaga preprečiti preveliko porabo. Če kljub visokemu vložku ne dobite pričakovanih rezultatov, se je na tej točki potrebno ustaviti, realno oceniti položaj in se vprašati o smiselnosti nadaljevanja.

Nesoglasja med ustanovitelji

Tako kot je večje število ustanoviteljev lahko ključ do uspeha pri ustanovitvi podjetja, je ravno to lahko tudi razlog za njegov razpad. Slej ko prej namreč nastopijo težave, ki vodijo v prepire. Večini nesoglasij bi se lahko izognili, če bi bili že v samem začetku previdni, s kom ustanavljamo podjetje.

Seznam ni popoln, a naj vam služi kot začetna opora, s katero boste lahko predvideli nekatere klasične napake mladih podjetnikov. Pa veliko trme in uspeha!

Vir: Graham

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje