Poiščite poslovnega partnerja, ki bo vaše živo nasprotje

Veliko podjetnikov pred ustanovitvijo startupa išče poslovnega partnerja, s katerim bi se lahko podali v zahtevni svet podjetništva in si tako izboljšali možnosti za uspeh. Charles Van Vechten iz podjetja Jacob Tyler svetuje, da v ta namen poiščete osebo, ki bo vaše živo nasprotje.
Video: Phil Libin, Evernote: "Podjetje ustanovite skupaj z najboljšimi prijatelji"

Video: Phil Libin, Evernote: “Podjetje ustanovite skupaj z najboljšimi prijatelji” (Vir slike: sxc.hu)

Nasprotja se privlačijo, pravi znani rek, s tem pa se močno strinja tudi Charles Van Vechten, podjetnik, ki s pomočjo poslovnega partnerja že več let uspešno vodi podjetje Jacob Tyler, ki trži istoimensko blagovno znamko.

Od ustanovitve do danes se je njuno podjetje povečalo za kar štirikrat, Van Vechten pa zasluge za to pripisuje predvsem dejstvu, da sta si s poslovnim partnerjem popolnoma različna in se zaradi tega odlično dopolnjujeta pri vodenju mladega podjetja. 

Preberite si 4 nasvete podjetnika Van Vechtna o tem, kako poiskati poslovnega partnerja, ki vas ne bo omejeval, temveč dopolnjeval, da bo lahko vaše podjetje raslo in se širilo. 

1. Razširite svoj krog poznanstev

Ponavadi se ljudje družijo in povezujejo predvsem z ljudmi, ki so jim podobni. Ker pa iščete poslovnega partnerja, ki vam bo odprl nov pogled na svet in ki ne bo razmišljal na enak način kot vi, boste morali nekoliko razširiti svoj krog poznanstev, in sicer na področja, ki vam niso blizu in kjer bi vam vsakršna pomoč prišla še kako prav. 

2. Poslovnega partnerja iščite v ljudeh, ki jim zaupate

Morda boste našli sposobnega in delavnega človeka, ki bi bil odličen poslovni partner vašega novoustanovljenega podjetja, a v kolikor tej osebi ne zaupate sto odstotno ali pa se med vama pojavlja preveč konfliktov, je bolje, da iščete naprej. Le z veliko mero spoštovanja in zaupanja bosta lahko dosegla uspeh, o katerem sanjata oba. 

3. Delitev nalog med poslovnima partnerjema je nujna

Kot se je izkazalo tudi v primeru podjetnika Charlesa Van Vechtna in njegovega poslovnega partnerja, je najbolje, če partnerja v podjetju opravljata različne naloge iz različnih področij, brez da bi se pri tem ovirala in si hodila po prstih. Tako ne bo prihajalo do nepotrebnih konfliktov, delo pa bo opravljeno bolj strokovno.  

4. Poiščite osebo, ki je dojemljiva za nove ideje

Delo v podjetju si bosta s poslovnim partnerjem najverjetnje razdelila tako, da bo vsak izmed vaju opravljal tiste zadolžitve, za katere je bolj usposobljen in ima z njimi več izkušenj. Toda slej ko prej bosta naletela tudi na takšna vprašanja, ki jih bosta morala razrešiti skupaj. Prav zato je bistveno, da si izberete takšnega poslovnega partnerja, ki bo pripravljen na pogovor in ki bo rade volje slišal vaše argumente ter tudi mirno podal svoje.  

Vir: Entrepreneur

Oznake: , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje