Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Avtor — 17.09.2015
Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito.
Pokličite le najbolj "vroče" kontakte

Pokličite le najbolj ‘vroče’ kontakte (Vir: Unsplash.com)

Uvedba sistema marketinške avtomatizacije pomeni, da za vsakega obiskovalca poimensko vemo, kaj je počel na naši spletni strani. Vemo, katere podstrani je Marko obiskal, koliko časa se je zadržal, katere dokumente je prenesel na svoj računalnik in kdaj se je spet vrnil. Glede na njegov interes mu lahko pošiljamo zelo osebna sporočila in mu pomagamo naprej po nakupni poti. Oziroma naprej po našem prodajnem lijaku.

Marketinška avtomatizacija se sliši, kot da je primarno namenjena marketinškemu oddelku in zanj prinaša največ koristi. Seveda mu olajša delo in ga odreši cele vrste nalog, ki jih prinaša veliko potencialnih strank, ki pričakujejo personalizirano komunikacijo. A sistem kmalu pokaže zmožnosti optimizacije dela prodaje. Z avtomatiko pokriva prvih 70% nakupne poti našega kupca, ki se dogaja na spletu, obenem pa beleži vse, kar se z njim dogaja. Prodaja se tako lahko osredotoči le na tiste kontakte, ki so tri četrtine nakupne poti že prehodili in so že skoraj pripravljeni na nakup.

Učinkovost na prvem mestu

Delo dobrega prodajalca ni ravno poceni. S tega naslova želimo, da svoj dragoceni čas vlaga v stranke, ki so najbolj pripravljene kupiti. Za uresničitev te želje pa moramo vedeti, v kateri fazi nakupnega procesa so naše potencialne stranke. Sistem marketinške avtomatizacije počne prav to – omogoča spremljanje obnašanja naših kontaktov in razumevanje, kako blizu nakupu so. S tem znanjem lahko prodaja tako svoj čas nameni predvsem tistim najbolj “vročim”.

Drugi vidik pa je čisto psihološki. Še tako fantastičnemu prodajalcu bo motivacija padla, ko bo izplen vsega njegovega (ali njenega) truda le nekje 10% konverzija. S pomočjo marketinške avtomatizacije mu lahko omogočite, da počne tisto, kar zna najbolje – prodajati.

Brez hladnih klicev

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Saj veste, kako naporno je klicati potencialno stranko, ki vas sploh še ne pozna. Koliko truda zahtevajo uvodne vljudnosti in spoznavanje, preden lahko preidete k bistvu – saj hočete vendar prodati.

Z uporabo marketinške tehnologije se hladnim klicem preprosto izognete. Prepustite marketingu, da vzpostavi prvi stik in zgradi odnos. Ko bo potencilani kupec želel govoriti s prodajo, vas bo že dobro poznal. Prav tako pa boste vi zanj vedeli prav vse, kar je počel na vaših spletnih premisah.

Tako fokusirano delo prodajnega oddelka pa prinaša merljive rezultate:

Več zaključenih poslov

Ker prodaja dobi na mizo le seznam najbolj zagretih kontaktov, je njena uspešnost večja. In ker ne vlaga toliko časa v kontakte, ki še niso pripravljeni na nakup, lahko zapre več “vročih”.

Uporaba marketinške tehnologije pozitivno vpliva na še eno prodajno področje:

Krajši prodajni cikli

Ker marketing s pomočjo tehnologije vodi kupca skozi nakupni proces, ta ni več prepuščen le svoji iniciativi. S kakovostno vsebino skrbite za njegovo znanje in gradite njegove kompetence pri odločanju za nakup. Rezultat so hitrejše odločitve oziroma krajši prodajni cikli.

Kar prinese želeni rezultat:

Višja prodaja

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška avtomatizacija omogoča komunikacijo z današnjim digitalnim kupcem pod njegovimi pogoji. Pomaga mu, da na svoji spletni nakupni poti spozna naše podjetje, razume naš produkt in nam zaupa. Skozi njegov nakupni proces ste mu uspešno razložili, kako vaš produkt oziroma storitev rešuje njegovo težavo in zakaj se pri nas splača kupiti.

Kupec, ki nas razume in razume našo dodano vrednost, je idealni sogovornik prodajalca. Je dovolj segret, da se ga splača poklicati.

Prednosti marketinške tehnologije pa se ne končajo s prvim nakupom. Spremljanje spletnih aktivnosti daje vredne infromacije o možnosti nadaljnje prodaje v obliki komplementarnega produkta ali nadgradnje. Deluje tudi na obstoječih kupcih.

Več o sistemu marketinške avtomatizacije lahko preberete na 34 straneh prvega Marketing automation vodiča v slovenščini, ki ga je pripravila agencija Madwise.

Preberite tudi
10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil.

Preberite več >>
S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti.

Preberite več >>
V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke.

Preberite več >>
Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti.

Preberite več >>
Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje.

Preberite več >>
Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov.

Preberite več >>
Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Veste, zakaj vaše stranke zapuščajo košarico?

Da bo uporabnik zapustil košarico prej, kot bo opravil nakup, obstaja precejšnja verjetnost. Po analizah strokovnjakov se stopnja verjetnosti za zapuščeno košarico giblje nekje med 68 in 74 odstotkov.

Preberite več >>
10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto.

Preberite več >>
Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Si želite doseči viralnost? Potem vas bo to zanimalo!

Vsak podjetnik sanja o tem, da bo izdelek ali storitev njegovega startupa postal viralen. A vse prepogosto si misli, da je to lahka naloga, da gre za čudežno tabletko, ki lahko ponese glas izdelka širom sveta v enem dnevu. To je daleč od resnice.

Preberite več >>
Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Oblikujte emaile tako, da jih bodo naročniki želeli odpreti!

Pričakovanje, da lahko tedensko pošljete newsletter celotnemu seznamu in pričakujete dobre (prodajne) rezultate, je nerealno. Oddelek za marketing mora oblikovati emaile, ki jih bodo naročniki želeli odpreti. Kako to storite?

Preberite več >>
Oznake: , ,
Iskanje
MP izobraževanja
MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje.

Preberite več >>
Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje.

Preberite več >>
MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase.

Preberite več >>
Vse za podjetje