Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito.
Pokličite le najbolj "vroče" kontakte

Pokličite le najbolj ‘vroče’ kontakte (Vir: Unsplash.com)

Uvedba sistema marketinške avtomatizacije pomeni, da za vsakega obiskovalca poimensko vemo, kaj je počel na naši spletni strani. Vemo, katere podstrani je Marko obiskal, koliko časa se je zadržal, katere dokumente je prenesel na svoj računalnik in kdaj se je spet vrnil. Glede na njegov interes mu lahko pošiljamo zelo osebna sporočila in mu pomagamo naprej po nakupni poti. Oziroma naprej po našem prodajnem lijaku.

Marketinška avtomatizacija se sliši, kot da je primarno namenjena marketinškemu oddelku in zanj prinaša največ koristi. Seveda mu olajša delo in ga odreši cele vrste nalog, ki jih prinaša veliko potencialnih strank, ki pričakujejo personalizirano komunikacijo. A sistem kmalu pokaže zmožnosti optimizacije dela prodaje. Z avtomatiko pokriva prvih 70% nakupne poti našega kupca, ki se dogaja na spletu, obenem pa beleži vse, kar se z njim dogaja. Prodaja se tako lahko osredotoči le na tiste kontakte, ki so tri četrtine nakupne poti že prehodili in so že skoraj pripravljeni na nakup.

Učinkovost na prvem mestu

Delo dobrega prodajalca ni ravno poceni. S tega naslova želimo, da svoj dragoceni čas vlaga v stranke, ki so najbolj pripravljene kupiti. Za uresničitev te želje pa moramo vedeti, v kateri fazi nakupnega procesa so naše potencialne stranke. Sistem marketinške avtomatizacije počne prav to – omogoča spremljanje obnašanja naših kontaktov in razumevanje, kako blizu nakupu so. S tem znanjem lahko prodaja tako svoj čas nameni predvsem tistim najbolj “vročim”.

Drugi vidik pa je čisto psihološki. Še tako fantastičnemu prodajalcu bo motivacija padla, ko bo izplen vsega njegovega (ali njenega) truda le nekje 10% konverzija. S pomočjo marketinške avtomatizacije mu lahko omogočite, da počne tisto, kar zna najbolje – prodajati.

Brez hladnih klicev

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Saj veste, kako naporno je klicati potencialno stranko, ki vas sploh še ne pozna. Koliko truda zahtevajo uvodne vljudnosti in spoznavanje, preden lahko preidete k bistvu – saj hočete vendar prodati.

Z uporabo marketinške tehnologije se hladnim klicem preprosto izognete. Prepustite marketingu, da vzpostavi prvi stik in zgradi odnos. Ko bo potencilani kupec želel govoriti s prodajo, vas bo že dobro poznal. Prav tako pa boste vi zanj vedeli prav vse, kar je počel na vaših spletnih premisah.

Tako fokusirano delo prodajnega oddelka pa prinaša merljive rezultate:

Več zaključenih poslov

Ker prodaja dobi na mizo le seznam najbolj zagretih kontaktov, je njena uspešnost večja. In ker ne vlaga toliko časa v kontakte, ki še niso pripravljeni na nakup, lahko zapre več “vročih”.

Uporaba marketinške tehnologije pozitivno vpliva na še eno prodajno področje:

Krajši prodajni cikli

Ker marketing s pomočjo tehnologije vodi kupca skozi nakupni proces, ta ni več prepuščen le svoji iniciativi. S kakovostno vsebino skrbite za njegovo znanje in gradite njegove kompetence pri odločanju za nakup. Rezultat so hitrejše odločitve oziroma krajši prodajni cikli.

Kar prinese želeni rezultat:

Višja prodaja

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška avtomatizacija omogoča komunikacijo z današnjim digitalnim kupcem pod njegovimi pogoji. Pomaga mu, da na svoji spletni nakupni poti spozna naše podjetje, razume naš produkt in nam zaupa. Skozi njegov nakupni proces ste mu uspešno razložili, kako vaš produkt oziroma storitev rešuje njegovo težavo in zakaj se pri nas splača kupiti.

Kupec, ki nas razume in razume našo dodano vrednost, je idealni sogovornik prodajalca. Je dovolj segret, da se ga splača poklicati.

Prednosti marketinške tehnologije pa se ne končajo s prvim nakupom. Spremljanje spletnih aktivnosti daje vredne infromacije o možnosti nadaljnje prodaje v obliki komplementarnega produkta ali nadgradnje. Deluje tudi na obstoječih kupcih.

Več o sistemu marketinške avtomatizacije lahko preberete na 34 straneh prvega Marketing automation vodiča v slovenščini, ki ga je pripravila agencija Madwise.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Video: Koraki do učinkovitega Facebook prodajnega lijaka

Prodajni lijak omogoča, da podjetje svoje obiskovalce uspešno konvertira v kupce, tako pa lažje ustvarja prihodke in posledično uživa višje dobičke. V današnji video rubriki si oglejte razlago 7 korakov, potrebnih za vzpostavitev učinkovitega Facebook prodajnega lijaka. Preberite več >>

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Prodajni lijak: kako ustvariti nove stranke?

Koncept ustvarjanja strank morda zveni malce čudno. Mar jih ne najdemo? Odgovor je ja in ne. Čeprav je težko nekoga, ki nima interesa kupiti vaš izdelek, prepričati v nakup, pa lahko z dobrim prodajnim lijakom oblikujete oboževalce iz ljudi, ki še nikoli niso slišali za vas. Preberite več >>

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

25 nasvetov za pristajalne strani, ki konvertirajo – 2. del

V prejšnjem prispevku smo spoznali, kaj je pristajalna stran in kaj moramo vedeti, preden jo oblikujemo. Tokrat vas bomo opremili še z 18 nasveti, da bodo pristajalne strani postale učinkovit vir leadov. Preberite več >>

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Kako se bo digitalni marketing razvijal v letu 2018

Prehod v novo leto pomeni tudi spremembe na področju digitalnega marketinga. Na trg stopajo novi trendi, ki jih mora upoštevati vsako podjetje. Preberite več >>

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

10 napak, ki jih počnete z vsebinskim marketingom

Vsebinsko trženje je izjemno pomemben del spletnega trženja. V zadnjem času je postalo tudi eno najbolj priljubljenih sredstev za pridobivanje kontaktov. Da bi zagotovili, da bo vaše vsebinsko trženje uspešno, pa se morate zadeve lotiti na pravi način, kar ni vedno preprosto. Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

11.05.2018 od 14:00 do 17:30
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Vse za podjetje