Pokličite le najbolj “vroče” kontakte

Ali vaši prodajalci pokličejo prav vsakogar, ki izpolni obrazec na vaši spletni strani? Kako uspešni so pri tem? Kako pa sploh izberejo, koga bodo poklicali? Kdo je vreden njihovega časa? V članku preberite, kako marketinška tehnologija delo prodajnega oddelka naredi bistveno bolj učinkovito.
Pokličite le najbolj "vroče" kontakte

Pokličite le najbolj ‘vroče’ kontakte (Vir: Unsplash.com)

Uvedba sistema marketinške avtomatizacije pomeni, da za vsakega obiskovalca poimensko vemo, kaj je počel na naši spletni strani. Vemo, katere podstrani je Marko obiskal, koliko časa se je zadržal, katere dokumente je prenesel na svoj računalnik in kdaj se je spet vrnil. Glede na njegov interes mu lahko pošiljamo zelo osebna sporočila in mu pomagamo naprej po nakupni poti. Oziroma naprej po našem prodajnem lijaku.

Marketinška avtomatizacija se sliši, kot da je primarno namenjena marketinškemu oddelku in zanj prinaša največ koristi. Seveda mu olajša delo in ga odreši cele vrste nalog, ki jih prinaša veliko potencialnih strank, ki pričakujejo personalizirano komunikacijo. A sistem kmalu pokaže zmožnosti optimizacije dela prodaje. Z avtomatiko pokriva prvih 70% nakupne poti našega kupca, ki se dogaja na spletu, obenem pa beleži vse, kar se z njim dogaja. Prodaja se tako lahko osredotoči le na tiste kontakte, ki so tri četrtine nakupne poti že prehodili in so že skoraj pripravljeni na nakup.

Učinkovost na prvem mestu

Delo dobrega prodajalca ni ravno poceni. S tega naslova želimo, da svoj dragoceni čas vlaga v stranke, ki so najbolj pripravljene kupiti. Za uresničitev te želje pa moramo vedeti, v kateri fazi nakupnega procesa so naše potencialne stranke. Sistem marketinške avtomatizacije počne prav to – omogoča spremljanje obnašanja naših kontaktov in razumevanje, kako blizu nakupu so. S tem znanjem lahko prodaja tako svoj čas nameni predvsem tistim najbolj “vročim”.

Drugi vidik pa je čisto psihološki. Še tako fantastičnemu prodajalcu bo motivacija padla, ko bo izplen vsega njegovega (ali njenega) truda le nekje 10% konverzija. S pomočjo marketinške avtomatizacije mu lahko omogočite, da počne tisto, kar zna najbolje – prodajati.

Brez hladnih klicev

Kupec pričakuje osebno komunikacijo

Saj veste, kako naporno je klicati potencialno stranko, ki vas sploh še ne pozna. Koliko truda zahtevajo uvodne vljudnosti in spoznavanje, preden lahko preidete k bistvu – saj hočete vendar prodati.

Z uporabo marketinške tehnologije se hladnim klicem preprosto izognete. Prepustite marketingu, da vzpostavi prvi stik in zgradi odnos. Ko bo potencilani kupec želel govoriti s prodajo, vas bo že dobro poznal. Prav tako pa boste vi zanj vedeli prav vse, kar je počel na vaših spletnih premisah.

Tako fokusirano delo prodajnega oddelka pa prinaša merljive rezultate:

Več zaključenih poslov

Ker prodaja dobi na mizo le seznam najbolj zagretih kontaktov, je njena uspešnost večja. In ker ne vlaga toliko časa v kontakte, ki še niso pripravljeni na nakup, lahko zapre več “vročih”.

Uporaba marketinške tehnologije pozitivno vpliva na še eno prodajno področje:

Krajši prodajni cikli

Ker marketing s pomočjo tehnologije vodi kupca skozi nakupni proces, ta ni več prepuščen le svoji iniciativi. S kakovostno vsebino skrbite za njegovo znanje in gradite njegove kompetence pri odločanju za nakup. Rezultat so hitrejše odločitve oziroma krajši prodajni cikli.

Kar prinese želeni rezultat:

Višja prodaja

Marketinška tehnologija prinaša prodajne rezultate

Marketinška avtomatizacija omogoča komunikacijo z današnjim digitalnim kupcem pod njegovimi pogoji. Pomaga mu, da na svoji spletni nakupni poti spozna naše podjetje, razume naš produkt in nam zaupa. Skozi njegov nakupni proces ste mu uspešno razložili, kako vaš produkt oziroma storitev rešuje njegovo težavo in zakaj se pri nas splača kupiti.

Kupec, ki nas razume in razume našo dodano vrednost, je idealni sogovornik prodajalca. Je dovolj segret, da se ga splača poklicati.

Prednosti marketinške tehnologije pa se ne končajo s prvim nakupom. Spremljanje spletnih aktivnosti daje vredne infromacije o možnosti nadaljnje prodaje v obliki komplementarnega produkta ali nadgradnje. Deluje tudi na obstoječih kupcih.

Več o sistemu marketinške avtomatizacije lahko preberete na 34 straneh prvega Marketing automation vodiča v slovenščini, ki ga je pripravila agencija Madwise.

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
MP delavnica: Google Analytics

MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics. Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani. Preberite več >>


Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Spodbudite prejemnike svojih elektronskih sporočil k odzivu!

Elektronska pošta je eden najpomembnejših sodobnih trženjskih kanalov. Vendar je takšna komunikacija prepogosto enosmerna. Spodbudite prejemnike k odzivu! Preberite več >>

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

10 pravil za učinkovito pošiljanje elektronske pošte

Vsi podjetniki se dnevno soočajo z ogromnimi količinami elektronske pošte – pravzaprav bi lahko svoje delovne dneve v celoti posvetili odgovarjanju na prejeta sporočila. V prispevku predstavljamo, kako lahko sebi in drugim olajšate pošiljanje in prejemanje uvodnih sporočil. Preberite več >>

Pravni vidiki e-marketinga

Pravni vidiki e-marketinga

E-marketing je v Sloveniji čedalje bolj razširjen. To ne preseneča, saj je preprost, poceni in včasih celo učinkovit. Njegove najpogostejše pojavne oblike so internetni marketing, marketing na socialnih omrežjih, mobilni marketing in e-poštni marketing. Preberite več >>

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

S spodnjimi nasveti izboljšajte stopnjo odprtih elektronskih sporočil

Pridobivanje kontaktnih podatkov potencialnih strank je pomembno, toda veliko število elektronskih naslovov vam ne bo prav nič koristilo, če vaša sporočila ne bodo prebrana. Če se boste pravilno lotili email marketinga, teh težav ne bi smeli imeti. Preberite več >>

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 do uspeha s pomočjo vsebinskega marketinga

V letu 2017 boste nekaj svoje pozornosti zagotovo morali nameniti tudi vsebinskemu marketingu (ang. content marketing). Gre za marketinško taktiko, ki se kot najbolj učinkovita izkaže predvsem na področju povečevanja prodaje in prepoznavnosti blagovne znamke. Preberite več >>

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Kako oblikovati zahvalno stran, da bo ustvarila večjo prodajo?

Zahvalne strani so pomemben del prodajnega lijaka. Seveda vsaka rešitev ni primerna za vsako podjetje, zato pred oblikovanjem zahvalne strani razmislite o tem, kaj želite z njo doseči. Pri povečanju prodaje s pomočjo zahvalne strani vam lahko pomagajo naslednji nasveti. Preberite več >>

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Zakaj je vaša zahvalna stran neizkoriščen kanal prodaje?

Za pridobivanje novih kontaktov in potencialnih strank verjetno v vašem podjetju zapravite veliko sredstev. Če želite povečati donosnost konverzij, namenite nekaj časa in dela oblikovanju kvalitetnih in privlačnih zahvalnih strani – hitro boste opazili povečanje prodaje. Preberite več >>

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Časovnica predpriprav za uspešno Indiegogo kampanjo

Statistika pravi, da so daleč najbolj uspešne tiste kampanje zbiranja sredstev na Indiegogu, ki že v prvem tednu dosežejo vsaj 30 odstotkov končnega zastavljenega cilja. V nasprotnem primeru se verjetnost, da bodo uspešne, zmanjša za kar 47 odstotkov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

Dan odprtih vrat v MP coworkingu

24.10.2017 od 14:00 do 18:00
Dan odprtih vrat v MP coworkingu

V torek, 24. oktobra 2017, v coworkingu Zavoda mladi podjetnik organiziramo dan odprtih vrat. Vabljeni, da se oglasite in nas spoznate.
Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

25.10.2017 od 17:00 do 19:00
MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo velik potencial.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje in superiorna organiziranost vedno vodili na vrh ter do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

MP delavnica: Google Analytics

04.11.2017 od 9:00 do 16:30
MP delavnica: Google Analytics

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 100 ali 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics.
Preberite več >>

MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

10.11.2017 od 14:00 do 17:30
MP dogodek: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje