Polovica ameriških gospodinjstev do 2020 z Amazon Prime

Avtor Maruša Žibert — 04.03.2015
Komentiraj!
Amazon Prime, storitev, ki naročnikom ponuja brezplačno dostavo kupljenih izdelkov in neomejeno uporabo vsebin, kot so filmi, serije in elektronske knjige, je med Američani dobro sprejeta. Okoli 50 odstotkov ameriških gospodinjstev, torej vsako drugo, bo do leta 2010 naročnikov te storitve.
Polovica ameriških gospodinjstev do 2020 z Amazon Prime

Amazon nekaterim ameriškim mestom ponuja tudi dostavo v roku ene ure (Vir slike: YouTube).

Za Amazonovo storitev je potrebno letno odšteti 99 dolarjev, torej nekaj več kot 8 dolarjev mesečno. Svojim naročnikom omogoča brezplačno dostavo, ki je izvedena v največ dveh dneh (pred kratkim so na Manhattnu ponudili dostavo v eni uri), ponudba pa vključuje dostavo več kot milijon izdelkov. Poleg tega naročniki dobijo še dostop do več kot tisoč brezplačnih TV serij, filmov, glasbe, knjig.

Vsako četrto gospodinjstvo z naročnino

Analitiki pri podjetju Macquarie pravijo, da je število naročnin na Amazon Prime samo lani narastlo za 53 odstotkov, že danes pa naj bi imelo skoraj vsako četrto gospodinjstvo omenjeno naročnino. Prepričani so, da se bo rast števila naročnikov nadaljevala tudi v prihodnje, letno za 12 odstotkov.

Ob predpostavki, da je 75 odstotkov naročnikov Američanov, potem je vsako četrto ameriško gospodinjstvo že naročnik Amazon Prime. Glede na napovedano rast, bo to vplivalo tudi na konkurenčne storitve.

Zakaj so naročniki Amazon Prime tako pomembni?

Z vidika Amazona, seveda. Statistike kažejo, da naročniki na Amazon Prime zapravijo skoraj dvakrat več kot tisti, ki niso naročniki Amazonove storitve. Konec leta 2013 so jih našteli okoli 20 milijonov.

Naročniki za Amazon vredni več

Številke raziskave Consumer Intelligence Research Partners (CIPR) kažejo naslednje: poleg 99 dolarjev, ki jih gospodinjstvo letno nameni za naročnino, »Prime« naročniki letno na Amazonu zapravijo še dodatnih 1.500 dolarjev, medtem ko nenaročniki zapravijo le 625 dolarjev. Očitno je, da storitev daje občutek ugodja in zaupanja, ki se Amazonu izplača na vsakem koraku.

Storitev nas »pretenta«

Zanimivo, ravno to je tisti del, ki ga naročniki Prime storitve najpogosteje kritizirajo. Pravijo namreč, da jih storitev »pretenta«, da pogosteje nakupujejo, kljub temu, da izbrani izdelki niso pogosto tudi najbolj cenovno ugodni.

Storitev, ki ni za vsak žep, a je najboljša

Kaj je torej tisto, zaradi česar Amazonova storitev tako vpliva na svoje naročnike? Amazon je razvil storitev, ki jo ljudje obožujejo, deluje izredno dobro, obenem pa je kakovostna. Morda ni najbolj cenovno ugodna, a za uporabnike je (očitno) najboljša.

Leta 2012 7,3 milijona naročnikov, danes več kot 40

Rast je od leta 2012 impresivna. Takrat so našteli 7,3 milijona naročnikov, konec istega leta že 9,7, septembra 2013 16,7 milijonov, v istem obdobju leto pozneje 29 milijonov in konec lanskega leta 40 milijonov. V zadnjih dveh letih se je število uporabnikov povečalo za 100 odstotkov, medtem ko se je število ameriških kupcev na spletni strani v samo 15 mesecih povečalo iz 42 milijonov na 89 milijonov.

Testni računi vaba za nove naročnike

Do leta 2020 bo približno polovica ameriških gospodinjstev naročenih na Amazon Prime, ob predpostavljeni 12-odstotni rast števila naročnikov. Samo v zadnjem četrtletju leta 2014 je več kot 10 milijonov ljudi prvič preizkusilo Amazonovo storitev. Večina teh je imela testne račune, s katerimi Amazon poskuša pridobiti nove naročnike.

XR06 - single static MP coworking
shranjeno pod: , ,
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!