Polovica ameriških gospodinjstev do 2020 z Amazon Prime

Amazon Prime, storitev, ki naročnikom ponuja brezplačno dostavo kupljenih izdelkov in neomejeno uporabo vsebin, kot so filmi, serije in elektronske knjige, je med Američani dobro sprejeta. Okoli 50 odstotkov ameriških gospodinjstev, torej vsako drugo, bo do leta 2010 naročnikov te storitve.
Polovica ameriških gospodinjstev do 2020 z Amazon Prime

Amazon nekaterim ameriškim mestom ponuja tudi dostavo v roku ene ure (Vir slike: YouTube).

Za Amazonovo storitev je potrebno letno odšteti 99 dolarjev, torej nekaj več kot 8 dolarjev mesečno. Svojim naročnikom omogoča brezplačno dostavo, ki je izvedena v največ dveh dneh (pred kratkim so na Manhattnu ponudili dostavo v eni uri), ponudba pa vključuje dostavo več kot milijon izdelkov. Poleg tega naročniki dobijo še dostop do več kot tisoč brezplačnih TV serij, filmov, glasbe, knjig.

Vsako četrto gospodinjstvo z naročnino

Analitiki pri podjetju Macquarie pravijo, da je število naročnin na Amazon Prime samo lani narastlo za 53 odstotkov, že danes pa naj bi imelo skoraj vsako četrto gospodinjstvo omenjeno naročnino. Prepričani so, da se bo rast števila naročnikov nadaljevala tudi v prihodnje, letno za 12 odstotkov.

Ob predpostavki, da je 75 odstotkov naročnikov Američanov, potem je vsako četrto ameriško gospodinjstvo že naročnik Amazon Prime. Glede na napovedano rast, bo to vplivalo tudi na konkurenčne storitve.

Zakaj so naročniki Amazon Prime tako pomembni?

Z vidika Amazona, seveda. Statistike kažejo, da naročniki na Amazon Prime zapravijo skoraj dvakrat več kot tisti, ki niso naročniki Amazonove storitve. Konec leta 2013 so jih našteli okoli 20 milijonov.

Naročniki za Amazon vredni več

Številke raziskave Consumer Intelligence Research Partners (CIPR) kažejo naslednje: poleg 99 dolarjev, ki jih gospodinjstvo letno nameni za naročnino, »Prime« naročniki letno na Amazonu zapravijo še dodatnih 1.500 dolarjev, medtem ko nenaročniki zapravijo le 625 dolarjev. Očitno je, da storitev daje občutek ugodja in zaupanja, ki se Amazonu izplača na vsakem koraku.

Storitev nas »pretenta«

Zanimivo, ravno to je tisti del, ki ga naročniki Prime storitve najpogosteje kritizirajo. Pravijo namreč, da jih storitev »pretenta«, da pogosteje nakupujejo, kljub temu, da izbrani izdelki niso pogosto tudi najbolj cenovno ugodni.

Storitev, ki ni za vsak žep, a je najboljša

Kaj je torej tisto, zaradi česar Amazonova storitev tako vpliva na svoje naročnike? Amazon je razvil storitev, ki jo ljudje obožujejo, deluje izredno dobro, obenem pa je kakovostna. Morda ni najbolj cenovno ugodna, a za uporabnike je (očitno) najboljša.

Leta 2012 7,3 milijona naročnikov, danes več kot 40

Rast je od leta 2012 impresivna. Takrat so našteli 7,3 milijona naročnikov, konec istega leta že 9,7, septembra 2013 16,7 milijonov, v istem obdobju leto pozneje 29 milijonov in konec lanskega leta 40 milijonov. V zadnjih dveh letih se je število uporabnikov povečalo za 100 odstotkov, medtem ko se je število ameriških kupcev na spletni strani v samo 15 mesecih povečalo iz 42 milijonov na 89 milijonov.

Testni računi vaba za nove naročnike

Do leta 2020 bo približno polovica ameriških gospodinjstev naročenih na Amazon Prime, ob predpostavljeni 12-odstotni rast števila naročnikov. Samo v zadnjem četrtletju leta 2014 je več kot 10 milijonov ljudi prvič preizkusilo Amazonovo storitev. Večina teh je imela testne račune, s katerimi Amazon poskuša pridobiti nove naročnike.

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Predavanje: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Predavanje: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Vse za podjetje