Pomen mikro, majhnih in srednje velikih podjetji za Evropo

Mikro, mala in srednje velika podjetja danes igrajo pomembno vlogo tako v svetovnem gospodarstvu, kot tudi v Evropi. V nadaljevanju vam predstavljamo, kako pomembna so omenjena podjetja za Evropo in Slovenijo in nekatere druge statistične podatke.
Pomen mikro, majhnih in srednje velikih podjetji za Evropo

Pomen mikro, majhnih in srednje velikih podjetji za Evropo. (Vir slike: sxc.hu)

Mikro, mala in srednje velika podjetja (v nadaljevanju MSP) predstavljajo osrednji del evropskega gospodarstva, saj približno 95 odstotkov vseh evropskih podjetij spada v skupino MSP. V Sloveniji pa je ta odstotek še višji, saj pri nas to skupino predstavlja kar 99,7 odstotkov vseh podjetij.

  • 8% MSP je poročalo prihodke iz izvoza, kar je občutno manj kot 28% velikih podjetj, ki so poročala o prihodkih iz izvoza.
  • Zgolj 5% MSP je poročalo, da imajo hčerinske družbe ali poslovne partnerje v tujini.
  • 2/3 MSP v Evropi so mnenja, da se je konkurenca na njihovem trgu povečala v zadnjih dveh letih.
  • 3 MSP od 10-ih je poročalo, da imajo nove produkte ali da imajo prihodke iz novih produktov.
  • MSP so kot najpogostejše ovire k inovativnosti navedli: probleme s financiranjem, pomanjkanje usposobljenega kadra, pomanjkanje povpraševanja na trgu in previsoki stroški človeških virov.
  • Sistemi za učinkovito izrabo energije pri MSP (4%) niso tako pogosti, kot pri velikih podjetjih (19%).
  • Kar 89% MSP je močno odvisnih od regionalnega trga dela, večja podjetja so od regionalnega trga dela odvisna nekoliko manj (77%).

Vir: ec.europa.eu in sist.si

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje