Pomlad se začne z Odprto kuhno!

Na prvi pomladni dan bo gurmane spet razveselila Odprta kuhna na Pogačarjevem trgu v Ljubljani. Od 20. marca pa vse do konca oktobra bodo petki med 8. in 20. uro tradicionalno rezervirani za zmenek med odlično hrano z vseh koncev sveta in dobro družbo.
Pomlad se začne z Odprto kuhno!

Odprta kuhna bo odprta od marca do oktobra (vir: Arhiv Odprte kuhne).

Odprta kuhna je kulinarični projekt na prostem, ki vsak petek na Pogačarjevem trgu v Ljubljani združi več deset izbranih gostinskih ponudnikov iz cele Slovenije. Najljubša restavracija in kuhar skrbita za kulinarične užitke v centru Ljubljane – diši pa tako po domači kuhinji kot tudi mednarodnih specialitetah.

Iz Odprte kuhne diši od marca do oktobra, vsak petek med 8. in 20. uro. Na prvi pomladni dan, 21. marca, projekt vstopa že v svojo tretjo sezono. »Letos se bodo na Pogačarjevem trgu v Ljubljani poleg “starih znancev”, ki smo jih dodobra spoznali v prvih dveh sezonah, pridružili novi obrazi. Tokrat smo si želeli, da bi ponudbo na trgu razširili s ponudniki iz vse Slovenije, ob enem pa smo želeli na trg pripeljati tudi znane mojstre iz slovenskega kulinaričnega prostora. Veseli smo, da se nam letos pridružujejo Restavracija JB, Strelec, Gostila pri Lojzetu, Hiša Franko, Gastuž, Restavracija Pavus, Gostilna Pr’Mrtinet, Gostila Oštarija, Gostišče Grič, Gostilna Mihovec, Kendov dvorec, Restavracija Jožef, Hotel Vander in še bi lahko naštevali,” novosti predstavi Lior Kochavy, direktor projekta Odprta kuhna.

Ob lepem vremenu se na Pogačarjevem tre domačinov in turistov (vir: Arhiv Odprte kuhne). 

V letošnji sezoni se bo ob sončnih petkih na Pogačarjevem trgu obiskovalcem predstavilo še več ponudnikov. Celoten trg bo tako namenjen stojnicam, na katerih bodo obiskovalci lahko izbirali med domačimi in tujimi specialitetami, različnimi tehnikami ter sestavinami iz bližnjih in daljnih krajev. Sedišča in mize za obiskovalce pa se bodo v novi sezoni v celoti prestavila na stopnice in na trg pred ljubljansko stolnico. Posebno pozornost so organizatorji letos namenili tudi recikliranju odpadkov za obiskovalce.

“Za tujca je Slovenija pravi biser in vsi bi se morali potruditi, da prispevamo košček mozaika k Sloveniji kot kulinarični destinaciji.”

Odprta kuhna je platforma, ki izbranim ponudnikom omogoča, da se vsak petek na trgu predstavijo s svojimi jedmi. “Mislim, da je tukaj pomembno dodati, da od nobenega ponudnika ne zahtevamo, da bo zaradi sodelovanja na Odprti kuhni ob petkih zaprl svojo restavracijo, prav tako nihče ni zavezan, da mora sodelovati vsak petek. Koncept Odprte kuhne je ponuditi edinstveno priložnost ponudnikom, da svoje jedi predstavijo širši javnosti, se osebno pogovorijo z obiskovalci, predstavljajo nove jedi in ideje, promovirajo svojo restavracijo ali hišno specialiteto in ob enem v teh težkih časih ponudnikom omogočimo možnost dodatnega zaslužka.”

Kochavy še dodaja, da so v dveh sezonah uspeli Pogačarjev trg spremeniti v priljubljeno prehransko tržnico za domačine in turiste. “Odprta kuhna je postala shajališče za domačine in turiste, kjer lahko vsak najde svojo najljubšo jed. Verjamem, da smo v dveh letih dosegli, da obiskovalci, obstoječi ponudniki in širša javnost Odprto kuhno vidijo kot obogatitev dogajanja v Ljubljani.”

Od vsakega ponudnika, ki se želi predstaviti na Pogačarjevem trgu, organizatorji zahtevajo visoko kakovost, ustvarjalnost in edinstvenost. Odprta kuhna je odprta za vse tipe kuhinj, prav vsaka izmed stojnic predstavlja različno kulinariko, ki je na tržnici tako edinstvena kot ekskluzivna, da se ponudba ne bi ponavljala.

“Veseli smo, da smo v dveh sezonah stkali tesna partnerstva s “starimi znanci” Odprte kuhne, ki se vračajo tudi v tretji sezoni. Seveda se na nas obračajo restavracije, nekaj restavracij smo za sodelovanje prosili tudi sami. Mislim, da je letošnji nabor ponudnikov resnično pester in prav vsi že komaj čakamo na prvi pomladni dan.”

 

Na Odprti kuhni diši po dobri hrani (vir: Arhiv Odprte kuhne). 

Zadnje čase smo priča poplavi gastronomskih projektov. Lior Kochavy meni, da je porast kulinaričnih projektov dobra stvar za Slovenijo. Imamo namreč veliko možnosti, da bi postali gastronomska turistična destinacija in vsak dobro izpeljan projekt, ki ima dodano vrednost, odlično prispeva k temu. “Za tujca je Slovenija pravi biser in vsi bi se morali potruditi, da prispevamo košček mozaika k Sloveniji kot kulinarični destinaciji.”

Odprta kuhna zagotovo predstavlja vzoren primer širjenja kulinarične prepoznavnosti Slovenije med domačini in tujci, za kar je lani prejela tudi dve prestižni nagradi; in sicer nagrado Gospodarskega razstavišča Jakob za odličnost in kakovost v turizmu regije Alpe-Jadran, ki jo vsako leto izbere mednarodna komisija, ter nagrado sejalec, ki jo podeljuje Slovenska turistična organizacija.

Oznake: , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje