Pomoč pri financiranju podjetja

Podjetniki lahko projekte financirajo na različne načine. Poleg bank se lahko obrnejo tudi na sklade tveganega kapitala in poslovne angele.
Pomoč pri financiranju podjetja

Izberite zase najprimernejši način financiranja.

Podjetniki navadno začnejo z zbiranjem sredstev s pomočjo družine in prijateljev (friends, fools and family). Druga možnost so banke, ki pa zaradi nesigurne prihodnosti mladih projektov, v primeru da mladi podjetnik nima dovolj premoženja za zavarovanje kredita, le te nerade odobrijo. Pomagajo lahko z nasvetom o alternativnih možnostih financiranja.

Mladi podjetniki se lahko zatečejo po pomoč tudi k skladom tveganega kapitala (kot je RSG Capital), ki se odločajo za sprejem projektov na podlagi različnih kriterijev. V prvi vrsti dajejo poudarek managementu in šele nato potencialu podjetja. Ti skladi navadno nudijo le finančno pomoč, s katero si zagotovijo tudi moč za opravljanje nadzora, ne pomagajo pa pri samem vodenju podjetja.

Drug priljubljen način financiranja je preko poslovnih angelov. To so premožnejši posamezniki, ki finančno in s svojimi izkušnjami ter kontakti pomagajo pri razvoju obetajočih mladih podjetij. Najraje investirajo v manjše projekte. V Sloveniji imamo nekaj klubov poslovnih angelov, eden izmed njih je klub Poslovni angeli Slovenije.

Pred odločitvijo za sklad tveganega kapitala ali poslovnega angela se je treba vprašati ali gre za primeren sklad in dovolj izkušenega angela, z za vaš projekt potrebnimi izkušnjami, koliko projektov z vašega področja so že izpeljali, kaj za njih pomeni sodelovanje v vašem projektu in kaj pričakujejo od vas, kako vas bodo nadzorovali in kako jih boste izplačali. Nato na podlagi odgovorov na ta vprašanja izberite najprimernejšo možnost, ki poleg finančnih sredstev prinaša podjetju tudi druge strateške prednosti. Odločite se lahko tudi za postopno iskanje virov financiranja, tako da se najprej obrnete na poslovnega angela, v kasnejših fazah razvoja podjetja pa poiščete pomoč še pri skladu tveganega kapitala.

Vir: Revija Kapital

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje