Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Ste že opazili, da ko ste obiskali eno spletno stran ali uporabili aplikacijo na pametnem telefonu, so vam sledili oglasi za točno tisti izdelek, ki ste si ga ogledovali na tisti strani?
Google Adwords, ponovno trženje

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje. (Vir slike: Pixabay)

S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani. Metoda se imenuje retargeting (tudi remarketing) oz. ponovno trženje.

Kako deluje?

Ko uporabnik pride na spletno stran, se ustvari piškotek, s pomočjo katerega lahko ciljamo z oglasi na drugih obiskanih spletnih straneh, ki so del Googlovega prikaznega omrežja. Oglase lahko uporabniki vidijo tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani.

Retargeting ali remarketing – v čem se razlikujeta?

Za metodo ponovnega trženja uporabljamo dva izraza: retargeting in remarketing. Prvi je opis za sledenje s spletnimi oglasi. Lepota retargetinga se kaže v tem, da ga nastavimo v oglaševalskih mrežah AdWords, AdBrite in podobnih, s čimer dostopamo do milijonov spletnih strani.

Izraz remarketing pa običajno uporabimo, ko govorimo o pospeševanju prodaje z elektronskimi sporočili in načinih zniževanja zapustitve košaric v spletnih trgovinah. Google sicer v svojih gradivih uporablja izraz remarketing za tisto, kar se običajno uporablja za aktivnosti retargetinga.

Zakaj sploh uporabiti ponovno trženje?

Metoda je učinkovita ne glede na to, kateri cilj zasledujemo: povečanje prodaje, povpraševanj ali prepoznavnost blagovne znamke. Statistike so pokazale, da si s ponovnim trženjem lahko povrnemo investicijo v oglaševanje.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Razlogi za uporabo metode ponovnega trženja

  • Uporabnike dosežemo v pravem trenutku: Ko uporabnik obišče spletno stran in si na njej ogleduje izdelke, je že v nakupnem procesu, torej pripravljen na nakup. Primeren trenutek nastopi, ko išče izdelek, obiskuje druge spletne strani in uporablja aplikacije za mobilne naprave.
  • Seznami uporabnikov za doseganje ciljev: Sezname uporabnikov lahko popolnoma prilagodimo našim ciljem. Ustvarimo lahko na primer seznam »Uporabniki, ki so prispeli na pristajalno stran e-vodiča, a ga niso prenesli« in jim sledimo na drugih straneh z oglasi za prenos e-vodiča.
  • Velik doseg: Znotraj oglaševalskih programov lahko dosežemo uporabnike na več kot dveh milijonih spletnih strani po vsem svetu in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega prikaznega omrežja.
  • Učinkovito določanje cen: Z uporabo samodejnih strategij ponudb lahko vodimo uspešne oglaševalske kampanje. S programom AdWords sproti prilagajamo optimalno ponudbo za uporabnika, ki vidi oglas, in tako poskušamo z najboljšo ceno zmagati v dražbi oglasov.
  • Ustvarjanje oglasov je preprosto: Z uporabo preprostega orodja za ustvarjanje oglasov lahko povsem brezplačno pripravimo serijo tekstovnih, slikovnih ali video oglasov.
  • Pregled nad spletnimi stranmi z našimi oglasi: Znotraj programa imamo vpogled v spletne strani, kjer se naši oglasi prikazujejo, in v zneske, ki jih plačujemo.

Sledite mi tudi prihodnjič, ko si bomo ogledali več načinov ponovnega trženja z Googlovim AdWords sistemom in postopek nastavitve.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 7. in 8. 12. od 16.30 do 19.30
Kraj: NLB Center inovativnega podjetništva, Trg republike 2, Ljubljana
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren. Preberite več >>


Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Tudi v Sloveniji lahko spletne oglase na Googlu ciljamo na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Vsako resno spletno podjetje potrebuje Google Analytics

Dandanes le redkokatero podjetje nima ustvarjene predstavitvene spletne strani, še posebej za spletna podjetja pa je pomembno, da svojo spletno stran opremijo tudi z orodji za merjenje uspešnosti, kot je na primer Google Analytics. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (angl. call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klicanje vašega podjetja. Preberite več >>

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Video: Vodič oglaševanja z Google Adwords

Le redka podjetja v tem času ne oglašujejo na spletu. Google Adwords je zato zanje nepogrešljivo orodje, saj omogoča pisanje učinkovitih spletnih oglasov, implementacijo oglaševalskih kampanj ter nenazadnje tudi razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če oglašujete na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Spoznajmo osnovne pojme in ključne poudarke. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje