Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Ste že opazili, da ko ste obiskali eno spletno stran ali uporabili aplikacijo na pametnem telefonu, so vam sledili oglasi za točno tisti izdelek, ki ste si ga ogledovali na tisti strani? S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani.
Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje (Vir: Freedigitalphotos.net)

Metoda se imenuje retargeting (tudi remarketing) oz. ponovno trženje.

Kako deluje?

Uporabnik pride na spletno stran, ustvari se piškotek, s pomočjo katerega lahko ciljamo z oglasi na drugih obiskanih spletnih straneh, ki so del Googlovega prikaznega omrežja. Oglase lahko vidijo tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani.

Retargeting ali remarketing – v čem se razlikujeta?

Za metodo ponovnega trženja uporabljamo dva izraza: retargeting in remarketing. Prvi je opis za sledenje s spletnimi oglasi. Njegova lepota retargetinga se kaže v tem, da ga nastavimo v oglaševalskih mrežah AdWords, AdBrite in podobnih, s čimer dostopamo do milijonov spletnih strani. Izraz remarketing pa običajno uporabimo, ko govorimo o pospeševanju prodaje z elektronskimi sporočili in načinih zniževanja zapustitve košaric v spletnih trgovinah. Google sicer v svojih gradivih uporablja izraz remarketing za tisto, kar se običajno uporablja za aktivnosti retargeting.

Zakaj sploh uporabiti ponovno trženje?

Metoda je učinkovita ne glede na to, kateri cilj zasledujemo: povečanje prodaje, povpraševanj ali prepoznavnost blagovne znamke. Statistike so pokazale, da si s ponovnim trženjem lahko povrnemo investicijo v oglaševanje.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Razlogi za metodo ponovnega trženja:

  • Uporabnike dosežemo v pravem trenutku: ko uporabnik obišče spletno stran in si na njej ogleduje izdelke, je že v nakupnem procesu, torej pripravljen na nakup; primeren trenutek nastopi, ko išče izdelek, obiskuje druge spletne strani in uporablja aplikacije za mobilne naprave;
  • Seznami uporabnikov za doseganje ciljev: sezname uporabnikov lahko popolnoma prilagodimo našim ciljem; ustvarimo na primer seznam »Uporabniki, ki so prispeli na pristajalno stran e-vodiča, a ga niso prenesli« in jim sledimo na drugih straneh z oglasi za prenos e-vodiča;
  • Velik doseg: znotraj oglaševalskih programov lahko dosežemo uporabnike na več kot dveh milijonih spletnih straneh po vsem svetu in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega prikaznega omrežja;
  • Učinkovito določanje cen: z uporabo samodejnih strategij ponudb lahko vodimo uspešne oglaševalske kampanje; s programom AdWords sproti prilagajamo optimalno ponudbo za uporabnika, ki vidi oglas, in tako pomaga z najboljšo ceno zmagati v dražbi oglasov;
  • Ustvarjanje oglasov je preprosto: z uporabo preprostega orodja za ustvarjanje oglasov lahko povsem brezplačno pripravimo serijo tekstovnih, slikovnih ali video oglasov;
  • Pregled nad spletnimi stranmi z našimi oglasi: znotraj programa imamo vpogled na spletne strani, kjer se vaši oglasi prikazujejo in koliko plačate.

Sledite mi tudi prihodnjič, ko si bomo ogledali več načinov ponovnega trženja z Googlovim AdWords sistemom in postopek nastavitve.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

Morda vas zanima tudi sorodna vsebina
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka. Preberite več >>


Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Podrobno o seznamih za ponovno trženje

Do sedaj smo spoznali koristi ponovnega trženja, njegove oblike in Googlove strategije za oglasne kampanje remarketing. V tokratnem prispevku, ki je tudi zadnji v seriji ponovnega trženja, bom v ospredje postavila sezname za ponovno trženje in pogoje za njihovo delovanje. Preberite več >>

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Povečajte prodajo lokalnega podjetja s pomočjo Google oglasov

Google oglaševanje je lahko za mnoga podjetja odločilni faktor za povečanje prodaje in uspešnosti. Vedno več podjetij, predvsem spletnih trgovcev, uporablja spletno oglaševanje. Kako pa je z lokalnimi podjetji? Oglejmo si, kako najuspešneje oglaševati lokalna podjetja. Preberite več >>

Google oglaševalska akcija samo za klice

Google oglaševalska akcija samo za klice

Z oglaševalsko akcijo "samo za klice" (ang. Call-only) lahko potencialne stranke, ki na svojem pametnem telefonu brskajo po Googlu, preusmerite v klic vašega podjetja. Takšen način oglaševanja je primeren, če se ukvarjate s storitvenimi dejavnostmi in za realizacijo posla potrebujete stik s stranko. Preberite več >>

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

AdWords: omogočite, da vas stranka kontaktira z SMSom

Google že več let dela na tem, da bi izboljšal uporabniško izkušnjo tistim uporabnikom interneta, ki kot medij uporabljajo pametni mobilnik ali tablične računalnike. Dovolite strankam, da vas kontaktirajo kar preko SMS sporočila! Preberite več >>

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Uporaba slovenščine pri oglaševanju na spletu

Pobuda za oceno ustavnosti je bila vložena zaradi določbe Zakona o javni rabi slovenščine, ki določa, da mora biti spletno predstavljanje in oglaševanje slovenskih pravnih oseb in fizičnih oseb z registrirano dejavnostjo v slovenščini, dodatno pa lahko tudi v tujih jezikih. Preberite več >>

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Uporabite te 4 trike pri oglaševanju preko Google AdWords

Če se poslužujete oglaševanja na Googlu, ste zagotovo že spoznali tudi orodje AdWords. A zelo verjetno prav vseh trikov še ne poznate. Predstavljamo vam štiri, s katerimi boste znižali stroške oglaševanja in dosegli tiste internetne uporabnike, na katere ciljate. Preberite več >>

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

Kako lahko Google Adwords oglase prilagodite lokaciji vašega podjetja?

V začetku maja je, kot strela z jasnega, prišla odlična novica, da lahko sedaj tudi v Sloveniji spletne oglase na Googlu začnemo ciljati na določeno lokacijo. Predvsem boste imeli koristi tisti slovenski podjetniki, ki svoje storitve nudite znotraj nekega območja. Preberite več >>

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Kako učinkovito strukturiramo AdWords račun?

Učinkovitost oglaševanja na Googlu je odvisna tudi od tega, kako strukturiramo račun v programu AdWords. Novi oglaševalci pogosto delajo napako, ko ustvarijo eno oglasno kampanjo z enim samim oglasom, nekaj splošnimi ključnimi besedami in močno omejenim proračunom. Preberite več >>

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

7 pogostih napak pri uporabi Google AdWords oglasov

Oglaševanje s pomočjo orodja Google AdWords je priljubljeno tudi pri slovenskih podjetnikih, ki ciljajo na spletne uporabnike. Gre za odlično orodje, ki se izkaže za zelo učinkovito, če uporabnik ve, kaj dela. V nasprotnem primeru lahko napake zasenčijo pozitivne učinke oglaševalske kampanje. Preberite več >>

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
MP dogodek: Koliko me stane podjetje?

Pred odpiranjem podjetja se bodočemu podjetniku poraja mnogo vprašanj. Postopek odprtja, prispevki, davki, oblika... Na podlagi desetletnih izkušenj smo zbrali najpogostejša vprašanja in jih zapakirali v izobraževanje, na katerem bo tudi možnost za vaša vprašanja.
Preberite več >>

Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

27.09.2017 od 13:00 do 16:00
Delavnica: Razkrite skrivnosti s.p. in d.o.o. za začetnike

Vstop v svet podjetništva je za posameznika zelo velik korak. Za razliko od zaposlitve je namreč odgovoren tako za razvoj produkta in marketing kot tudi za celotno birokracijo.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

20.10.2017 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

27.10.2017 od 14:00 do 18:00
MP delavnica: Maksimalna Produktivnost

Povečajte svojo produktivnost z naprednimi vitkimi in agilnimi prijemi. V celotni zgodovini človeštva sta predvsem inoviranje ter superiorna organiziranost vedno vodili na vrh in do novih nepričakovanih uspehov - tudi v podjetništvu in poslovnem svetu.
Preberite več >>

Vse za podjetje