Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Avtor Manca Korelc — 13.02.2015
Komentiraj!
Ste že opazili, da ko ste obiskali eno spletno stran ali uporabili aplikacijo na pametnem telefonu, so vam sledili oglasi za točno tisti izdelek, ki ste si ga ogledovali na tisti strani? S to metodo vas pretkani (re)marketingarji ponovno nagovarjajo kot obiskovalce njihovih spletnih strani.
Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje

Ponovno trženje – učinkovit način za povečanje prodaje (Vir: Freedigitalphotos.net)

Metoda se imenuje retargeting (tudi remarketing) oz. ponovno trženje.

Kako deluje?

Uporabnik pride na spletno stran, ustvari se piškotek, s pomočjo katerega lahko ciljamo z oglasi na drugih obiskanih spletnih straneh, ki so del Googlovega prikaznega omrežja. Oglase lahko vidijo tudi med iskanjem na Googlu s ključnimi besedami, ki so povezani z izdelki na obiskani spletni strani.

Retargeting ali remarketing - v čem se razlikujeta?

Za metodo ponovnega trženja uporabljamo dva izraza: retargeting in remarketing. Prvi je opis za sledenje s spletnimi oglasi. Njegova lepota retargetinga se kaže v tem, da ga nastavimo v oglaševalskih mrežah AdWords, AdBrite in podobnih, s čimer dostopamo do milijonov spletnih strani. Izraz remarketing pa običajno uporabimo, ko govorimo o pospeševanju prodaje z elektronskimi sporočili in načinih zniževanja zapustitve košaric v spletnih trgovinah. Google sicer v svojih gradivih uporablja izraz remarketing za tisto, kar se običajno uporablja za aktivnosti retargeting.

Zakaj sploh uporabiti ponovno trženje?

Metoda je učinkovita ne glede na to, kateri cilj zasledujemo: povečanje prodaje, povpraševanj ali prepoznavnost blagovne znamke. Statistike so pokazale, da si s ponovnim trženjem lahko povrnemo investicijo v oglaševanje.

Kaj je ocena kakovosti in zakaj je pomembna?

Razlogi za metodo ponovnega trženja:

  • Uporabnike dosežemo v pravem trenutku: ko uporabnik obišče spletno stran in si na njej ogleduje izdelke, je že v nakupnem procesu, torej pripravljen na nakup; primeren trenutek nastopi, ko išče izdelek, obiskuje druge spletne strani in uporablja aplikacije za mobilne naprave;
  • Seznami uporabnikov za doseganje ciljev: sezname uporabnikov lahko popolnoma prilagodimo našim ciljem; ustvarimo na primer seznam »Uporabniki, ki so prispeli na pristajalno stran e-vodiča, a ga niso prenesli« in jim sledimo na drugih straneh z oglasi za prenos e-vodiča;
  • Velik doseg: znotraj oglaševalskih programov lahko dosežemo uporabnike na več kot dveh milijonih spletnih straneh po vsem svetu in mobilnih aplikacijah, ki so del Googlovega prikaznega omrežja;
  • Učinkovito določanje cen: z uporabo samodejnih strategij ponudb lahko vodimo uspešne oglaševalske kampanje; s programom AdWords sproti prilagajamo optimalno ponudbo za uporabnika, ki vidi oglas, in tako pomaga z najboljšo ceno zmagati v dražbi oglasov;
  • Ustvarjanje oglasov je preprosto: z uporabo preprostega orodja za ustvarjanje oglasov lahko povsem brezplačno pripravimo serijo tekstovnih, slikovnih ali video oglasov;
  • Pregled nad spletnimi stranmi z našimi oglasi: znotraj programa imamo vpogled na spletne strani, kjer se vaši oglasi prikazujejo in koliko plačate. 

Sledite mi tudi prihodnjič, ko si bomo ogledali več načinov ponovnega trženja z Googlovim AdWords sistemom in postopek nastavitve.

Manci Korelc lahko sledite na njenem blogu LoveLjubljana ali spletni strani mancakorelc.si.

Vabimo vas na delavnico Google Adwords!
Datum: 3. 11. od 17:00 do 19:30
Kraj: MP coworking
Več o delavnici najdete na povezavi tukaj >>
Želite biti obveščeni o novih datumih in prejemati informativne e-vsebine? Prijavite se tukaj >>

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!