Pooblastitev novih uslužbencev

Za uspešen razvoj in širitev vašega podjetja ste sami prva oseba, ki jo morate prepričati, da lahko vaše podjetje deluje brez vas.
Pooblastitev novih uslužbencev

Za lažje zaupanje v zaposlene se je z njimi dobro pogosto pogovarjati o delu in njihovih usmeritvah.

Podjetniki imajo pogosto težave z zaupanjem v nove zaposlene. Ali zaradi tega, ker so do sedaj vse sami postorili in dvomijo v učinkovitost drugih ali pa zaradi slabih izkušenj, ko so se zaposleni že izkazali za nezanesljive. Preden začnete zapravljati čas in denar na graditvi sistemov zaposlovanja uslužbencev morate sami verjeti, da je to najboljše za vaše podjetje.

Če sami nimate vizije kakšno bo sodelovanje z novimi uslužbenci, tega tudi ne morete zahtevati od njih. Težava je v tem, da je lastnik podjetja že veliko žrtvoval za uspeh podjetja in tako ni zmožen racionalno oceniti truda, ki ga tudi drugi vlagajo v njegovo delo. Poslovni svetovalci v takem primeru svetujejo, da se je potrebno zavedati situacije in si vzeti čas za razvoj nove identitete s kakršno bi želeli delati in jo začeti živeti. Pogosto lastnik podjetja tudi odlaša s prepuščanjem odgovornosti novim zaposlenim in se ves čas vmešava v njihovo delo, tudi v podrobnosti, ki jih sami več kot zmorejo.

Opustite misel, da morate biti zaposleni cel dan in si ustvarite vizijo kaj boste naredili za samozadovoljstvo z delom. Veliko podjetij namreč trpi zaradi direktorjevega pomanjkanja zanimanja za nove trende, ohranjanja stikov s kupci, pogovore s tekmeci in ustvarjanje strategij za prihodnost podjetja. Da ne zapadete v rutino poskrbite, da se vsak dan sprostite, vedno znova razmislite o poslovnih usmeritvah in se o teh pogovorite z zaposlenimi, kar vam lahko prinese dobre ideje in poglobitev zaupanja v zaposlene.

Če po tem še vseeno niste prepričani kaj lahko vaši zaposleni storijo za vas, si lahko pomagate še z znanstvenim pristopom:

Načrtujte dnevne aktivnosti s štiri vrstično tabelo, v kateri vodoravne osi predstavljajo raven spretnosti, navpične osi pa stopnjo užitka pri delu. Nižji levi kot naj predstavlja nižjo stopnjo spretnosti, manjši užitek, zgornji desni kot pa ravno nasprotno – večjo spretnost in večji užitek. V preverjanje vpeljite vaše zaposlene, vendar le za naloge ki se vam zdijo dovolj pomembne. To pa ugotovite tako, da si postavite vprašanje kako bi vplivalo na podjetje če določena dnevna aktivnost vašega zaposlenega ne bi bila opravljena.

Ko začnete z zaposlovanjem, dajte vsakemu uslužbencu v pisani obliki vedeti, kaj pričakujete od njega, kakšnih ciljev se mora držati in kakšna je ob tem njegova odgovornost. Uslužbenci so bolj učinkoviti pa tudi zadovoljni, ko jim jasno začrtamo naloge, ki jih morajo opraviti v določenem času. Po opravljenem delu pa naj bodo deležni pohvale, saj najboljši uslužbenci vedno delajo v pozitivnem delovnem okolju, kjer je njihovo delo cenjeno in nagrajeno.

BusinessWeek

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje