Pooblastitev novih uslužbencev

Avtor — 09.08.2008
Za uspešen razvoj in širitev vašega podjetja ste sami prva oseba, ki jo morate prepričati, da lahko vaše podjetje deluje brez vas.
Pooblastitev novih uslužbencev

Za lažje zaupanje v zaposlene se je z njimi dobro pogosto pogovarjati o delu in njihovih usmeritvah.

Podjetniki imajo pogosto težave z zaupanjem v nove zaposlene. Ali zaradi tega, ker so do sedaj vse sami postorili in dvomijo v učinkovitost drugih ali pa zaradi slabih izkušenj, ko so se zaposleni že izkazali za nezanesljive. Preden začnete zapravljati čas in denar na graditvi sistemov zaposlovanja uslužbencev morate sami verjeti, da je to najboljše za vaše podjetje.

Če sami nimate vizije kakšno bo sodelovanje z novimi uslužbenci, tega tudi ne morete zahtevati od njih. Težava je v tem, da je lastnik podjetja že veliko žrtvoval za uspeh podjetja in tako ni zmožen racionalno oceniti truda, ki ga tudi drugi vlagajo v njegovo delo. Poslovni svetovalci v takem primeru svetujejo, da se je potrebno zavedati situacije in si vzeti čas za razvoj nove identitete s kakršno bi želeli delati in jo začeti živeti. Pogosto lastnik podjetja tudi odlaša s prepuščanjem odgovornosti novim zaposlenim in se ves čas vmešava v njihovo delo, tudi v podrobnosti, ki jih sami več kot zmorejo.

Opustite misel, da morate biti zaposleni cel dan in si ustvarite vizijo kaj boste naredili za samozadovoljstvo z delom. Veliko podjetij namreč trpi zaradi direktorjevega pomanjkanja zanimanja za nove trende, ohranjanja stikov s kupci, pogovore s tekmeci in ustvarjanje strategij za prihodnost podjetja. Da ne zapadete v rutino poskrbite, da se vsak dan sprostite, vedno znova razmislite o poslovnih usmeritvah in se o teh pogovorite z zaposlenimi, kar vam lahko prinese dobre ideje in poglobitev zaupanja v zaposlene.

Če po tem še vseeno niste prepričani kaj lahko vaši zaposleni storijo za vas, si lahko pomagate še z znanstvenim pristopom:

Načrtujte dnevne aktivnosti s štiri vrstično tabelo, v kateri vodoravne osi predstavljajo raven spretnosti, navpične osi pa stopnjo užitka pri delu. Nižji levi kot naj predstavlja nižjo stopnjo spretnosti, manjši užitek, zgornji desni kot pa ravno nasprotno – večjo spretnost in večji užitek. V preverjanje vpeljite vaše zaposlene, vendar le za naloge ki se vam zdijo dovolj pomembne. To pa ugotovite tako, da si postavite vprašanje kako bi vplivalo na podjetje če določena dnevna aktivnost vašega zaposlenega ne bi bila opravljena.

Ko začnete z zaposlovanjem, dajte vsakemu uslužbencu v pisani obliki vedeti, kaj pričakujete od njega, kakšnih ciljev se mora držati in kakšna je ob tem njegova odgovornost. Uslužbenci so bolj učinkoviti pa tudi zadovoljni, ko jim jasno začrtamo naloge, ki jih morajo opraviti v določenem času. Po opravljenem delu pa naj bodo deležni pohvale, saj najboljši uslužbenci vedno delajo v pozitivnem delovnem okolju, kjer je njihovo delo cenjeno in nagrajeno.

BusinessWeek

Iskanje
MP izobraževanja

MP svetovanje

MP svetovanje

Ste pred ustanovitvijo podjetja, a imate premalo informacij? Ne veste, kateri stroški so povezani z ustanovitvijo? Je za vas bolj primeren s.p. ali d.o.o.? Kako je z obdavčitvijo podjetja? Se vam splača postati normirani s.p.? Kako je s popoldanskim s.p.? Vabljeni na individualno svetovanje. Preberite več >>

Pravno svetovanje

Pravno svetovanje

Imate v svojem podjetju težave pri sestavljanju in pregledu pogodb? Niste prepričani, če so pogoji uporabe na vaši spletni strani ustrezni? Bi radi izboljšali pogodbo o zaposlitvi, poslovodenju ali ostale pogodbe? Imate težave s kršenjem blagovne znamke? Rešitev je pravno svetovanje. Preberite več >>

MP dogodek: Facebook oglaševanje

MP dogodek: Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za izboljšanje prodaje. Na tokratnem dogodku se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. Preberite več >>

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

MP dogodek: Razvij svojo idejo v donosen posel!

Mnogokrat se na nas obrnejo posameznice in posamezniki z idejo, ki bi jo radi pretvorili v posel. V večini primerov ostane le pri poizvedovanju, pa čeprav gre velikokrat za ideje, ki imajo s pravim pristopom velik potencial. Preberite več >>

Vse za podjetje