Popolna transparentnost poslovanja

Avtor Saba Resnik — 11.01.2013
Komentiraj!
Ko je vaš startup še majhen, vedo vsi vse o poslovanju podjetja. Vendar, ko podjetje raste, se kaj hitro zgodi, da je o poslovanju informirana zgolj peščica zaposlenih. Sedaj se pojavi vprašanje: »Voditi popolnoma transparenten posel ali ostati tradicionalni?«
Popolna transparentnost poslovanja

Popolna transparentnost poslovanja. (Vir slike: sxc.hu)

Danes marsikateri vodja uvaja popolno transparentnost poslovanja, kar pomeni, da se sprejemajo pravila radikalne transparentnosti poslovanja, ko so nekdaj strogo varovane informacije dostopne vsem. Govorimo o informacijah, kot so plače, vsebina elektronske pošte, ocenjevanje dela itd.

Transparentno poslovanje v negotovih časih lahko pride še kako prav. Dvomi se hitro sprevržejo v slabo voljo in v kriznih časih podjetje potrebuje od svoje ekipe najboljše. V kolikor bo vaše poslovanje transparentno, boste s tem omogočali svojim zaposlenim, da se razvijajo, so kreativni in dajo od sebe kar največ.

Ali je popolna transparentnost sploh primerna za vaš posel?

Popolna transparentnost ni primerna za vsak posel. Na vprašanje, ali je primerna za vaše podjetje, pa si lahko odgovorite s pomočjo naslednjih nasvetov.

1. Začnite, ko je vaše podjetje še majhno

S transparentnostjo pričnite že na začetku, ko je vaš startup še majhen in dinamičen.

2. Soočanje s problemi

S problemi se soočajte postopoma – obravnavajte vsakega posebej. Dojemanje poslovanja kot celote je zelo zahtevno, zato se vsakič, ko želite neko informacijo obdržati zase, raje vprašajte: »Zakaj ne bi te informacije delil z vsemi?«

3. Vzemite si čas

Če želite postati vodja popolnoma transparentne organizacije, morate biti odkriti in pošteni. Zaposleni morajo vedeti, kako ste prišli do določenega zaključka in zakaj je vaša odločitev bila takšna, kot je bila. Imejte v mislih, da boste veliko časa posvečali razlagi in opredeljevanju vaših dejanj.

4. Natančno opišite postopek napredovanja

Kdo bo napredoval in kdo ne? Vaša odločitev mora biti utemeljena, zato natančno določite lastnosti, vrline in znanja, ki jih pričakujete – naj ne napreduje tisti, ki vam je bolj všeč, temveč tisti, ki je zares sposoben.

5. Neprijetnosti

Ko enkrat doslej skrite informacije postanejo javne, prihaja do neprijetnosti – predvsem zato, ker je to drugačen način poslovanja, kot ste ga vajeni. To morate vzeti v zakup.

Vir: entrepreneur.com

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice