Porno industrija v številkah

Povpraševanje po vsebini za odrasle je vedno večje, ponudbena stran pa to sprida spremlja in izkorišča.
Porno industrija v številkah

“Porniči” so kljub popularnosti deležni veliko negativnih kritik.

V porno industriji je zaposlenih ogromno ljudi, ki obračajo še nekajkrat večje vsote denarja. Z razvojem interneta pa je spletna porno industrija naravnost zacvetela. Po zgledu YouTube so nastale podobne strani kot so PornoTube, ScrewTube in EroShare. To so le najnovejši trendi, ki temeljijo na vsebini dodani s strani uporabnikov. Spletne strani kot take obstajajo že od samega začetka komercialnega spleta in po statistikah sodeč ni videti, da se bo rast ustavila. Naj navedem nekaj najzanimivejših številk oziroma dejstev omenjene panoge:

– 12% vseh spletnih strani je pornografskih vsebin,

– The San Fernando Valley je prestolnica pornografskega sveta,

– 35% vseh internetnih prenosov je pornografske vsebine,

– vsako sekundo si 28.258 spletnih uporabnikov ogleduje tovrstno vsebino,

– dnevno na internetu nastane 266 novih porno strani,

– ameriški prihodki iz spletne pornografije za leto 2006 znašajo 2,84 milijarde ameriških dolarjev.

Za še več podatkov si lahko ogledate zanimiv video (skoraj sporen).

Vir: TechCrunch

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje