Poročilo: Fanfara

Avtor Borut Borštnik — 15.04.2008
Komentiraj!
Ekipa mladega podjetnika ne počiva: tokrat smo se udeležili marketinške konference Fanfara v organizaciji študentske sekcije društva za marketing Slovenije.
Poročilo: Fanfara

Fanfara - marketinška konferenca je postregla z veliko koristnimi informacijami.

Prireditev je potekala v dvorani Urška na Gospodarskem razstavišču. Zvrstilo se je precej znanih obrazov slovenske marketinške scene.

Predstavljene so bile naslednje teme:

  • Kam gre marketing in koga išče - Marjeta Tič Vesel / Pristop
  • Branding - Rok Sunko / Valicon
  • Lansiranje blagovne znamke v Sloveniji in v tujini - Goran Živec / Pejo Šampionka
  • Kako v medijih pametno porabiti 1.000.000 EUR in kako 10.000 EUR - Barbara Modic / OMD
  • Marketing in virtualni svetovi - Vasja Veber / FM Virtual
  • Primer uspešne komunikacijske kampanje - Bandidos, zlati Effie 2006 / Luna TBWA
  • Prihodnost marketinga - bomo dihali digitalno? - okrogla miza

Predavanja zgoraj omenjenih so bila zelo zanimiva in poučna. Predavatelja iz Valicona in Pristopa sta najprej povedala nekaj o marketinški teoriji, prva na splošno, drugi pa je govoril o brandingu. Sledilo je predavanje Gorana Živca, ki je postregel z mnogimi konkretnimi primeri s področja marketinga in podjetništva pri nas. Predavatelj nam je postregel z zelo živo razlago.

Zelo zanimiva je bila tudi predstavitev marketinga v virtualnih svetovih, ki postaja čedalje bolj pomemben. Za konec predavanja pa nam je s konkretnim primerom postregla še oglaševalska agencija Luna/TBWA, ki je predstavila oglaševalsko akcijo za Bandidos.

Za konec velja pohvaliti odlično organizacijo dogodka in društvo ŠSDMS, ki ga je odlično izpeljalo.

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!