Reportaža z MP dogodka: Trženje inovacij in poslovno oblačenje

V sredo, 21. maja se je na ekonomski fakulteti odvijal dogodek v režiji Zavoda mladi podjetnik. Predavala sta mag. Aleš Lisac o prodaji tehnoloških inovacij, in Jerneja Agić, ki nas je poučila o pravilih in karakteristikah poslovnega oblačenja.
Reportaža z MP dogodka: Trženje inovacij in poslovno oblačenje

Zavod mladi podjetnik

Prvi je predaval slovenski marketinški guru mag. Aleš Lisac, direktor podjetja Lisac&Lisac, in sicer na temo trženja inovacij. Z zanimivo prezentacijo nas je popeljal v svet direktnega marketinga in nam predstavil njegov učinek. Poudaril je pomen čim bolj osebnega stika s kupcem, na katerega se je potrebno osredotočiti, da se bo počutil, kot da ga poznamo in kot, da smo produkt naredili prav zanj. Z vrsto različnih primerov in testiranj s sodelovanjem udeležencev pa nam je pokazal kako drobne, na videz nepomembne razlike v oglasnih sporočilih vplivajo na potencialne kupce.

Nadaljeval je z nasveti kako prodati novo stvar, storitev, torej inovacijo, ki smo si jo zamislili in nam razložil učinek testiranja. Ta naj bi bil v raziskavah, preden začnemo s prodajo, pogosto varljiv, zato kadar začenjamo s trženjem inovacije in ne vemo kakšen bo odziv nanjo, dobro začeti prodajati produkt, še preden ga začnemo dejansko proizvajati. Tako ugotovimo pravo zaželenost produkta, preden vanj vložimo kapital.

Po predavanju, ob katerem smo se večkrat nasmejali zaradi idej, s katerimi ljudje po svetu služijo, in predavateljevega iskrivega načina podajanja le-teh, je prišla na vrsto tudi Jerneja Agić iz podjetja obleci.se. Jerneja je izkušena osebna svetovalka za imidž, ki se je dokazala s svetovanjem že mnogim slovenskim managerjem in vladnim uslužbencem, nad katero je bil navdušen tudi Lisac.

Sledila je kratka pavza med predavanjema in pogostitev pred predavalnico, zaradi drobnih tehničnih težav, po katerih pa je nastopila tudi Jerneja z zelo nazorno predstavitvijo stilov oblačenja.

Pomagala si je z živimi modeli, ki jih je vzela iz občinstva in skupaj smo ugotavljali kaj pove obleka o njih in njihovem delu. Predstavila nam je vse stile zaporedoma, od več vrst sproščenega stila “casual”, poslovno primernega stila “general” in korporativnega stila “power”. Zlasti zanimiva je bila razlaga barv in vzorcev, na podlagi katere okolici sporočaš kakšen si in kaj želiš doseči. Z besedami, da nikoli ne smemo biti bolje oblečeni, kot naši nadrejeni ter da s črno in vijolično barvno kombinacijo,
ne moremo zgrešiti, pa je zaključila.

Vprašanj s strani udeležencev skoraj ni bilo konec, zato je bila Agićeva na voljo tudi po predavanju za dodatna vprašanja. Nadaljevanje večera je potekalo sproščeno, ob pogostitvi pred predavalnico, kjer smo sklepali nova poznanstva in delili izkušnje.

Tokratni dogodek je potekal z nekaj tehničnimi težavami. Za krajšo zamudo se vsem prisotnim opravičujemo. Vabimo vas, da se udeležite naslednjih dogodkov v organizaciji Zavoda mladi podjetnik ter se prepričate, da se težave ne bodo ponovile 😉

Slikovne utrinke si lahko ogledate v podjetniški galeriji.

Brezplačne e-novice!
Vse za podjetje