Posel, hobi ali oboje?

Poslovanje naj bi prinašalo zaslužek, hobi pa užitek. Združevanje obojega prinaša motivacijo in zagon za delo, po drugi strani pa velikokrat uničuje možnosti za zaslužek in učinkovitost pri poslovanju. A le, če poslovanja in hobija ne znate ločevati.
Posel, hobi ali oboje?

Ljudje, ki združijo posel s hobijem, so za delo bolj motivirani.

Ustanovitev posla, ki bo temeljil na vašem najljubšem hobiju, vam bo vsekakor prinašala mnogo užitkov, a paziti morate, da se ne boste bolj kot poslovanju posvečali užitku. Posel naj bi bil resna stvar, ki temelji na želji po čim večjem zaslužku, hobi pa naj bi služil sprostitvi po napornem delovnem dnevu. Mnogi so že poskušali združiti oboje, a le redkim je uspelo. Večina izmed njih je slej ko prej podlegla temu, da so zabavnemu delu posvečali preveč časa, poslovanje pa so zanemarili. S tem so bili ob zaslužek in podjetje je kmalu propadlo. Res pa je tudi, da mnogi odlično poslovno idejo dobijo prav v hobiju in le od njih je odvisno, ali jo uspešno pretvorijo v poslovanje ali ne.

Kljub nevarnostim pa združitev posla s hobijem prinaša določene prednosti. Ljudem prinaša veliko motivacije in zagona za delo. Delu se posvetijo bolj, kot bi se mu drugače. Skozi težke čase pri poslovanju ljudem pomaga prav strast in ljubezen do svojega dela in le to jim preprečuje, da bi odnehali. Po drugi strani pa tisti, ki svojega posla ne marajo, dokaj hitro odnehajo.

Pomembno je torej, da ste si na jasnem, kaj je delo in kaj zabava. Naučite se sprejemati težke odločitve glede vašega poslovanja, čustva pa pustite ob strani.

 

Vir: Small Business Idea

Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje