Poskrbite za dober odnos s poslovnim partnerjem

Strokovnjaki so mnenja, da je pri vsakem partnerstvu najprej pomembno poznavanje osnovnih zakonskih obveznosti partnerstva. Nato sledi pogovor o vseh problemih, pričakovanjih, strahovih in ciljih ter na koncu še pomoč pravnika pri sestavi pogodbe.
Poskrbite za dober odnos s poslovnim partnerjem

Poskrbite za dober odnos s poslovnim partnerjem (slika: sxc.hu).

Kaj kmalu se vam lahko pripeti naslednji scenarij podjetnika iz ZDA: „S partnerjem imava start-up oglaševalsko agencijo. Na začetku sva se dogovorila (zgolj ustno), da dobivam 10 odstotkov provizije od vsake stranke, ki jo pripeljem. Sedaj, se je partner odločil, da to ni pošteno in si morava denar deliti. Sedaj je pred nama težka naloga pravično razsoditi najin spor.”

Zapisujte si vse dogovore

Največja napaka je, če s poslovnim partnerjem že takoj na začetku ne zapišete vseh dogovorov. Ni potrebno za vsako stvar sestavljati pogodbe, zgolj na papirju napisan dogovor je že dovolj, da se spomnite, kaj točno ste se takrat dogovorili.

Je res vse partnerjeva krivda?

Vsaka zgoda ima dve plati – to si zapomnite. Ko nastane problem, dobro premislite, za katere stvari ste krivi sami in za katere vaš partner, v tem primeru bodite samokritični.

Razdelitev dela in odgovornosti

Že v začetku partnerstva si morate jasno razdeliti naloge in odgovornosti. V kolikor tega še niste storili, lahko to storite tudi naknadno – pomembno je, da ni dvomov o tem, kdo kaj dela in koliko kdo zasluži.

Najprej se s partnerjem pogovorite o željah, pričakovanjih in ciljih. Po sklenjenem dogovoru vse stvari zapišite in nato kontaktirajte pravnika, ki vam bo pomagal sestaviti pogodbo.

vir: businessweek.com.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje