Poslovanje z žigom ali brez?

Eden izmed prvih korakov ob ustanovitvi podjetja je izdelava žiga. Žig od nedavnega ni več obvezen pripomoček pri poslovanju podjetja, zato njegova izdelava ni nujno potrebna.
Poslovanje z žigom ali brez?

Ali vaše podjetje posluje z žigom?

Žig se ponavadi uporablja
poleg podpisa za dodatno potrditev, da je bil dokument res odobren s
strani podjetja katerega žig in podpis predstavljata.

Uporablja
se ga pri izdajanju računov (od 2010 sicer žig in podpis nista več
obvezni sestavini računa), sklepanju pogodb ter izpolnjevanju
obrazcev. Kot rečeno, žig ni nujno potrebno imeti. Je pa to
velikokrat zaželeno. Kot prvo, žig daje podjetju neko dodatno
kredibilnost. Žig poleg podpisa samemu dokumentu daje (vsaj na
videz) nekoliko več kredibilnosti. Zaradi preteklih izkušenj, ko je
bila uporaba žiga obvezna, je žig zelo dobrodošel pri
izpolnjevanju vnaprej izdelanih (standardnih) obrazcev, pri katerih
je že privzet prostor za žig podjetja. S tem ko poleg podpisa
enostavno dodamo tudi žig, se izognemo morebitnemu opominjanju, „da
smo na žig pozabili,“ kar se zna zgoditi predvsem pri poslovanju z
državnimi ustanovami ter večjimi podjetji (bankami…).

Obstaja
več vrst in oblik žigov. Od majhnih do velikih, od črnobarvnih do
barvnih. Na žig lahko dodamo tudi logotip podjetja. Stane nas od 15
do 30 evrov, odvisno od zahtevnosti žiga ter ponudnika. Nekateri
izdelovalci žigov vam pomagajo tudi pri izdelavi grafične oblike
žiga, nekateri pa raje vidijo, da podjetnik sam poskrbi za to. V
vsakem primeru je najbolje, da za samo oblikovanje žiga poskrbi
profesionalni oblikovalec.

NE POZABITE: Izdelavo
žiga oziroma sam žig lahko uveljavljate kot strošek v podjetju,
zato ne pozabite pridobiti izvirnega (original) računa.

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje