Poslovna priložnost: 3 dodatne minute

Si ne morete pomagati, da ne bi zamujali? Ali pa vas v slabo voljo spravlja vaš partner z neprestanim zamujanjem? Italijanski urar Diamantini & Domeniconi se je domislil zanimive rešitve. V nadaljevanju vam predstavljamo uro za zamudnike.
Poslovna priložnost: 3 dodatne minute

Poslovna priložnost: 3 dodatne minute. (Vir slike: sxc.hu)

Stenska ura za zamudnike OnTime, urarja Diamantini & Domeniconi je morda prava rešitev za vas, saj vam „prihrani” 3 minute.

OnTime stenska ura je oblikovana tako, da zunanji del minutnega kazalca vedno kaže 3 minute več. Vsekakor bi lahko vsak, ki si želi „pridobiti” 3 minute, zgolj nastavil uro, da malce prehiteva, vendar italijanski urar stavi na domiselni design in inovativnost.

Morda si ure ne boste kupili sami, je pa lahko zanimivo darilo za partnerja, ki neprestano zamuja.

Vir: coolbusinessideas.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 16:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje