Poslovna priložnost: Carpool

Avtor Saba Resnik — 03.05.2012
Komentiraj!
Ker je gorivo vedno dražje, se vedno več ljudi odloča za mestni avtobus ali kolo. Kaj pa se zgodi, če živite izven Ljubljane ali katerega drugega mesta? Stroški prevoza na delo so vedno višji – morda bomo tudi Slovenci kmalu pripravljeni na »carpool«.
Poslovna priložnost: Carpool

Poslovna priložnost: Carpool. (Vir slike: sxc.hu)

V ZDA se vedno več ljudi zaradi finančnih razlogov odloča za skupno vožnjo na delo (angl. Carpool). Porast tovrstnega sodelovanja je povzročila predvsem visoka cena goriva, ki v zadnjih letih strmo narašča. Prav zaradi vse večje uporabe enega avtomobila za več ljudi, so takšna vozila v nekaj metropolah po ZDA dobila celo svoje cestne pasove. Na tak način je vožnja več ljudi z enim avtomobilom še hitrejša. Verjetno se boste vprašali: zakaj se potem čez lužo ljudje sploh še vozijo vsak s svojim avtomobilom v službo?

Največji problem je v tem, da večina ljudi ne pozna nikogar iz svoje soseske, ki bi se vozil v službo na isti konec mesta. Problem je tudi v času, saj morajo nekateri biti v službi ob 7-ih zjutraj, nekateri ob 8-ih, spet drugi imajo popoldansko izmeno, itd. Podjetje SF Casual Carpool rešuje prav te probleme.

Podjetje SF Casual Carpool je trenutno osredotočeno na San Francisco in ponuja lokacije za srečanje, kjer se lahko zjutraj ljudje zberejo in razdelijo po avtomobilih ter se odpeljejo na delo. Kasneje v dnevu se proces iz druge lokacije ponovi. V podjetju upajo, da bodo v naslednjih nekaj letih lahko razširili območje in pomnožili lokacije. Tovrstna storitev obljublja tudi dobičkonosen posel za podjetje zaradi možnosti oglaševanja in z obvezno članarino v prihodnosti.

Vir: coolbusinessideas.com

comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!