Poslovna priložnost: fotoaparat na dveh prstih

Fotoaparat je izraz, ki je dejansko okrajšava za fotografsko kamero oz. fotografski aparat. V najbolj grobem pomenu je fotoaparat naprava, katere namen je zajemanje svetlobe - na enem koncu ima objektiv za ustvarjanje svetlobne slike, na nasprotnem koncu pa enoto za njeno shranjevanje.
Poslovna priložnost: fotoaparat na dveh prstih

Poslovna priložnost: fotoaparat na dveh prstih. (Vir slike: sxc.hu)

Danes so v rabi različne vrste fotoaparatov. Delimo jih lahko po formatu svetlobnega tipala in po formatu filmskega traku, vse te skupaj pa še glede na shranjevalni medij:

  • Analogni fotoaparati svetlobo iz objektiva sprejemajo na filmski trak. Po končanem fotografiranju je treba pri analognih fotoaparatih razviti (negativni) film in šele s tega narediti fotografije na papir.
  • Digitalni fotoaparati za sprejemanje svetlobe uporabljajo tipala iz svetlobno občutljivih elektronskih elementov, podatke pa zapisujejo na različne pomnilniške medije.

Fotoaparati so najrazličnejših oblik in velikosti. Kljub vsemu pa smo za vas našli nekaj zelo nenavadnega – fotoaparat, ki se prilega na zgolj dva prsta na roki. Imenuje se AirCamera.

AirCamera ima fotografsko lečo z Bluetooth povezavo in na premik občutljiv sprožilec – vse skupaj pa je pripeto na dveh elastikah. Na tak način lahko ovekovečite posebne trenutke zgolj s premikom kazalca (kot bi pritisnili na sprožilec povprečnega fotoaparata) in vaša slika se takoj prenese na vaš pametni mobilni telefon.

Vir: wikipedia in coolbusinessideas

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje