Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil

Jamesa Reinharta, Chrisa Homerja in Oliverja Lubina je združil enak problem - vsi so namreč imeli preveč oblačil. Ocenili so, da nosijo pravzaprav le skromno četrtino vseh oblačil iz omare, zato so nepotrebna oblačila razporedili na kupe, ki so ustrezali velikosti in okusu drugih ljudi.
Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil

Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil (slika: sxc.hu)

Podjetniki, ki so se srečali med študijem na poslovni šoli na Harvardu in v Bostonu, so razvili idejo o delitivi oblačil. Kmalu so v San Franciscu ustanovili thredUp, spletno skupnost, kjer so ljudje med sabo prodajali in kupovali skromno rabljena oblačila.

Z uresničitvijo projekta so začeli v septembru leta 2009, z začetnim zneskom nekaj več kot 70 000 dolarjev. V treh mesecih so privabili okoli 10 tisoč članov skupnosti, vendar jim to ni zadoščalo, saj so se ozirali za večjim tržiščem.

Zelo kmalu so ugotovili, da imajo monopolno vlogo v njihovi skupnosti mame. Otroci v povprečju prerastejo oblačila v šestih mesecih, tako da so starši v času odraščanja njihovih otrok prisiljeni zavreči preko 1400 skoraj nerabljenih oblačil.

Nekaj mesecev kasneje je stvar postala tako uspešna, da je prerasla izvirno storitev, ki so jo ukinili in se osredotočili le na področje otroške konfekcije.

Pri vsem skupaj je neverjetno tudi dejstvo, da so ustanovitelji za naložbo v podjetje prosili Patricio Nakache, partnerico uglednega podjetja Trinity Ventures. Ta je v samem začetku prošnjo zavrnila z razlogom, da so ustanovitelji premalo izkušeni glede otrok. Vendar je zelo hitro spremenila svoje mnenje, saj je videla, da Reinhart, Homer in Lubin upoštevajo želje skupnosti in člane z domiselnimi ponudbami vedno znova privabljajo nazaj na njihovo spletno stran.

Svojim strankam namreč zagotavljajo unikaten prostor za prodajo oblačil, obenem pa so ustvarili tudi družaben prostor, na katerem se ljudje srečujejo, si izmenjujejo izkušnje in nasvete. Nakache in Trinity so prispevali 1, 4 milijona dolarjev, kasneje pa še dobrih 11 milijonov, s katerimi ekipa nenhno posodablja obstoječe ponudbe in storitve.

»Kot podjetnik vedno razmišljaš o stvareh, s katerimi bi lahko razširili ponudbo. Naša ideja nam je omogočila, da smo se iz majhne skupnosti , ki si je izmenjevala oblačila, razvili v veliko poslovno vizijo, ki se je razrasla po celi državi,« trdi Reinhart.

Vir: Entrepreneur

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Google Analytics delavnica in Marko Penko

31.05.2018 od 16:00 do 01.06.2018 19:30
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

01.06.2018 od 8:30 do 12:00
NOVO! Delavnica Kako pravilno pisati za splet?

Ali se besedila na spletu razlikujejo od tistih v časopisih, revijah, knjigah? Seveda se, bi se glasil odgovor slehernega avtorja, ki svoje misli objavlja na spletu. Kaj pa če bi vrtali še globlje in vprašali, v čem se besedila razlikujejo, zakaj se razlikujejo in - najpomembneje - ali vse te specifike kot pisci besedil upoštevajo ob njihovi pripravi? Prepričani smo, da odgovor ne bi bil tako suveren.
Preberite več >>

Google AdWords delavnica in Marko Penko

07.06.2018 od 9:00 do 17:00
Google AdWords delavnica in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, je tu Google AdWords delavnica, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

08.06.2018 od 16:00 do 18:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve polfinalistov

Letos bomo četrtič v okviru izbora Mladi podjetnik leta organizirali dogodek, ki je namenjen zgolj predstavitvam kandidatov. Predstavilo se bo 10 polfinalistov, ki jih bomo izbrali med vsemi prijavljenimi kandidati na izbor Mladi podjetnik leta 2018.
Preberite več >>

Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

15.06.2018 od 18:10 do 20:00
Izbor MP leta 2018: Predstavitve finalistov in razglasitev zmagovalca

V petek, 15. 06. 2018, bo v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne! potekalo sklepno dejanje letošnjega izbora Mladi podjetnik leta. Na sporedu bodo javne predstavitve finalistov, ki jih je komisija izbrala izmed vseh prijavljenih kandidatov, in razglasitev Mladega podjetnika leta 2018.
Preberite več >>

Vse za podjetje