Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil

Avtor Špela Kalan — 08.12.2011
Komentiraj!
Jamesa Reinharta, Chrisa Homerja in Oliverja Lubina je združil enak problem - vsi so namreč imeli preveč oblačil. Ocenili so, da nosijo pravzaprav le skromno četrtino vseh oblačil iz omare, zato so nepotrebna oblačila razporedili na kupe, ki so ustrezali velikosti in okusu drugih ljudi.
Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil

Poslovna priložnost: Izmenjava rabljenih oblačil (slika: sxc.hu)

Podjetniki, ki so se srečali med študijem na poslovni šoli na Harvardu in v Bostonu, so razvili idejo o delitivi oblačil. Kmalu so v San Franciscu ustanovili thredUp, spletno skupnost, kjer so ljudje med sabo prodajali in kupovali skromno rabljena oblačila.

Z uresničitvijo projekta so začeli v septembru leta 2009, z začetnim zneskom nekaj več kot 70 000 dolarjev. V treh mesecih so privabili okoli 10 tisoč članov skupnosti, vendar jim to ni zadoščalo, saj so se ozirali za večjim tržiščem.

Zelo kmalu so ugotovili, da imajo monopolno vlogo v njihovi skupnosti mame. Otroci v povprečju prerastejo oblačila v šestih mesecih, tako da so starši v času odraščanja njihovih otrok prisiljeni zavreči preko 1400 skoraj nerabljenih oblačil.

Nekaj mesecev kasneje je stvar postala tako uspešna, da je prerasla izvirno storitev, ki so jo ukinili in se osredotočili le na področje otroške konfekcije.

Pri vsem skupaj je neverjetno tudi dejstvo, da so ustanovitelji za naložbo v podjetje prosili Patricio Nakache, partnerico uglednega podjetja Trinity Ventures. Ta je v samem začetku prošnjo zavrnila z razlogom, da so ustanovitelji premalo izkušeni glede otrok. Vendar je zelo hitro spremenila svoje mnenje, saj je videla, da Reinhart, Homer in Lubin upoštevajo želje skupnosti in člane z domiselnimi ponudbami vedno znova privabljajo nazaj na njihovo spletno stran.

Svojim strankam namreč zagotavljajo unikaten prostor za prodajo oblačil, obenem pa so ustvarili tudi družaben prostor, na katerem se ljudje srečujejo, si izmenjujejo izkušnje in nasvete. Nakache in Trinity so prispevali 1, 4 milijona dolarjev, kasneje pa še dobrih 11 milijonov, s katerimi ekipa nenhno posodablja obstoječe ponudbe in storitve.

»Kot podjetnik vedno razmišljaš o stvareh, s katerimi bi lahko razširili ponudbo. Naša ideja nam je omogočila, da smo se iz majhne skupnosti , ki si je izmenjevala oblačila, razvili v veliko poslovno vizijo, ki se je razrasla po celi državi,« trdi Reinhart.

Vir: Entrepreneur

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!