Poslovna priložnost: izobraževanje skozi igro

Avtor — 29.08.2013
Igra je nekaj kar razveseli prav vsakega otroka in marsikaterega odraslega. Igra pa ni vedno samo zabavna, lahko je tudi poučna. Zato vam v tokratni rubriki Poslovna priložnost predstavljamo tri poslovne priložnosti, katerih namen je učenje skozi igro.
Poslovna priložnost: izobraževanje skozi igro

Poslovna priložnost: izobraževanje skozi igro. (Vir slike: sxc.hu)

Poslovna priložnost #1: Literatura v realnem svetu.

Lokacija je ključnega pomena za literarna dela, pa naj bo to Martin Krpan, Povodni mož ali pa Visoška kronika. Postaviti zgodbo v čisto pravo fizično okolje pa daje zgodbam še poseben čar.

Z aplikacijo Placing Literature lahko bralec v spletno bazo podatkov shranjuje kraje, ulice, mesta in kotičke iz svoje najljubše literature. Glavni cilj aplikacije, ki jo je izdelal geograf in inženir, je bralcu omogočiti na zemljevidu označiti kraje o katerih bere. Tem krajem pa nato posameznik doda opise in pomene, ki jih imajo le-ti za zgodbo.

Glede na to, da imamo Slovenci veliko kvalitetne in zanimive literature, bi kaj podobnega bilo zanimivo tudi za naš trg, predvsem za učence osnovnih in srednjih šol, ki v okviru šolanja preberejo veliko knjig slovenskih avtorjev.

Tudi slovenci smo naredili izobraževalno igro za učenje podjetništva, Firma Kids.

Poslovna priložnost #2: Učenje matematike skozi igro

Kanadsko podjetje SMARTeacher je izdelalo računalniško igro, ki otroke uči matematike. Igra je namenjena otrokom od 5 do 11 leta starosti in je oblikovana v stilu Pokemona ter se lahko pohvali s širokim naborom znanj, saj otroka nauči več kot 250 matematičnih spretnosti.

Poslovna priložnost #3: Paket za genije

Veliko je stvari, ki vam jih dostavljajo dnevno, tedensko ali mesečno na dom: časopis, revije, košarico s sadjem, itd. Zakaj ne bi naročili tudi nekaj za vašega otroka? Na primer genius.box. Paket za genije genius.box vsebuje navodila in vse sestavine za enostavne poizkus.

Paket, ki je namenjen otrokom od 8 do 12 leta starosti vsebuje projekt, ki otroka nauči osnovnih lekcij iz znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike skozi preproste poizkuse.

Vir: genius-box, placing-literature-in-real-world, smarteacher-game-for-maths

Oznake: , , , , ,