Poslovna priložnost: izobraževanje skozi igro

Igra je nekaj kar razveseli prav vsakega otroka in marsikaterega odraslega. Igra pa ni vedno samo zabavna, lahko je tudi poučna. Zato vam v tokratni rubriki Poslovna priložnost predstavljamo tri poslovne priložnosti, katerih namen je učenje skozi igro.
Dohodnina - olajšava za vzdrževane družinske člane

Dohodnina – olajšava za vzdrževane družinske člane. (Vir slike: sxc.hu)

Poslovna priložnost #1: Literatura v realnem svetu.

Lokacija je ključnega pomena za literarna dela, pa naj bo to Martin Krpan, Povodni mož ali pa Visoška kronika. Postaviti zgodbo v čisto pravo fizično okolje pa daje zgodbam še poseben čar.

Z aplikacijo Placing Literature lahko bralec v spletno bazo podatkov shranjuje kraje, ulice, mesta in kotičke iz svoje najljubše literature. Glavni cilj aplikacije, ki jo je izdelal geograf in inženir, je bralcu omogočiti na zemljevidu označiti kraje o katerih bere. Tem krajem pa nato posameznik doda opise in pomene, ki jih imajo le-ti za zgodbo.

Glede na to, da imamo Slovenci veliko kvalitetne in zanimive literature, bi kaj podobnega bilo zanimivo tudi za naš trg, predvsem za učence osnovnih in srednjih šol, ki v okviru šolanja preberejo veliko knjig slovenskih avtorjev.

Tudi slovenci smo naredili izobraževalno igro za učenje podjetništva, Firma Kids.

Poslovna priložnost #2: Učenje matematike skozi igro

Kanadsko podjetje SMARTeacher je izdelalo računalniško igro, ki otroke uči matematike. Igra je namenjena otrokom od 5 do 11 leta starosti in je oblikovana v stilu Pokemona ter se lahko pohvali s širokim naborom znanj, saj otroka nauči več kot 250 matematičnih spretnosti.

Poslovna priložnost #3: Paket za genije

Veliko je stvari, ki vam jih dostavljajo dnevno, tedensko ali mesečno na dom: časopis, revije, košarico s sadjem, itd. Zakaj ne bi naročili tudi nekaj za vašega otroka? Na primer genius.box. Paket za genije genius.box vsebuje navodila in vse sestavine za enostavne poizkus.

Paket, ki je namenjen otrokom od 8 do 12 leta starosti vsebuje projekt, ki otroka nauči osnovnih lekcij iz znanosti, tehnologije, inženirstva in matematike skozi preproste poizkuse.

Vir: genius-box, placing-literature-in-real-world, smarteacher-game-for-maths

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje