Poslovna priložnost: naj bo vaše ime vaša blagovna znamka

Avtor Dejan Murko — 07.03.2007
Komentiraj!
Avtor bloga Techquila Shots, Steve Poland, prosto piše o svojih idejah in "brainstormih" v svojih prispevkih. Marsikomu verjetno to ni jasno, saj takoj pomisli na krajo idej. Steve pa ima o tem drugačno mnenje.
Poslovna priložnost: naj bo vaše ime vaša blagovna znamka

Steve Poland

V enem od zadnjih prispevkov piše o trženju lastnega imena in smislu skrivanja idej. Idej je ogromno, velika verjetnost je, da nekdo že dela na vaši "fenomenalni in radikalno dobri ideji" ali pa celo že obstaja. Zato poudarja moč lastnega imena, ki si ga lahko ustvarimo tudi s prostim bloganjem idej. Kot piše Steve, ga v zadnjem času vsaj enkrat na teden kontaktirajo večje korporacije (IBM, Microsoft in podobni) za sodelovanje.

Steve ima že veliko izkušenj z idejami in startup-i, saj je že 9-krat ustrelil v prazno (trenutno je z 10. podjetjem na dobri poti). Zaradi tega poudarja nujo vira primarnega prihodka za preživetje, medtem ko se lahko v večernih urah ukvarja s svojimi idejami.

Naj dodam le nekaj možnosti, kako si ustvariti ime:

  • osebni blog s (strokovnimi in zanimivimi) komentarji na določeno tematiko,
  • gostujoči prispevki na drugih blogih,
  • komentarji na drugih blogih,
  • udejstovanje na spletnih forumih,
  • mreženja na različnih dogodkih,
  • ipd.

Ravno iz teh razlogov priporočamo registracijo na forumu z imenom in priimkom in ne izmišljenim nadimkom.

 

Vir: Techquila Shots

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!