Poslovna priložnost: Nalepke za prtljago

Avtor Maja Borštnik — 18.09.2008
Komentiraj!
Najbrž ste se že vsi znašli v situaciji, ko ste na letališču dlje časa iskali prtljago. Michelle Warford se je domislila rešitve za podobne težave, saj je izumila Stick Tagz, nalepke, ki se pritrdijo na prtljago in jih zagledate že od daleč.
Poslovna priložnost: Nalepke za prtljago

Stick Tagz postajajo čedalje bolj priljubljene.

Michelle Warford se je po dolgotrajnem iskanju prtljage na letališču domislila, da potrebuje bolj vidno oznako za svoje kovčke. Kovčki so si namreč med sabo bolj ali manj podobni in iskanje pravega mnogim ljudem vzame ogromno časa. Prav zato je Michelle ustvarila Stick Tagz, nalepke, ki se na kovček ali nahrbnik nalepijo na zelo preprost način, poleg tega pa jih je skoraj nemogoče odlepiti. Nalepke so narejene zelo estetsko in so dovolj velike, da se jih opazi že od daleč.

Danes podjetje UBrand ustvarja Stick Tagz v različnih oblikah in barvah ter je zelo uspešno. Stick Tagz ljudem pomagajo prihraniti dragocen čas in morebitne neprijetne zamenjave dveh na videz enakih kovčkov. Nalepke so zelo priljubljene tudi pri otrocih, saj si z njimi okrašujejo šolske nahrbnike.

Michelle Warford je torej le še ena izmed podjetnikov, ki je preprosto idejo znala odlično iztržiti.

 

Vir: Business Opportunities Weblog

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!