Poslovna priložnost: Pomoč pri skrbi za zdravje

Zdravje je ljudem zelo pomembno, saj jim omogoča produktivno in kvalitetno življenje. Mnogi so zato zanj pripravljeni odšteti veliko denarja, kar pa za vas pomeni odlično poslovno priložnost.
Poslovna priložnost: Pomoč pri skrbi za zdravje

Če ga v vaši okolici še ni, lahko ustanovite center za akupunkturo.

Skrb za zdravje je dandanes med ljudmi zelo razširjeno. Ljudje so zdravje vzeli za splošno vrednoto in zanj poskušajo narediti čim več. Žal pa v razvitih državah mnogi zdravljenje bolezni povezujejo s kemičnimi zdravili in operacijami, ne pa z naravnimi metodami, kot je na primer uporaba raznih zelišč, kiropraktika ali akupresura. Vzrok temu je najverjetneje slaba osveščenost ljudi in nerazširjenost naravnih metod zdravljenja. Seveda je zelo pomembna tudi preventiva, ki temelji na prehranjevanju z zdravo hrano, jemanju raznih prehranskih dopolnil, ukvarjanjem s športom in podobno.

Skrb za zdravje je torej zelo obširno področje. Nekateri trdijo, da zavzema kar 90 odstotkov vseh naših izdatkov, saj je skoraj ves denar, ki ga porabimo, posredno ali neposredno namenjen skrbi za zdravje. Poslovanje z naravnimi izdelki za zdravje je torej odlična poslovna priložnost. Potrebno se je držati le nekaterih pravil: izdelki, ki jih prodajate morajo biti 100% naravni, legalni in zdravi. To je pomembno predvsem zato, ker ljudje na te izdelke gledajo drugače.
Tu ne dopuščajo napak, saj bi utegnile škodovati prav njim. A z upoštevanjem teh pravil in z dobrim načrtom vam bo slej ko prej uspelo. Ustvarite spletno stran, predstavite svojo idejo, ustanovite manjšo trgovino in držite pesti, da bo vaše naravno zdravilo ljudem všeč.

Za začetek poslovanja na tem področju ne potrebujete več let izobraževanja in izkušenj. Poiskati morate le področje, ki v vaši okolici še ni močno zastopano. A tudi, če vaša ideja ni popolnoma povezana z zdravjem, jo poskušajte predstaviti s
tega zornega kota. Na zdravju prijazne izdelke ljudje odreagirajo bolje.

 

Vir: Small Business Idea

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

22.02.2018 od 15:00 do 19:00
Uredba GDPR – Pasti in nevarnosti (konferenca)

Verjetno ste že slišali za uredbo GDPR. Poenostavljeno rečeno, gre za spremembo, zaostritev pravil na področju varstva osebnih podatkov, ki bo močno vplivala na poslovanje podjetij, ki zbirajo osebne podatke o strankah. Kako se na spremembe, ki jih prinaša uredba GDPR, pripraviti v praksi?
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Google Analytics delavnica in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Google Analytics delavnica in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Vse za podjetje