Poslovna priložnost: Predstavitve izdelkov na domu

Avtor Špela Kalan — 10.11.2011
Komentiraj!
V zadnjem času se številne blagovne znamke poslužujejo drugačne taktike trženja svojih izdelkov. Hišna prodaja je bila sprva rezervirana za podjetja, kot so Tupperware in Avon, a se je sčasoma izkazala za odlično tržno orodje tudi za ostala področja trgovanja.
Poslovna priložnost: Predstavitve izdelkov na domu

Poslovna priložnost - Predstavitve izdelkov na domu (slika: sxc.hu)

Podjetjem z organizacijo tako imenovanih ''house party'' srečanj uspe doseči širok krog ljudi, ki nato svojim znancem prenašajo dober glas o kakovosti in uporabnosti predstavljenih izdelkov. V tarčno skupino so s tem vključeni tudi tisti ljudje, ki večino časa preživijo doma in tako ne predstavljajo tipičnega potrošnika. Mnogo gospodinj je pripravljenih organizirati dogodek, kjer v lastnem domu svojim znankam in prijateljicam predstavijo nov izdelek, ki so ga preizkusile same. Naj se sliši še tako neverjetno, v zadnjem času sta se za tak način prodaje na domu odločila tudi Norton in Playstation.

Leta 2005 je bilo ustanovljeno podjetje House Party, ki je iz milijona ljudi zgradilo bazo gostiteljev, večinoma gospodinj, ki med sabo celo tekmujejo katera bo priskrbela več strank. To leto naj bi skupno organizirali preko 90 dogodkov in 225 000 hišnih zabav, kar je za 150 000 srečanj več kot pred dvema letoma. Običajni stroški za kampanjo, dolgo 4 mesece, se gibljejo okoli 200 000 dolarjev.  Vodilni v podjetju načrtujejo okoli 20 milijonov dobička v tem letu, do leta 2014 pa naj bi dohodek že dosegel okroglih 50 milijonov dolarjev.

To je učinkovit način za oglaševanje in povečanje trženja produkta, ki na trgu že obstaja, saj ga vsak gostitelj, ki organizira predstavitev na domu, smatra kot lastno enoto trženja. Na tisoče prosilcev namreč s predstavitvami izdelkov tekmuje med seboj kdo je učinkovitejši, ob tem pa jim dodatno spodbudo predstavlja zaslužek, ki je odvisen od dejanske efektivnosti posameznika.

Tak način prodaje se torej pospešeno razširja tudi v naše domove, saj ljudem vse bolj primanjkuje osebnega stika in druženj, zato je stil predstavitve naravnost pisan na kožo modernemu človeku. Če se vidite v posredovanju izdelkov in v takemu načinu prodaje, je skrajni čas, da se postavite v vlogo gostitelja. Če boste na drugi strani, torej kot gost na hišni predstavitvi, vaša denarnica prav gotovo ne bo deležna krepčilnega obroka finančnih sredstev.

Vir: Business Opportunities

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!