Poslovna priložnost: tortice in alkohol v enem?

Da je najboljše poslovne ideje mogoče najti povsod, zagotovo dokazujeta tudi podjetnici Leslie Feinberg in Brooke Siem, ki sta združili dve med ljudmi zelo priljubljeni živili: tortice in alkohol. Danes njuna pekarna Prohibition Bakery, ki je locirana v New Yorku, velja za pravi hit.
Poslovna priložnost: tortice in alkohol v enem?

Poslovna priložnost: tortice in alkohol v enem? (Vir slike: prohibitionbakery.com)

Gotovo se strinjate, da se nekatera hrana in pijača odlično združuje. Gurmani na primer radi uživajo v kombinacijah ostrig in šampanjca, vina in sira, tacosov in tekile. Toda mladi podjetnici Leslie Feinberg in Brooke Siem sta pri kombiniranju različnih vrst hrane storili še korak dlje: odločili sta se, da združita sladke tortice in alkoholne pijače.

Njun načrt za prihodnost sicer nikoli ni zajemal ustanovitve “alkoholne pekarne”, vse skupaj se je namreč zgodilo precej spontano. “Nekega dne sva z Leslie pekli slaščice, čas med peko pa sva si krajšali s poskušanjem različnih alkoholnih pijač. Tedaj se je rodila ideja o tem, da bi pecivu dodali alkohol.” Ni jima uspelo v prvo, toda po prvih neuspešnih poskusih so se alkoholni kolački izkazali za zelo okusne, je pojasnila Brooke. 

Kmalu za tem sta se odločili za odprtje pekarne, v kateri bi prodajali tudi slaščice, polnjene z alkoholom. Brooke se je namreč pred časom poškodovala in zato ni več mogla opravljati dotedanje službe kot kuharica, prav tako ni imela dovolj kvalifikacij, da bi si poiskala zaposlitev na katerem drugem področju. Postavitev lastne pekarne se je tudi zato zdela odlična rešitev. 

Poglejte tudi ostale poslovne priložnosti >>

Mladi podjetnici sta v novopečeni pekarni, imenovani Prohibition Bakery, sprva pekli predvsem alkoholne torte. Toda sčasoma sta ugotovili, da takšna peka zahteva veliko dela, zato sta se odločili za manjše tortice in kolačke, katere sta s posebno tehniko polnjenja napolnili z alkoholom. Izkazalo se je, da New Yorčani, kjer je bila pekarna tudi postavljena, obožujejo prav ti dve stvari: alkohol in slaščice. Njuna pekarna je zato hitro postala pravi hit! 

Danes podjetnici prodajata različne slaščice z okusom sangrie, piva, viskija, koktejlov in podobnih alkoholnih pijač. In nič ne kaže na to, da bi zanimanje za njune stvaritve pojenjale.

Vir: Business Insider in Village Voice

Oznake: , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje