Poslovna priložnost: Živobarvni računalniški kabli

Se spomnite še nekaj let nazaj, ko so bili vsi prenosniki črni ali temno sivi in prav vsi računalniški kabli črni? Danes smo priča najrazličnejšim barvam prenosnikov, vendar najdemo najrazličnejše kable še vedno zgolj v dveh barvah: črni in beli.
Poslovna priložnost: Živobarvni računalniški kabli

Poslovna priložnost: Živobarvni računalniški kabli. (Vir slike: sxc.hu)

Blagovna znamka Eastern Collective

Eastern Collective obstaja že od leta 2003, ko jo je ustanovil Matty Benedetto iz New Yorka. Sprva se je blagovna znamka podjetja imenovala East Coast Headwear in je zajemala zgolj ročno kvačkane kape. Leta 2005 se je kolekcija izdelkov razširila in blagovna znamka je postala poznana pod imenom EC Headwear, ki je postajala vedno bolj prepoznavna v smučarskih krogih. V podjetju so tako poleg kap pričeli tudi z izdelavo rokavic, sončnih očal, oblačil in modnih dodatkov.

Danes je EC Headwear poznan pod imenom Eastern Collective in poleg že obstoječih izdelkov ponuja tudi raznobarvne računalniške kable.

Živobarvni kabli Eastern Collective

Eastern Collective kabli se dobijo v naslednjih barvah:

  • rdeči in modri,
  • zeleni in črni,
  • modri in beli,
  • beli, modri in rdeči.

Kabli so namenjeni uporabnikom Apple produktov (iPhone, iPad in iPhone). Izdelek združuje tehnologijo s tekstilom in tako ustvari nov izdelek za vsakdanjo uporabo.

Pri Eastern Collective so se omejili zgolj na Apple produkte. Morda najdete poslovno priložnost pri izdelavi raznobarvnih kablov za ostale blagovne znamke prenosnikov, tabličnih računalnikov in pametnih mobilnih telefonov.

Vir: easterncollective.com

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!

Oznake: , , , , ,
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

01.03.2018 od 16:00 do 10.03.2017 16:00
Delavnica: Google Analytics in Marko Penko

Imate spletno stran oziroma trgovino ter za oglaševanje vašega produkta ali storitve zapravite več 1000 evrov mesečno, pa se to pri prodaji ne pozna dovolj? Kaže, da imate težave pri učinkovitosti oglasov. Obstaja rešitev, ki se ji reče Google Analytics delavnica, ki jo za nas pripravlja Marko Penko.
Preberite več >>

Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

24.03.2018 od 9:00 do 30.03.2018 17:00
Delavnica: Google Adwords oglaševanje in Marko Penko

Pri oglaševanju na Googlu je zelo pomembno poznavanje navodil, trikov in smernic za uspešno postavitev in vodenje AdWords kampanje. Da boste svoje oglaševanje vzpostavili kar se da učinkovito, vas vabimo na delavnico, v okviru katere boste spoznali Google AdWords: od osnov do potankosti. Z nami bo izkušeni Google AdWords mojster Marko Penko, ki je v svoji karieri upravljal na milijone evrov oglaševalskih proračunov.
Preberite več >>

Delavnica: Optimizacija spletnih strani

06.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Optimizacija spletnih strani

Klasična trgovina z odličnimi izdelki in nizkimi cenami ni vredna veliko, če se nahaja na odročni lokaciji, kjer je nihče ne obišče. Podobno velja za spletne strani in spletne trgovine. Če vas obiskovalci ne najdejo, potem tudi nakupa ne morejo opraviti. Zato je tu optimizacija spletnih strani.
Preberite več >>

Delavnica: Prodajni lijak

13.04.2018 od 14:00 do 18:00
Delavnica: Prodajni lijak

Uspešno postavljen prodajni lijak je eno izmed najpomembnejših marketinških orodij tega časa. Žalosti nas ugotovitev, da ga marsikatero slovensko podjetje bežno pozna, kaj šele uporablja v praksi. To želimo spremeniti, zato bomo na predavanju govorili o tem, zakaj bi moral biti prodajni lijak fokus vsakega posla.
Preberite več >>

Vse za podjetje