Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku

Avtor Saba Resnik — 27.10.2011
Komentiraj!
Želite biti na področju tiska in oglaševanja inovativni, pa se vam zdi, da to sploh ni več mogoče? Nikar ne obupajte. V tokratni rubriki poslovna priložnost vam predstavljamo idejo zvočnega zapisa (avdio) v tiskani reviji z namenom promocije glasbenega festivala.
Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku

Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku. (Vir slike: sxc.hu)

Z namenom promocije glasbenega festivala v Braziliji so se pri F/Nazca domislili nenavadne ideje. V tiskano izdajo revije Playboy so vstavili zvočni zapis oglasa. Kratek posnetek je bil vložen v naslovnico revije, bralci, pa so lahko poslušali oglas z uporabo slušalk.

V Braziliji so dokazali, da so lahko tiskani mediji zopet inovativni, zanimivi in interaktivni.

Vir: coolbusinessideas.com

shranjeno pod:
comments powered by Disqus
Prijavi se na e-novice!
Najbolj brane novice