Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku

Želite biti na področju tiska in oglaševanja inovativni, pa se vam zdi, da to sploh ni več mogoče? Nikar ne obupajte. V tokratni rubriki poslovna priložnost vam predstavljamo idejo zvočnega zapisa (avdio) v tiskani reviji z namenom promocije glasbenega festivala.
Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku

Poslovna priložnost: Zvočni posnetek v tisku. (Vir slike: sxc.hu)

Z namenom promocije glasbenega festivala v Braziliji so se pri F/Nazca domislili nenavadne ideje. V tiskano izdajo revije Playboy so vstavili zvočni zapis oglasa. Kratek posnetek je bil vložen v naslovnico revije, bralci, pa so lahko poslušali oglas z uporabo slušalk.

V Braziliji so dokazali, da so lahko tiskani mediji zopet inovativni, zanimivi in interaktivni.

Vir: coolbusinessideas.com

Oznake:
Iskanje
↓ Pomagamo vam pri rasti ↓

Trendi digitalnega marketinga 2018

02.02.2018 od 15:00 do 19:00
Trendi digitalnega marketinga 2018

Pridružite se nam na letnem dogodku Trendi digitalnega marketinga in spoznajte napredne tehnike in uporabne trike s ključnih področij digitalnega marketinga - od vsebinskega marketinga, spletne analitike in družabnih omrežij do mobilnega marketinga, optimizacije prodajnega lijaka ter izboljšanja uporabniške izkušnje. Če iščete napredno znanje, kako na spletu prodati več, tega dogodka preprosto ne smete zamuditi.
Preberite več >>

Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

09.02.2018 od 9:00 do 17:00
Delavnica: Z blog marketingom do novih strank na spletu

Sanjate, da stranke pridejo k vam same od sebe? Želite prevzeti vodilno pozicijo na spletu in prehiteti konkurente? Pridružite se nam na delavnici, na kateri se boste naučili, kako z blog marketingom priti do novih strank, močnejše blagovne znamke in dodatnega prihodka.
Preberite več >>

MP delavnica: Facebook oglaševanje

23.02.2018 od 9:00 do 17:00
MP delavnica: Facebook oglaševanje

Facebook je koristno orodje tako za grajenje blagovne znamke kot tudi za povečanje prodaje. Na tokratni delavnici se bomo s strokovnjakom za Facebook oglaševanje osredotočili na prodajni del: Facebook oglase. S pomočjo Jureta Knehtla iz Adstar boste izvedeli, kako svoje oglase kar najbolje optimizirati za doseganje nadpovprečnih prodajnih rezultatov.
Preberite več >>

Vse za podjetje