Poslovna rešitev Shopamine za spletno poslovanje

Avtor — 29.03.2013
Podjetja, ki razmišljajo o začetkih spletnega poslovanja, lahko k temu spodbudijo trije meseci brezplačne uporabe poslovne rešitve Shopamine za izdelavo spletne strani, spletnega kataloga in napredne spletne trgovine.
Poslovna rešitev Shopamine za spletno poslovanje

Poslovna rešitev Shopamine za spletno poslovanje (Vir slike: Si.mobil)

Trimesečna brezplačna uporaba poslovne rešitve Shopamine

Podjetja, ki razmišljajo o začetkih spletnega poslovanja, lahko k temu spodbudijo trije meseci brezplačne uporabe poslovne rešitve Shopamine za izdelavo spletne strani, spletnega kataloga in napredne spletne trgovine.

Za uporabo rešitve Shopamine podjetja ne potrebujejo predznanja in lahko povsem samostojno izdelajo omenjena spletna orodja. Podjetje lahko tako dejansko odpre spletno trgovino v manj kot eni uri in jo kar tri mesece uporablja brezplačno, v tem času pa preizkusi prednosti tovrstnega poslovanja ter potencial kanala. Poleg tega Shopamine ponuja tudi rešitev za spletno prodajo na Facebooku.

Ugodnost lahko podjetja izkoristijo do 31. marca.

Velik potencial spletnega nakupovanja

Čeprav se v Sloveniji obseg spletnega nakupovanja povečuje – ta je v lanskem letu znašal 40 odstotkov, kar je 17 odstotkov več kot pred štirimi leti – pa je delež oseb, ki nakupujejo prek spleta, pri nas še vedno pod evropskim povprečjem. Ta znaša 58 odstotkov, največji delež e-nakupovanja v Evropi pa beležijo v Veliki Britaniji (82 odstotkov), na Norveškem (78 odstotkov) in na Danskem (77 odstotkov), navaja raziskava RIS za leto 2012.

Trend rasti uporabe spletnih trgovin kaže na velik potencial spletnega poslovanja, saj spletne trgovine ustrezajo sodobnemu načinu življenja. Omogočajo pregled večje ponudbe na enem mestu, odprte so 24 ur na dan, oddaljenost za nakupovalca ni pomembna, prav tako se stranke izognejo težavam s parkirnim prostorom in gneči na blagajnah.

Za podjetja pa prodaja prek spletne trgovine ponuja nove poslovne priložnosti tudi na tujih trgih, nižje stroške poslovanja, lažje pregledovanje podatkov o izdelkih, prodaji in obisku ter preprosto dodajanje in brisanje izdelkov. Vendar se kljub številnim poslovnim priložnostim na spletu slovenska podjetja manj odločajo za to obliko poslovanja v primerjavi z drugimi evropskimi državami.

Zakaj se podjetja ne odločajo za spletno prodajo?

Med razlogi, zakaj se podjetja pogosteje ne odločijo za spletno prodajo, so pogosto nepoznavanje tehnologije in sodobnih načinov prodaje ter mišljenje, da je postavitev spletne strani ali trgovine predraga in preveč kompleksna.

Veliko podjetnikov je tudi prezasedenih z vsakodnevnim poslom, tako da za prehod na spletno poslovanje pogosto zmanjka časa. Nekateri tudi menijo, da morajo ohraniti osebni stik in zato tehnologije ne potrebujejo, čeprav jim prav ta lahko omogoči več časa za osebno komunikacijo.

Več na spletni strani Si.mobil >>

————————————————————————————————————————-

Želite izvedeti več? Vprašajte na forumu! Ste že naš oboževalec na Facebooku? Dodajte nas!


Oznake: , , ,